تفاوت در میل جنسی با همسر

کم کردن فاصله میل جنسی همسران

تفاوت در میل جنسی با همسر

Differences in sexual desire wife
تفاوت در میل جنسی همسران، وقتی همسر تمایلی به رابطه جنسی نشان نمی دهد

تفاوت در میل جنسی همسران یکی از موضوعات شایع است که اغلب مشکل ساز می شود. کم کردن از این تفاوت، فقط وظیفه ی طرفی که میل جنسی کمتری دارد نیست بلکه شما هم به سهم خود می توانید این تفاوت را کاهش دهید.


کمتر زن و شوهری پیدا می شوند که هر دو به یک اندازه به رابطه جنسی میل و علاقه داشته باشند. این مسئله که ناشی از تفاوت های جسمانی، روانی و فرهنگی بین زن و مرد است، در همه ی زمان ها و مکان ها مشاهده شده و همچنان مشاهده می شود.
اگر شما هم جزء کسانی هستید که دوست دارید رابطه بیشتری با همسرتان داشته باشید اما به دلیل بی رغبتی او اغلب با شکست مواجه می شوید، یک نکته را به خاطر بسپارید: تغییر دادن این وضعیت فقط وظیفه ی همسرتان نیست بلکه شما هم به اندازه ی او مسئول هستید و باید تغییراتی را ایجاد کنید. در ادامه پنج راه را توضیح می دهیم.
ممکن است مقدماتی که شما برای برانگیخته شدن جنسی نیاز دارید با مقدماتی که همسرتان نیاز دارد متفاوت باشد. سعی نکنید پیش نیازهای مورد علاقه ی خودتان را به او تحمیل کنید

چگونه تفاوت هایمان را کمتر کنیم؟

برای اینکه بتوانید در حد متعادل و مطلوب به رابطه جنسی تان ادامه دهید باید کارهایی بکنید که همسرتان را به این سمت و سو راغب تر می کند. به عبارت دیگر باید کارهایی بکنید که تمایل همسرتان را به نزدیکی جنسی افزایش بدهد. در این زمینه می توانید پنج کار را امتحان کنید:

همسرتان را بیشتر درک کنید

وقتی از همسرتان می خواهید که برای رابطه آماده شود و او درخواست شما را نمی پذیرد، احساس تلخی به سراغتان می آید؛ حس بد طرد شدن. به دنبال علت می گردید و با خودتان فکر می کنید که حتماً او دیگر شما، ظاهرتان و یا ویژگی های شخصیتی تان را نمی پسندد. و به همین دلیل سعی می کنید از او بیشتر فاصله بگیرید. این کار ، یعنی شخصی کردن مسئله، کمکی به حل مسئله ی شما نمی کند. پس به جای آن به دلایل دیگری فکر کنید که می توانند موجب عدم تمایل همسرتان شده باشند مانند نقایص هورمونی یا احساساتی که او در مورد خودش دارد- و سعی کنید بفهمید که موقعیت موجود برای او هم چقدر ناخوشایند و دردناک است.

قلب او را تصاحب کنید

اگر شما مردی هستید که میل زیادی به رابطه دارید ولی همسرتان به اندازه ی شما تمایل نشان نمی دهد، سعی کنید رابطه غیر جنسی صمیمانه تری را با او برقرار کنید. اغلب زن ها تا وقتی که با همسرشان احساس صمیمیت  نکنند از لحاظ جنسی برانگیخته نمی شوند. این مطلب از سایت تنظیم خانواده می باشد، با جستجوی عبارت تنظیم خانواده در موتورهای جستجوی میتوانید مطالب بیشتری در زمینه مسائل جنسی مشاهده نمایید، پس سعی کنید به شیوه های مختلف از لحاظ عاطفی به او نزدیک تر شوید مثلاً  گاه و بیگاه و در مواقعی که انتظار رابطه جنسی را ندارید او را به آغوش بکشید، ببوسید و نوازشش کنید و اگر زنی هستید که شوهرتان کمتر از شما به رابطه علاقه نشان می دهد از غر زدن و سرزنش کردن او پرهیز کنید. چون این کار او را در لاک دفاعی عمیق تری فرو می برد و باعث کمتر شدن تمایل جنسی وی می شود.

چند قدم عقب بکشید

اگر همسرتان تمایلی به رابطه ندارد او را تحت فشار نگذارید چون موجب بیشتر شدن بی علاقگی او می شوید. بهترین کار این است که برای مدتی عقب نشینی کنید و ببینید که وضعیت او چطور می شود. گاهی همین کار ساده باعث می شود که همسر شما تجدید انرژی کند و با انگیزه و میل بیشتری به رابطه برگردد.
پس سعی کنید به شیوه های مختلف از لحاظ عاطفی به او نزدیک تر شوید مثلاً  گاه و بیگاه و در مواقعی که انتظار رابطه جنسی را ندارید او را به آغوش بکشید، ببوسید و نوازشش کنید

به پشت سرتان نگاهی بکنید

حتماً در گذشته موقعیت هایی وجود داشته اند که از لحاظ ارضای نیازهای جنسی برایتان خاطره ساز شده باشند. به این موقعیت ها فکر کنید و سعی کنید بفهمید که چه چیزهای دیگری در آن زمان بین شما و همسرتان وجود داشتند. برای مثال آیا تفاهم تان بیشتر بود، آیا یک وضعیت جنسی خاص را بیشتر اعمال می کردید شاید هم تنوع بیشتر باعث بهتر شدن رابطه تان شده بود. این نکته ها را پیدا کنید و از هر کدامشان که هنوز قابل استفاده هستند دوباره استفاده کنید.

پیش نیازهای جنسی همسرتان را محترم بشمارید

ممکن است مقدماتی که شما برای برانگیخته شدن جنسی نیاز دارید با مقدماتی که همسرتان نیاز دارد متفاوت باشد. سعی نکنید پیش نیازهای مورد علاقه ی خودتان را به او تحمیل کنید، بلکه سعی کنید او را به شیوه ای که دوست دارد برانگیزانید.

مراقب تعهدتان نسبت به همسرتان باشید

مدتی پیش با خانمی برخورد کردم که از کم بودن تمایل شوهرش به رابطه جنسی شکایت داشت و عنوان می کرد که شوهر به رابطه وارد نمی شود، مگر اینکه او را تهدید کند مثلاً به اینکه راه دیگری برای ارضای نیازش پیدا خواهد کرد. متأسفانه خیلی از زن و شوهرهایی که با این مشکل مواجه هستند این کلمات را به زبان می آورند و یا در عمل وارد روابط تازه ای می شوند.
نکته ای که این افراد از آن غفلت می کنند این است که این کار شاید در کوتاه مدت بار مشکل آن ها را به صورت فردی کم کند اما در بلند مدت و در خانه و خانواده صرفاً مسائل را پیچیده تر خواهد کرد. به جای این شیوه های ناکارآمد، به همسرتان بگویید که او را دوست دارید اما این تفاوتی که در تمایل جنسی تان وجود دارد شما را اذیت می کند و می ترسید که به زندگی تان آسیب بزند. به او بگویید که به هیچ وجه قصد تهدید کردن او را ندارید بلکه فقط می خواهید راهی  برای حل این مشکل پیدا کنید

منبع: تبیان

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-03-14 19:17:55منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
6318





نظر شما در مورد مطلب تفاوت در میل جنسی با همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رمز موفقیت در انتخاب همسر
رمز موفقیت در انتخاب همسر

فشار جنسی در دوران مجردی
فشار جنسی در دوران مجردی

بارداری بعد از سقط جنین
بارداری بعد از سقط جنین

ترشحات آلت‌ تناسلی چیست
ترشحات آلت‌ تناسلی چیست

مقایسه اضطراب در افراد باهوش و کم هوش
مقایسه اضطراب در افراد باهوش و کم هوش

ازدواج استیجاری
ازدواج استیجاری










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5756

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266283519

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام