تاثیر بی تفاوتی نسبت به مشکلات با همسر

تاثیر بی تفاوتی نسبت به مشکلات با همسر
مهم‌ترین رابطه‌ای که باید مراقبش باشید ، رابطه شما و همسرتان است.
برخی زوج‌ها زمانی به مشاور مراجعه می‌کنند که رابطه زناشویی‌شان در مرحله تب 40 درجه همراه با لرز و تشنج است؛ یعنی سال‌هاست که بدن درد احساسی و بی‌تفاوتی را تحمل کرده‌اند به امید این که خود به خود خوب خواهد شد و زمانی که زندگی‌شان تا مرز فروپاشی پیش می‌رود و صدای سرفه‌های ناسازگاری‌شان تا خانه همسایه‌ها می‌رود، به این فکر می‌افتند که به مشاور مراجعه کنند. بسیاری از این زوج‌ها می‌گویند: همه راه‌ها را آزمایش کرده‌ایم، اما چون نتیجه نگرفته‌ایم، مشاوره را به عنوان آخرین راه انتخاب کرده‌ایم، اما واقعیت این است که مشاوره آخرین راه نیست، بلکه باید اولین راه باشد زمانی که کوچک‌ترین عارضه‌ای در زندگی‌تان رخ داد.
مراجعه به مشاور نه به معنی ناتوانی شما در حل و فصل موضوعات زندگی، بلکه به معنی علاقه شما به یک زندگی اصولی و لذتبخش است. مهم‌ترین کار مشاوره این است که به شما فرصت داده می‌شود تا حرف‌های خود را بزنید. مشاور به شما وقت کافی برای صحبت کردن، گریه کردن، فریاد زدن یا فقط فکر کردن می‌دهد. مشاوره فرصت مناسبی است که شما به کمک کسی که به عقایدتان احترام گذاشته و تشویقتان می‌کند، بتوانید از زاویه‌های گوناگون به مشکل نگاه کنید.
ضرب‌المثلی هست که می‌گوید: همه چیز را همه کس دانند؛ پس نمی‌توانید توقع داشته باشید شما و همسرتان به چم و خم‌های ارتباطی آگاه بوده، زیر و بم روحی یکدیگر را بشناسید و بدانید چگونه از پس همه چالش‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی‌تان بر بیایید.
همان طور که یک آنفلوآنزا می‌تواند از بدن دردی خفیف شروع شود و در عرض چند ساعت زمینگیرتان کند، طلاق و جدایی که این روزها از آنفلوآنزا قربانیان بیشتری دارد هم می‌تواند از یک بی‌تفاوتی، حضور بیش از حد در شبکه‌های اجتماعی و ناتوانی در تصمیم‌گیری‌های دوطرفه آغاز شود.
مهم این است که شما حال دل‌ و شرایط روحی‌تان را زیر ذره‌بین بگذارید و مراقبش باشید زیرا ناراحتی‌های روحی و مشکلات ارتباطی مانند بیماری‌های جسمی با عوارض ملموس شروع نمی‌شود، ممکن است سال‌ها خاموش و بی‌صدا همه چیز را تخریب کند و شما تنها مرگ رابطه‌تان را ببینید.
وقتی نمی‌توانید با همسرتان گفت‌وگویی بدون ختم‌شدن به دعوا داشته باشید، زمانی که در رابطه جنسی‌تان لذت کافی نمی‌برید، وقتی حرف‌های‌تان را به دیگران می‌گویید و همسرتان را محرم خود نمی‌دانید یا هر زمانی که احساس می‌کنید در زندگی زناشویی هستید، اما تنهایید بایداین عوارض را جدی بگیرید.
مشاور کنار شما خواهد بود تا مراحل درمان را طی کنید و دوباره در زندگی فردی و مشترک‌تان به سلامت کامل برسید. وقت بیشتری باید صرف کنید، با یک نسخه و تزریق همه چیز حل نمی‌شود، اما نتیجه‌اش یک زندگی عاشقانه همراه با رضایت و آرامش است .چیزی که این روزها در چاردیواری خانه خیلی‌ها جایش خالی است
منبع : چاردیواری ضمیمه روزنامه جام جم
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-04-12 17:58:12منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
11207





نظر شما در مورد مطلب تاثیر بی تفاوتی نسبت به مشکلات با همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چه مسائلی از گذشته مان را به خواستگار بگوییم
چه مسائلی از گذشته مان را به خواستگار بگوییم

سوالات دوره نامزدی و نحوه پاسخ به آن
سوالات دوره نامزدی و نحوه پاسخ به آن

برای بارداری چه باید کرد
برای بارداری چه باید کرد

انزال زودرس
انزال زودرس

چطور میتوانیم دیگران را جذب کنیم
چطور میتوانیم دیگران را جذب کنیم

رابطه طول انگشتان دست با اخلاق
رابطه طول انگشتان دست با اخلاق










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14717

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292480

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام