نقاط تحریک آمیز بدن مردان

نقاط حساس و تحریک آمیز بدن مردان

نقاط تحریک آمیز بدن مردان

نقاط حساس بدن مردان،نقاط تحریک پذیر مردان
یک مطالعه جدید حساسترین نقاط مردان را شناسایی کرده و به زنان پیشنهاد می‌کند برای اینکه بیشترین لذت را به همسرانشان بدهند این قسمتها را در نظر بگیرند. اگر می خواهید بیشترین لذت را به مردی که دوستش دارید بدهید بدن او را بشناسید  و نقاط حساس بدنش را کشف کنیداین قسمتها همانهایی هستند که هر مردی دوست دارد شریک جنسی‌اش آنها را بدون هیچ اشاره‌ای از طرف خودش لمس کند.

نقاط حساس بدن مردان

لب‌ها هم برای مردان و هم زنان از قسمتهای حساس بدن است، لبها را در آغاز هم‌آغوشی ببوسید. خیلی ها معتقدند این زنان هستند که بیشتر با بوسیدن تحریک می‌شوند اما مردان بوسیدن در آغاز رابطه را عاملی بسیار تحریک کننده می‌دانند.
بیضه ها با پوست نازک نرمی پوشیده شده است و از قسمتهای محرک بدن مردان است که بیشترین میزان رگ و اعصاب در آنجا جمع شده‌است کشاله ران و بیضه‌ها را  به آرامی لمس کنید و  با انگشتانتان  به صورت دایره‌ای به آرامی بمالید. لمس دهانی بیضه‌ها برای مردان تحریک کننده‌تر و بسیار لذت‌بخش‌تر است.
سعی کنید دو طرف گردن مرد را با بوسه‌های آرام تحریک کنید. با لمس و بوسیدن این قسمت در حالیکه صدای نفس زنانه درکنار گوش باعث تحریک و لذت مرد می‌شود، سیستم گردش خون را تندتر می‌کند و هیجان مرد بالا می‌رود.
به آرامی پشت لاله گوش و گردن را ببوسید و اجازه دهید با زبان نبض گردن مرد را حس کنید. اطراف ران و استخوان شرمگاهی  یا عانه از محرکترین و حساس ترین  نقطه های بدن مرد است که بیشتر زنان آن را نمی‌دانند.
هنگامی که مرد دراز کشیده است، سمت راست شکمش کمی بالاتر از استخوان شرمگاهی را ببوسیدو با زبان لمس کنید. دو طرف شکم یه سمت پهلوها بالاتر از آلت تناسلی را فراموش نکنید. قسمتهای داخل ران را با فشار بیشتری مالش دهید .میتوانید در حالی که مرد را در آغوش گرفتید و پشت گردن و گوشها و لبانش را می‌بوسید از پهلو ران پای خود را در بین پاهای مردتان قرار دهید آرام با پاهایتان این قسمت را لمس و نوازش کنید. به جای اینکه فقط روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود سعی کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در هنگام تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفا نکنید. زبان را به صورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان برای لمس بیضه‌ها استفاده کنید.
بعضی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند.اما برخی خیلی طرفدار این قسمت نیستند. برای اینکه بفهمید مرد شما جزء کدام دسته است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از او بپرسید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.
قسمتهایی از بدن که مرکز تجمع اعصاب است بهترین جا برای به اوج رساندن لذت است می توان گفت حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بیشترین میزان رگ های عصبی آنجاست این قضیه در مورد زنان هم صدق می کند. زیر بیضه‌ها و در ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و سعی کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهات مختلف حرکت دهید.
درست مانند اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که به عنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است  که با تحریک و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی را به مغز می‌رساند. این قسمت را با بوسه، ماساژ و مهمتر از همه با گرمای نفسهای خود تحریک کنید.
منبع: زنجفیل
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
349039




عالی 138



نظر شما در مورد مطلب نقاط تحریک آمیز بدن مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




به خاطر ظاهرم خواستگاری نمیرم
به خاطر ظاهرم خواستگاری نمیرم

چطور یک همسر خوب پیدا کنیم
چطور یک همسر خوب پیدا کنیم

درمان طبیعی برای اختلال نعوظ
درمان طبیعی برای اختلال نعوظ

دستگاه تناسلی زن
دستگاه تناسلی زن

علت افزایش مراجعه به روانشناس و روانپزشک
علت افزایش مراجعه به روانشناس و روانپزشک

شوهرم به هوسرانی با دختران افتخار می کند
شوهرم به هوسرانی با دختران افتخار می کند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

13065

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266290828

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام