افکاری که مانع لذت جنسی می شوند

افکاری که مانع لذت جنسی می شوند

گاهی اوقات فقط کافی است به همسرتان بگویید درباره یک مسئله جنسی میخواهید با او صحبت کنید و نمی‌دانید او چه فکری می‌کند اما شما می‌خواهید صادق باشید.
برای خیلی از افراد صحبت کردن درباره رابطه جنسی سخت است، احساسی که کاملا طبیعی است. خیلی از زوجین تلاش می‌کنند به یکدیگر بگویند که از هم چه می‌خواهند، چه یک هماهنگی ساده و ه یک فانتزی عجیب و غریب. این مهم است که زنان صدای خود را پیدا کنند.
این موضوع به نحوه صحبت کردن شما با خودتان برمی‌گردد  و داستان‌هایی که با خود دارید. این داستان‌های بخشی از باورهای شما هستند که گاهی مثبت هستند مانند اینکه من چهره فوق العاده‌ای دارم و برخی منفی هستند مانند اینکه چقدر شکمم شل است. ندای درونی بر شما اثر می‌گذارد و در برقرار رابطه جنسی موثر عمل می‌کند. به طور کلی شاید بتوان ۵ مانع ذهنی در زنان وجود دارد که به آنها می‌پردازیم.

نمی‌دانید چه می‌خواهید!

بسیاری از زنان در موار جنسی دقیقا نمی‌دانند که چه چیزی می‌خواهند. مشکل اینجاست که شما درباره تمایلات‌تان اصلا صحبت نمی‌کنید و در سردرگمی جنسی و نارضایتی گیر می‌کنید.
این را امتحان کنید: مطالب بیشتری در این زمینه بخوانید و با برخی اصطلاحات عاشقانه آشنا شوید. درباره آنچه به شما لذت می‌دهد با دوست‌تان صحبت کنید. بد نیست به یک کنفراس مسائل جنسی بروید.
نکته اینجاست آنچه امکانپذیر و هیجان انگیز است را کشف کنید. اگر این کار را نکنید در تمام مدت شما تحت تاثیر همسرتان خواهید بود.

ترس از قضاوت شدن دارید

این ترس افراد را بیشتر از هر چیز دیگری عقب نگه میدارد. اضطراب در این حالت تشدید می‌شود زیرا کسی نمی‌داند دیگران چطور رابطه جنسی برقرار می‌کنند و این می‌تواند فرض اینکه شما طبیعی نیستید را ایجاد کند. وقتی شما خودتان را قضاوت می‌کنید نگران این هستید که همسرتان نیز همین‌طور فکر کنید و نتیجه این می‌شود که شما تمام خواسته‌های‌تان را فیلتر می‌کنید و به این فکر می‌کنید که این‌ها ارزش مطرح کردن ندارند.
این را امتحان کنید: این لحظه را تصور کنید که شما از قضاوت شدن نمی‌ترسید. لیستی از آنچه می‌خواهید و آنچه احساس می‌کنید،‌ تهیه کنید. گاهی اوقات فقط کافی است به همسرتان بگویید درباره یک مسئله جنسی میخواهید با او صحبت کنید و نمی‌دانید او چه فکری می‌کند اما شما می‌خواهید صادق باشید. بعد ببینید چه واکنشی نشان می‌دهد.

شما نگران هستید

وقتی مسئله تمایلات جنسی مطرخ می‌شود، نگرانی و ناامنی منبع عظیم درد  است. شاید نگران این باشدکه همسر شما به درخواست شما کنار نیاید، با فکر کنید که سزاوار چنین خواسته‌ای نیستید. شاید بترسید که آنچه شریک زندگی‌تان می‌خواهد را نتوانید تامین کنید.
این را امتحان کنید: مشخص کنید که این نگرانی شخصی است یا مربوط به رابطه می‌شود. اگر مربوط به خود شما باشد باید روی خودتان کار کنید ولی اگر این اضطراب ریشه در رابطه دارد این فرصت را در نظر بگیرید که آیا این واقعا تهدید به حساب می‌آید؟ آیا شما به خیانت فکر می‌کنید؟ شاید رابطه شما نیاز به یک هماهنگی ساده داشته باشد و وقتی که شریک زندگی باید با شما سپری کند.

ترس از طرد شدن دارید

یکی از دلایل شایع اجتناب افراد از بیان خواسته ترس از شنیدن کلمه «نه» است.  شما حتی می‌توانید این ترس را با شریک زندگی‌تان مطرح کنید.
این را امتحان کنید: این نه را شخصی نکنید. دلایل بسیاری برای نه گفتن یک فرد وجود دارد که لزوما هیچ ربطی به شما ندارد. بهتر است از خودتان مراقبت کنید. مهارت شنیدن نه و احساس ناراحتی نکردن مهارتی است که همه ما باید آن را خوب یاد بگیریم.

کاری را انجام می‌دهید که فکر می‌کنید قرار است انجام دهید.

محدودیت‌هایی که در زمینه آگاهی بخشی درباره رابطه جنسی وجود دارد باعث می‌شود افراد براساس فرضیات‌شان پیش بروند. شاید فکر کنید که ایده رابطه جنسی در اصل با عشقبازی شروع می‌شود و بعد با دخول و در پایان انزال مرد به پایان می‌رسد. وقتی این فرمول را در رابطه جنسی یاد می‌گیرید،‌اصل اساسی دیگری که ارگاسم زن است را فراموش می‌کنید.
این را امتحان کنید: درباره موارد مختلف رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید و به دنبال فکری خلاقانه باشید تا لذت بیشتری از با هم بودن ببرید.
منبع : niniban.com
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-05-24 18:52:56منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
13330





نظر شما در مورد مطلب افکاری که مانع لذت جنسی می شوند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نحوه برنامه ریزی برای جشن عروسی
نحوه برنامه ریزی برای جشن عروسی

عشق به مرد متاهل
عشق به مرد متاهل

چرا مردها بعد از رابطه جنسی سرد می شوند
چرا مردها بعد از رابطه جنسی سرد می شوند

بدترین بیماری کشنده ویروسی
بدترین بیماری کشنده ویروسی

فکر می کنید افسرده شده اید
فکر می کنید افسرده شده اید

کدام زوجها شادترند
کدام زوجها شادترند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6521

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266284284

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام