عوارض رابطه جنسی شتاب زده در زنان

عوارض رابطه جنسی شتاب زده در زنان

رابطه جنسی سریع در زنان،تاثیر رابطه جنسی خشن بر زنان، تاثیر شتاب زدگی در رابطه زناشویی بر زنان
قاعدتاً در نزدیکی، اگر به ملایمت و با حوصله انجام گیرد (جز در مورد نخستین نزدیکی که با پاره شدن بکارت همراه است) هیچگونه خدشه و گزندی بر اندام های آمیزشی طرفین وارد نمی آید زیرا مهبل معمولاً آنچنان قابلیت اتساع و ارتجاع دارد که آلت را در قدر هم که بزرگ باشد، در خود جا می دهد یا لااقل اگر وضعیت مناسبی برای آمیزش انتخاب شود، عدم تناسب نسبی آلت و مهبل تا حدود بسیاری جبران می شود. آشکار است که اگر نزدیکی با بی باکی و بدون آمادگی صورت گیرد، به سبب اتساع ناگهانی مهبل و نیز به سبب مرطوب نبودن اندام آمیزشی زن، امکان پیدایش ضایعات مختلف در اندام های آمیزشی طرفین زیاد است و این امکان در موارد عدم تناسب اندام آمیزشی زن و مرد (ازدواج دختران تازه بالغ و کوچک جثه با مردان بزرگ جثه درشت آلت) به مراتب بیشتر است.
به خاطر داشته باشید که برای زنان تحریک ذهنی به اندازه تحریک احساسی حائز اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه، تماسی تحریک کننده از محل کار و دیگر موارد این چنینی می توانند منجر به فکر کردن خانم در مورد رابطه عاشقانه با شما گردند. شمع، گل های تازه، همچنین موسیقی ملایم، اتمسفری عاشقانه و احساسی ایجاد می کنند.

رایج ترین عارضه رابطه جنسی خشن بر زنان


یکی از ساده ترین عوارض نزدیکی با شتاب و سریع و پرضرب و زور، آماس و ورم لب های فرج در زن و ساییدگی مختصر پوست آلت در مرد است. پارگی مهبل و امتداد پارگی به میناد و راه کمیاب نیست لیکن پاره شدن دیواره روده راست (رکتوم) به ندرت اتفاق می افت. هرگاه اندام آمیزشی زن آزردگی قبلی داشته باشد (سرطان، زخم های گوناگون، تنگی مادرزادی مهبل و جز آن) امکان پیدایش ضایعات گوناگون بیشتر و خونروی حاصل از آن نیز فراوانتر است.
هرگز نباید پنداشت که این گونه حادثات در زنان مسن و چندزا رخ نمی دهد بلکه در ایشان به سبب تغییرات عروقی (تصلب شرایین) این رویدادها امکان پذیر است منتهی اگر از نظر بالینی چندان فراوان نیست به سبب آن است که نزدیکی سالمندان با طمانینه و آرامش انجام می شود.
برنحوه نوازش در پیش نوازی تاکید می شود، پیش نوازی نباید به صورت یک کار اجباری یا با عجله انجام شود. در واقع، پیش نوازش می تواند ساعت ها پیش از رابطه آغاز شود و هر دقیقه آن، زن را برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده تر می کند.
دو نقطه در بدن زنان وجود دارند که در اوج گیری لذت زنان مهم اند. در صورتی که مایلید همسرتان به اوج لذت برسد باید یاد بگیرید که این نقاط بدن وی را تحریک کنید.
- کلیتوریس. این بخش کوچک دارای تراکم شدیدی از پایانه های عصبی  است که در بخش بیرونی و بالایی واژن قرار دارد. کلیتوریس به وسیله تکه کوچکی از پوست به نام "کلاهک کلیتوریس " پوشانده شده است که از تحریک دائمی آن جلوگیری می کند، بنابراین می توانید با لیس زدن یا لمس کردن، کلیتوریس را نوازش کنید. پس از تحریک شدن، کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند می شود.
پارگی و ترکیدن آلت مرد یکی از نادرترین عوارض نزدیکی است و بیشتر در سالمندان (به سبب تصلب شرائین) دیده می شود. اما هرگاه در عمل نزدیکی خشونت بسیار به خرج رود و از وضعیت های آکروباتیک غیر معمول استفاده شود، امکان پارگی و ترکیدن آلت برای جوانان نیز وجود خواهد داشت. این حالت نیازمند دخالت فوری جراح است و وضع آینده فرد گرفتار شده به این عارضه را نمی توان پیش بینی کرد
منبع : بخش اول سایت سلام دکتر - بخش دوم سایت تنظیم خانواده
این مطلب در تاریخ 2016-05-29 18:31:31منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
28273





نظر شما در مورد مطلب عوارض رابطه جنسی شتاب زده در زنان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نکات پر اهمیت در روابط عاطفی
نکات پر اهمیت در روابط عاطفی

تشخیص خواستگار مسئولیت پذیر
تشخیص خواستگار مسئولیت پذیر

چکار کنیم تا خروپف نکنیم
چکار کنیم تا خروپف نکنیم

 ریپکس آلت تناسلی مردان را تکه تکه می کند
ریپکس آلت تناسلی مردان را تکه تکه می کند

لاغر شدن با کمک علم روانشناسی
لاغر شدن با کمک علم روانشناسی

چرا یک رابطه عاطفی بد را ادامه می دهیم
چرا یک رابطه عاطفی بد را ادامه می دهیم










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11128

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266288891

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام