نقطه جی در مردان

نقطه جی در مردان

G-spot in men

G-spot در مردان
اگر می خواهید بدانید که نقطه جی چیست و چه تأثیری در رابطه جنسی داشته و چگونه باعث تحریک مردا می گردد، پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

نقطه جی چیست؟
نقطه جی یا G-spot برگرفته از نام دکتر گرافنبرگ Ernst Gräfenberg می باشد. او یک متخصص زنان آلمانی بوده که در جنگ جهانی‌ دوم از آلمان به آمریکا پناهنده شد و شهرت اصلی خود را مدیون توصیف نقطه جی برای نخستین بار در سال ۱۹۴۴ می باشد. البته در سال ۲۰۰۹ دانشمندان انگلیسی نشان دادند که وجود G spot اثبات نشده و بیشتر بر اساس تجربه شخصی است اما روانشناسان سکسولوژیست نگران هستند که اگر زنان و مردان نتوانند این نقطه را در خود پیدا کنند دچار اختلال کارکرد زندگی‌ اجتماعی و شخصی‌ شوند تا جایی که مجبور شوند برای افزایش حساسیت آن تحت نوعی جراحی پلاستیک به نام G-spot amplification قرار گیرند.




محل نقطه جی در مردان


مکان این نقطه محرک در مردان در پروستات است. در حد فاصل مقعد تا قسمت انتهایی کیسه بیضه ، فضایی حدود ۳ انگشت یا ۶ سانتیمتر قرار دارد به نام میاندوراه یا پرینه که دقیقاً زیر این فضا پروستات قرار داد؛ این بدین معنی است که نقطه جی مردان بسیار مخفی و تحت حفاظت شدید قرار دارد. شاید شنیده باشید که پزشکان برای معاینه پروستات بیماران خود از چه روشی استفاده می کنند، از معاینه داخل مقعدی که حدود ۲٫۵ تا ۷٫۵ سانتی متر داخل لبه مقعد غده پروستات در زیر انگشت نشانه یا معاینه پزشک قابل لمس است. اینجا ، اعماق بدن یک مرد، محل اسرار آمیز نقطه جی نیز می باشد
نقش نقطه جی در مردان
نقطه جی در مردان دقیقاً همان نقشی دارد که در زنان نیز داردکه بارها درکانال تیم سکسولوژی توضیح دادیم یعنی ایجاد برانگیختگی ، کمک به ایجاد ارگاسم و در نهایت تولید مستقل ارگاسم. ولی یک تفاوت اساسی بین نقطه جی مردانه و زنانه وجود دارد ؛ زنان آن را حفاظت نمی کنند و محل و نقش ان را در زندگی جنسی خود بخوبی می شناسند اما مردان یا اصلا آن راحفاظت میکنند

نقش نقطه جی در مردان

نقطه جی در مردان دقیقاً همان نقشی دارد که در زنان نیز دارد؛ یعنی ایجاد برانگیختگی ، کمک به ایجاد ارگاسم و در نهایت تولید مستقل ارگاسم. ولی یک تفاوت اساسی بین نقطه جی مردانه و زنانه وجود دارد ؛ زنان آن را حفاظت نمی کنند و محل و نقش ان را در زندگی جنسی خود بخوبی می شناسند اما مردان یا اصلا آن را نمی شناسند یا به شدت از آن حفاظت کرده و اجازه دسترسی و استفاده از آن را به شریک جنسی خود نمی دهند.

تحریک مردان به کمک نقطه جی

تحریک مردان به کمک نقطه جی
همانطور که گفته شد، نقطه جی در آقایان در مجرای مقعدی ایشان قرار دارد که تحریک این ناحیه و یا ماساژ آن منجر به ماساژ و تحریک پروستات در آقایان می گردد که لذت بخش بوده و مانند نقطه جی در خانمها عمل می کند. البته برای تحریک این نقطه نیز باید اصول بهداشت رعایت گردد. یعنی ناخنها کوتاه گردد. دست با آب و صابون شسته شود. داخل مقعد تنقیه گردد و ضد عفونی شود. از ژل لوبریکانت استفاده گردد و هنگام ورود انگشت به داخل مقعد این عمل به آرامی و با طمانینه انجام شود و هنگام تحریک نیز این عمل به آرامی و با فشار متوسطی صورت گیرد. البته لازمست بدانید که در ناحیه فرنولوم یا حشفه که در سطح زیرین آلت تناسلی و در سر آلت محل اتصال پوست و سر آلت تناسلی که به ختنه گاه مشهور است نیز مرد بیشترین تحریک را تجربه نموده و تحریک آن برایش بسیار لذتبخش می باشد و بهتر است به جای وارد شدن در مقعد و تحریک جی اسپات یا نقطه G به تحریک آن پرداخت.

نقطه جی در بهبود انزال زودرس به مردان کمک می کند

بر اساس نتایج بالینی، نقش زنان در کنترل انزال زودرس مردان بارزتر و کلیدی تر از خود مردان است هرچند مردان همچنان اصرار دارند ضمن حفاظت از تمامیت بخش خصوصی خودشان ، به این جنگ نیز به تنهایی بروند! ولی زنان اگر آگاه بوده و بخواهند، می توانند با نفوذ در دیواره دفاعی مردان و ورود به مناطق تحت حفاظت آنان، نقش ارزنده خودشان را ایفا کرده و مردان لجوج را نجات دهند البته خودشان هم منتفع خواهند گشت. نقطه جی مردان یک هدف عالی برای زنان در راستای کمک به درمان انزال زودرس ایشان است.
شما مردان محترم نیز می توانید به کمک نقطه جی نقشی در رفع انزال زودرس داشته باشید. نخست لازم است محل و عملکرد آن را بشناسید. این مورد سبب می شود تمرکز شدید ذهنی شما از روی آلت تناسلی کم کم برداشته شود؛ امری که به خودی خود در بسیاری از مردان عامل انزال زودرس است. دوم لازم است از آن نترسید. با آن آشتی کنید و اجازه دهید شریک جنسی تان شما را از فواید آن بهره مند کرده و خودش نیز از آن بهره برد. سوم بازی را معکوس کنید. بجای آنکه شما متمرکز روی آلت تناسلی خودتان و نقطه جی شریک جنسی تان باشید ، روی نقطه جی خودتان و کلیتوریس شریکتان متمرکز شوید. حالا چند هفته این تمرین را ادامه دهید و نتایج معجزه آسای آن را ببینید.
منبع: amazing.ir
این مطلب در تاریخ 2016-08-12 18:34:02منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
52678





نظر شما در مورد مطلب نقطه جی در مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




خصوصیات نیمه گمشده شما
خصوصیات نیمه گمشده شما

آیا خواستگار حق دارد از باکره بودن دختر مطلع شود
آیا خواستگار حق دارد از باکره بودن دختر مطلع شود

اندازه طبیعی بیضه بعد از ازدواج
اندازه طبیعی بیضه بعد از ازدواج

زخم دهانه رحم-مرجع کامل
زخم دهانه رحم-مرجع کامل

چرا همه چیز زود یادم میره آیا دچار فراموشی شدید؟
چرا همه چیز زود یادم میره آیا دچار فراموشی شدید؟

نکات مهم برای ازدواج با افراد مطلقه
نکات مهم برای ازدواج با افراد مطلقه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10527

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266288290

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام