موضوعاتی که نباید سر آنها با همسر بحث کنید

موضوعاتی که نباید با همسر بحث کنید

در زندگی مشترک، موضوعات زیادی موجب اختلاف نظر می شود اما برخی از آنها ارزش دعوارا ندارد
مطمئنا هیچ کس از دعوا با شریک زندگی اش لذت نمی برد. در زندگی مشترک، موضوعات زیادی وجود دارد که موجب اختلاف نظر میان زوجین می شود اما برخی از آنها واقعا ارزش دعوا و نزاع را ندارد. اگر شما هم سر موضوعاتی که در اینجا به آنها اشاره کرده ایم، با همسرتان بگومگوی مدام دارید، همین حالا شیوه رفتارتان را تغییر دهید.

از او کاری خواسته اید اما هنوز انجام نشده است


حتما برای شما هم بارها پیش آمده که از همسرتان بخواهید تا کاری را انجام دهد اما پس از گذشت مدتی ببینید که او هنوز هیچ اقدامی نکرده است؟ به عنوان مثال از او خواسته اید که سطل زباله را بیرون بگذارد یا سر ساعت 9 کانال تلویزیون را تغییر دهد چون که شما می خواهید برنامه مورد علاقه تان را ببینید، اما او به هیچ کدام عمل نکرده است. مهم نیست. همه ما گاهی فراموش کار می شویم. مطمئنا برعکس این قضیه نیز اتفاق افتاده است و شما نیز بارها آنچه همسرتان به شما گوشزد کرده بود را از یاد برده اید. ذهن ما کامل نیستید، همیشه نقص هایی دارد اما اینها دلیل خوبی برای شروع یک جنگ در میدان زندگی نمی باشد. بهتر است قبل از این که خواسته یک نفر تبدیل به نزاع شود، با تکرار و البته زبان خوش آن را ختم به خیر کنید.

خانواده و دوستان همسرتان رفتاری غیرمنطقی از خود نشان داده اند


این که یکی از اعضای خانواده یا دوستان همسرتان حرفی زده یا رفتاری از خود نشان داده که مورد پسند شما نبوده است، ربطی به همسرتان ندارد. مقصر شخص دیگری است. پس شما نباید او را به دلیل رفتار دیگری سرزنش کنید. تنها زمانی که دلیلی قانع کنندهایپشت آن داشته باشید، حق بگومگو دارید. در غیر این صورت، لحظات شیرین خود را به خاطر فرد دیگری، که ممکن است روح اش هم از این قضیه بی خبر باشد، تلخ نکنید.

خواسته های همسرتان متفاوت از انتظارات شماست


شاید فکر کنید که در تمام مسائل باید با همسرتان تفاهم داشته باشید اما واقعیت این است که تضادها گاهی روابط را جذاب تر می کنند. شاید شما دوست داشته باشید در خانه بمانید و کتابی بخوانید یا برنامه مورد علاقه تان را تماشا کنید اما همسرتان از خانه بیرون رفتن را می پسندد، در این صورت به جای دعوا کردن، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید و با یکدیگر سازش کنید. خدا را چه دیدید؟ شاید با تجربه چیزهای جدید، به آنها علاقمند خواهید شد. شما قادر نیستید شخصیت طرف مقابل تان را تغییر دهید، اما می توانید با گفتگو با هم به نظری مشترک برسید.
نباید فکر کنید که در تمام مسائل باید با همسرتان تفاهم داشته باشید

همسرتان از آمدن به مکانی خاص با شما، امتناع می کند


این آخر جهان نیست. اگر او نمی خواهد که با شما به میهمانی جشن تولد همکارتان بیاید، خب نمی خواهد، به همین سادگی. ممکن است هیچ دلیل منطقی نیز پشت آن پنهان نباشد، پس با اصرار کردن، نه تنها حال خودتان، بلکه حال او را نیز دگوگون می کنید.به این فکر کنید که ممکن است این شرایط برای شما هم پیش آید. آیا دوست دارید کسی شما را مجبور به رفتن به جایی کند؟پس بهتر است جر و بحث سر این موضوع را فراموش کنید.

تفریحات او متفاوت از شماست


مهم نیست چند ساعت، چند روز یا حتی ماهها و سالها با همسرتان در مورد این که او به فوتبال یا بازی های یارانه ای علاقه دارد، بحث کنید، شما هیچ وقت نخواهید فهمید که چرا آقایان عاشق فوتبال اند یا این که چرا خانم ها از تماشای سریالهای تلویزیونی لذت می برند. پس بهتر است بدون هیچ جنجالی، آنچه طرف مقابل تان را شاد و سرگرم می کند، قبول کنید.
اتفاقاتی که در گذشته زندگی او رخ داده است

شما حق این که همسرتان را به خاطر گذشته اش، قبل از این که شما به زندگی او وارد شوید، سرزنش کنید را ندارید. شما او را همین طور که بوده، با همان گذشته، قبول کرده اید. به بیان دیگر، اگر گذشته شما نبود، اگر برخی چیزها را تجربه نمی کردید، حال اینجا که باید، در کنار هم نبودید.
منبع: برترین ها
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-09-07 18:48:31منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
16493





نظر شما در مورد مطلب موضوعاتی که نباید با همسر بحث کنید چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رفتارهایی که باعث به هم خوردن نامزدی میشود
رفتارهایی که باعث به هم خوردن نامزدی میشود

ازدواج ساندویچی چیست
ازدواج ساندویچی چیست

فاکتورهای خطر در ارتباط با نازایی مردان
فاکتورهای خطر در ارتباط با نازایی مردان

پاره شدن بكارت با انگشت
پاره شدن بكارت با انگشت

5 چیزی که نباید به هیچکس بگویید
5 چیزی که نباید به هیچکس بگویید

طلاق جنسی چیست
طلاق جنسی چیست










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14386

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292149

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام