رفتارهایی که باعث بی میلی مردان نسبت به همسرشان می شود

رفتارهایی که باعث بی میلی مردان نسبت به همسرشان می شود

بی میلی مردان نسبت به زنان یکی از مشکلات مهم در زندگی زناشویی است‎
بی میلی مردان نسبت به زنان یکی از مشکلات مهم در زندگی زناشویی است. در این مقاله قصد داریم دلایل اصلی بی میلی مردان به زنان را معرفی کنیم.
چه چیزهایی مردها را به زن ها بی میل می کند؟
برای نوشتن این مقاله دست به تحقیقات گسترده ای در سطح وب زدم و به نتایج جالبی هم رسیدم که در ادامه آنها را با هم بررسی خواهیم کرد.
آرایش بیش از حد
مقدار ملایمی آرایش اصلا بد نیست. اما گاهی آرایش فراتر از آنچه باید می رود. خانم های عزیز با تبدیل کردن صورت خود به یک اثر هنری نمی توانید یک مرد ( دقت کنید مرد ) را تحت تاثیر خود قرار دهید. آقایان آرایش ملایم را به آرایش بیش از حد ترجیح می دهند و در واقع هنگام صحبت با خانمی که آرایش ملایمی دارد راحت تر هستند. یکی از اشتباهات بزرگ خانم ها این است که از آرایش برای مخفی کاری استفاده می کنند در حالی که آرایش ملایم نقاط جذاب چهره را برجسته می کند و چیزی را پنهان نمی کند.
بوی بد بدن
این چیزی است که شاید خیلی ها به فکرش نیفتند چون بیشتر ما بو نمی دهیم. اما بو عرق دادن یک خانم برای آقایان دیگر خیلی غیر قابل هضم است به این شکل بگویم که مردها از خود این انتظار را دارند اما از شما نه!
موی صورت
یکی از کاری ترین ضرباتی که می تواند یک مرد را به زنی بی میل کند موی صورت است. می دانم برخی خانم ها به دلایل مشکلات سلامت گرفتار این نوع موهای  زائد هستند اما یک مرد چنین انتظاری را ندارد. این موضوع تا پس از ازدواج نیز ادامه دارد ( فکر نکنید بعد از ازدواج همه چیز تمام شده ) داشتن موی زیر بغل می تواند به سادگی شوهرتان را خنثی کند. وقتی این قسمت را می نوشتم به یاد یک ترول قدیمی افتادم که گذاشتنش خالی از لطف نیست ( هر چند زیاد به موضوع ربطی ندارد ).
نرسیدن به ناخن ها و موها
آقایان به خانم ها معمولا به چشم موجوداتی پاکیزه نگاه می کنند و همانطور که بالا اشاره شد انتظار بوی عرق هم از یک خانم ندارند. شلخته و کثیف بودن موها ، نامرتب بودن ناخن و چرک بودنشان از موارد ظاهری است که می تواند یک مرد را بی میل کند.
بهداشت دهان
یک خانم برای تحت تاثیر قرار دادن یک مرد کارهای زیادی می تواند بکند اما کافی است کمی غذا بین دندانتان مانده باشد و یا بدتر از آن دهانتان بوی بد بدهد مطمئن باشید همه چیز را خراب کرده اید. مسئله بوی بد دهان حتی می تواند کاری کند که همسرتان از بوسیدنتان صرف نظر کند ( البته این مورد را هر دو طرف باید رعایت کنند بوی بد دهان واقعا آزار دهنده است ).
بد لباس بودن
روی مد بودن و خوش لباسی یک چیز است و پوشیدن لباس های عجیب و غریب چیزی دیگر. آقایان معمولا حس خوبی نسبت به خانم هایی که لباس های خیلی گشاد و یا خیلی تنگ می پوشند ندارند. لباس های به قول خودمان خانمانه بیش از هر چیز دیگری می تواند یک مرد را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی ساده ترین لباس وقتی به صورت مرتب و تمیز استفاده شود بهترین تاثیر را در ظاهر می گذارد.
ظاهر ناسالم
درخشان و با طراوت نگه داشتن پوست تنها به سلامت کمک نمی کند بلکه می تواند توجه نیز به همراه بیاورد. پوست خانم ها بر اثر کار زیاد یا استرس خیلی سریع تغییر می کند. بنابراین خیلی سریع ممکن است حالتی مریض و بی حال به خود بگیرند. آقایان معمولا بیشتر جذب آن دسته از خانم هایی می شوند که ظاهری سالم و شاداب داشته باشند. چه کسی دوست دارد دائما یک چهره بی رنگ و بی حال را ببیند!
بد دهانی
از چیزهایی که یک مرد را ابتدا شگفت زده و سپس از شما دور می کند بد دهانی است. ظاهرتان هر چقدر هم که خوب باشد استفاده از الفاظ بد از جذابیتتان به شدت می کاهد. در این مورد هم درست مانند رسیدن به خود آقایان انتظارشان از شما بیشتر از خودشان است.
مردانه بودن
اصلی ترین دلایل متمایل شدن یک مرد به یک خانم زنانگی داشتن اوست. از مدل راه رفتنتان تا نگاه کردن و لباس پوشیدنتان همه اینها برای یک مرد مهم است و اگر هر کدام از اینها حالتی مردانه داشته اصلا خوشایند نیست. مردانه رفتار کردن باعث نمی شود یک مرد احساس راحتی بیشتری پیدا کند و کاملا برعکس جواب می دهد.
بیش از حد دراماتیک بودن
مردها تا جای ممکن از لحظات دراماتیک و ناراحت کننده فراری هستند و اگر خانمی دائما حالت افسرده و ناراحت داشته باشد سعی می کنند از او فاصله بگیرند. بله گاهی خانم ها برای رهایی از غمی که دارند می خواهد به نامزد یا همسر خود پناه ببرند اما زنی که دیدنش برابر باشد با یاد آوری غم و غصه برای یک مرد قابل تحمل نیست.
خانم هایی که سعی در تغییرشان دارند
بله عشق یک زن می تواند هر مردی را تبدیل به آدم بهتری کند اما این بدان معنا نیست که کاملا تغییری کند. مثلا مردها دوست ندارند به آنها گفته شود جای شلوار جین و تی شرت کت و شلوار بپوش. آقایان از مجبور به انجام کاری شدن خوششان نمی آید.
ادای روانشناس ها را در آوردن
دقت کرده اید وقتی شوهرتان به جای گوش دادن به مشکلتان دائما سعی می کند راه حل تحویل بدهد چقدر نفرت انگیز می شود؟ بله آقایان هم از این کار بدشان می آید. آقایان از خانمی که دائما در حال آنالیز کردنشان است و توصیه هایی ارائه می کند که اصلا از او درباره آنها چیزی نخواسته بدشان می آید. اگر می خواهید همسر، نامزد یا … چیزهای مهمی که برایش پیش آمده را برایتان بگوید گوش خوبی باشید و روانشناس بودن را کنار بگذارید.
سیگار کشیدن
زیباترین و با اخلاق ترین زن دنیا هم که باشید سیگار کشیدن می تواند همه چیز را تغییر دهد. حتی یک مرد سیگاری هم نسبت به خانمی که سیگار می کشد بی میل می شود. دلایل این عامل بی میلی باز می گردد به همان انتظارات یک مرد درباره بوی خوب و تمیز بودن.
داشتن ناخن های خیلی بلند
ناخن های خیلی بلند اصلا جذاب نیستند حتی اگر آنها را کاشته باشید و کلی طرح های جذاب رویشان کشیده باشید. از نظر یک مرد خانمی که چنین ناخن هایی دارد چنگک به خود وصل کرده و خطرناک است!
منبع : bedunim.ir
این مطلب در تاریخ 2016-11-01 20:36:01منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
16250





نظر شما در مورد مطلب رفتارهایی که باعث بی میلی مردان نسبت به زنان می شود چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ازدواج با فرد خودشیفته و مغرور
ازدواج با فرد خودشیفته و مغرور

نکات مهم در دوران عقد
نکات مهم در دوران عقد

بزرگ کردن آلت تناسلی بدون عمل جراحی
بزرگ کردن آلت تناسلی بدون عمل جراحی

بیماری تخمدان پلی کیستیک
بیماری تخمدان پلی کیستیک

اصول مشاوره حضوری
اصول مشاوره حضوری

آیا سایت همسرگزینی راهگشای ازدواج خواهد شد
آیا سایت همسرگزینی راهگشای ازدواج خواهد شد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14216

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266291979

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام