همسرم  مخالف رابطه ام با دوستانم است

همسرم  مخالف رابطه ام با دوستانم است

 

۳ سال است ازدواج کرده ام. بچه ای 4 ماهه از خداوند هدیه گرفتم. به دلیل شرایط شغلی هر هفته سه روز در خانه ام، خانمم کارمند است ولی بیشتر تمایل به ماندن در منزل پدری دارد و هر وقت دلش می خواهد او را به گردش می برم ولی وقتی بخواهم یک ساعت با دوستانم به گردش بروم چنان برخورد می کند که از رفتن پشیمان می شوم. چه کنم؟


ابتدا بگویم خیلی از افراد قبل از ازدواج نگران روابط دوستانه شان هستند و فکر می کنند این روابط را با ازدواج و بچه دار شدن از دست می دهند. حقیقت امر این است که این روابط بعد از ازدواج از دست نمی رود بلکه تغییر می کند و این تغییر نتیجه ترکیبی از عواملی مثل کم شدن وقت آزاد و تغییر اولویت های زندگی برای زوج هاست. زوج ها معمولا از روابط همسرشان خارج از رابطه دو نفره شان استقبال نمی کنند، مخصوصا وقتی همسر بخواهد بدون زن یا شوهرش با دوستانش روابط اجتماعی داشته باشد اما ارتباط با دوستان یک نیاز است و محدود کردن همسر در این مورد منطقی نیست. لازم است تاکید کنیم دور شدن از دوست های قدیمی و اختصاص دادن تمام وقت به رابطه با همسر، ممکن است بعد از مدتی حس بدی در شما ایجاد کند. در ادامه راهنمایی هایی ارائه می شود که کمک می کند ضمن از بین بردن حساسیت همسرتان دوستانتان را همچنان حفظ کنید.


برقراری تعادل بین رابطه با دوستان و همسرتان


زمان و انرژی لازم را بین رابطه با دوستان و رابطه با همسرتان تنظیم کنید. نگهداری از رابطه زوجین، به صرف وقت، انرژی و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین طبیعی است که وقت کمتری برای گذراندن با دوستانتان داشته باشید. این یک اصل است و وقتی آن را بپذیرید راحت تر می توانید برنامه ریزی کنید. دوستی ها، تجربه های منحصر به فردی به ما هدیه می کنند که برای تقویت اعتماد به نفس ما مفید است اما فراموش نکنید حیف است به خاطر آن به رابطه با همسرتان خدشه وارد شود. بدیهی است با توجه به وضعیت تاهل و داشتن فرزند، نزدیک ترین فرد به شما همسرتان است نه دوستان تان، بنابراین پیشنهاد می شود دنبال تعادلی بگردید که به سازش با همسرتان آسیب وارد نکند؛ برای مثال وقتی که شما نیاز دارید اوقاتی را تنها با دوستانتان بگذرانید باید از قبل آن را برنامه ریزی کنید و برای همسرتان و دوستانتان شرایط را توضیح دهید و سعی کنید بخشی از دیدارهای حضوری را تا حد امکان با تماس های تلفنی جبران کنید.


روابط با دوستانتان را از همسر خود پنهان نکنید!


شما نباید روابطی را که با دوستانتان دارید از همسرتان پنهان کنید یا درباره آن ها به او دروغ بگویید. همسر شما باید بداند با چه کسانی ارتباط دارید. همین طور که حق شماست که از روابط همسرتان مطلع باشید. با همسرتان حرف بزنید برای او تعریف کنید که روابط دوستانه چقدر برای شما لازم و در روحیه شما موثر است و چقدر به آن ها نیاز دارید.


همسرتان را به روابط دوستی تشویق کنید
همسرتان را برای گسترش روابط دوستی های خوب تشویق کنید. اگر همسر شما دوست های زیادی ندارد می توانید به او برای گسترش روابطش کمک کنید. مطمئن باشید اگر همسرتان را در داشتن رابطه با دوستانش محدود کنید او هم به خودش اجازه می دهد چنین توقعی درباره شما داشته باشد.

*مشاور خانواده

منبع: روزنامه خراسان


رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-12-23 20:00:48منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
12432





نظر شما در مورد مطلب همسرم مخالف رابطه ام با دوستانم است چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




حداکثر مدت زمان برای دوران عقد
حداکثر مدت زمان برای دوران عقد

خواستگارم ازمن میخواهد حجابم و تغییر بدم چکار کنم
خواستگارم ازمن میخواهد حجابم و تغییر بدم چکار کنم

زگیل مقعدی چیست،علت و درمان زگیل مقعدی
زگیل مقعدی چیست،علت و درمان زگیل مقعدی

تاثیر اندازه آلت تناسلی در بارداری
تاثیر اندازه آلت تناسلی در بارداری

چطور بفهمیم آدم نرمالی هستیم
چطور بفهمیم آدم نرمالی هستیم

خطرات زود عاشق شدن
خطرات زود عاشق شدن










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8761

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266286524

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام