زنان بعد از رابطه جنسی چه انتظاری دارند

زنان بعد از رابطه جنسی چه انتظاری دارند

درباره این موضوع که آقایان باید قبل از ورود به رابطه جنسی، همسرشان را از لحاظ روانی آماده کنند خیلی صحبت شده است. البته که این تأکیدهای موکد نشان دهنده اهمیت این موضوع در ایجاد رضایتمندی همسران از رابطه است، اما برای رسیدن به ارضاء روانی به تنهایی کافی نیست.

مانده ام سخت عجب!

خیلی از آقایان که از قشر اهل مطالعه جامعه  هم هستند، از این مسئله متعجب مانده اند که چرا با وجود اینکه قبل از شروع رابطه جنسی وقت زیادی را صرف پیش نوازش همسرشان می کنند، اما باز هم همسرشان یک خط در میان راضی به رابطه می شود؟ اگر این مسئله، سوال شما هم است لطفاً چند مورد از رابطه های جنسی اخیرتان را در ذهن مرور کنید.
اینکه فقط به همسرتان گوش کنید کافی نیست، باید بتوانید متقابلاً حرف های عاشقانه هم بزنید. اگر آدمی هستید که اهل بیرون ریختن احساسات نیستید، سعی کنید از این موقعیت برای شروع به تمرین این کار استفاده کنید
شما گفتید که برای پیش نوازش وقت گذاشته اید و سعی کرده اید که مطابق چیزهایی که از منابع موثق آموخته بودید، مرحله به مرحله اشتیاق همسرتان را به سمت رابطه جهت بدهید. اگر این کار را خوب انجام داده باشید، به احتمال زیاد هم خودتان و هم همسرتان رابطه خوبی را هم تجربه کرده اید.
تا اینجای کار، شما درست عمل کرده اید اما بعدش چه کار کرده اید؟ پشت تان را به همسرتان کردید و او را به سمفونی شبانگاهی خر و پفتان مهمان کردید؟ شاید هم در حالی که داشتید به حرف هایی که همسرتان می زد گوش می کردید، فکر چکی که فردا باید پاس می کردید شروع کرد در ذهن تان به ویز ویز کردن؟ اگر اینطور و یا مشابه اینها عمل کرده اید، پس نباید خیلی هم از دست رد زدن همسرتان به درخواست بعدی تان تعجب کنید!

نگاه مردانه، نگاه زنانه

بین طول و عرض رابطه جنسی از دید مردها و زن ها تفاوت هایی وجود دارد. یکی از تفاوت ها این است که رابطه جنسی مردها را از لحاظ جسمی خسته می کند و به همین دلیل هم است که آقایان دوست دارند بعد از رابطه بخوابند. اما زن ها درست بر عکس مردها، از یک رابطه جنسی راضی کننده حسابی شارژ می شوند و در نتیجه دوست دارند که بعد از رابطه همچنان مورد توجه همسرشان قرار داشته باشند.
یک تفاوت دیگر هم این است که مردها بعد از رابطه به چیزهای مختلفی فکر می کنند، از کفش هایشان که فراموش کرده اند واکس بزنند بگیرید تا برنامه ریزی یکساله برای مسائل کاری. اما زن ها بعد از رابطه فقط به یک چیز فکر می کنند: «همین رابطه ای که داشتند». همین تفاوت های به ظاهر ساده، برای خیلی از زن و شوهرها مشکل درست می کنند و مانع تداوم رابطه خوب جنسی آنها می شوند.

این گوی و این میدان

اگر می خواهید رابطه جنسی تان تحت تأثیر تفاوت ها و سوءتفاهم های ناشی از آن قرار نگیرد، اگر مایلید تعداد پاسخ های مثبت همسرتان به درخواست های جنسی تان را بیشتر کنید، و خلاصه اینکه اگر زندگی جنسی زیباتری می خواهید به چند راهکار ساده عمل کنید:

همسرتان را بیشتر بشناسید

بعضی از تفاوت های بین دو جنس همگانی هستند مثل دو تفاوتی که در پاراگراف قبل راجع به آن صحبت کردیم. اما در کنار این تفاوت ها که باید از آنها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به ویژگی های منحصربفردی هم که مخصوص همسر شما هستند توجه داشته باشید.

پس نوازش را وارد رابطه تان کنید

همسرتان علاوه بر پیش نوازش شما، به پس نوازش تان هم نیاز دارند. درباره ترجیحات همسرتان در چنین موقعیت هایی با او صحبت کنید و پس نوازشتان را طبق انتظارات او تنظیم کنید.

در برابر خواب کمی مقاومت کنید

درست است که احساس بی رمقی می کنید، اما بعد از رابطه سعی کنید دست کم به اندازه یک ربع ساعت بیدار بمانید. می توانید وضعیتتان را در رختخواب تغییر بدهید مثلاً به حالت نیمه نشسته به بالش لم بدهید و خودتان را از حالت دراز کش کامل دور کنید.

فردا را برای فردا بگذارید

سعی کنید مثل همسرتان فکر کنید، یعنی فقط روی رابطه تمرکز کنید نه کارهای کرده و نکرده تان.

دو تا گوش قرض بگیرید

زن ها بعد از رابطه دوست دارند درباره آن حرف بزنند. به غیر از آن، به دلیل بالا رفتن هورمون عشق آنها دوست دارند حرف های عاشقانه هم بزنند. پس شش دانگ حواستان را به حرف های او بدهید تا احیاناً با دادن یک پاسخ بی ربء او را از خودتان نا امید نکنید!
همسرتان علاوه بر پیش نوازش شما، به پس نوازش تان هم نیاز دارند. درباره ترجیحات همسرتان در چنین موقعیت هایی با او صحبت کنید و پس نوازشتان را طبق انتظارات او تنظیم کنید

خوش زبانی کنید

اینکه فقط به همسرتان گوش کنید کافی نیست، باید بتوانید متقابلاً حرف های عاشقانه هم بزنید. اگر آدمی هستید که اهل بیرون ریختن احساسات نیستید، سعی کنید از این موقعیت برای شروع به تمرین این کار استفاده کنید. در حین تمرین کردن، خوب است از شیوه های عملی هم استفاده کنید، مثلاً او را در آغوش بکشید، با موهایش بازی کنید و ...

برای فردا هم برنامه داشته باشید

همانطور که پیش نوازش باید از مدتی قبل شروع بشود و نه صرفاً ده دقیقه قبل از رابطه، پس نوازش هم نباید به چند دقیقه بعد از رابطه محدود بشود. فردا و فردای بعد از آن را هم در نظر داشته باشید و با ابراز کلامی و عملی احساسات همسرتان را غافلگیر کنید.

زن ها شگفت انگیزند

اگر باور ندارید که انجام همین چند کار ساده می تواند رابطه جنسی شما را از خماری در بیاورد، می توانید امتحان کنید. کافی است فقط کمی به خودتان زحمت بدهید آن وقت خواهید دید که در برابر همین چند قدم کوچک شما، همسرتان هزاران فرسنگ عشق به پایتان خواهد ریخت.
منبع : تبیان
این مطلب در تاریخ 2017-05-24 19:06:59منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
15911





نظر شما در مورد مطلب زنان بعد از رابطه جنسی چه انتظاری دارند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دختر مورد پسند پسران برای ازدواج
دختر مورد پسند پسران برای ازدواج

آیا نامزدتان از ملاقات با شما طفره می‌رود؟
آیا نامزدتان از ملاقات با شما طفره می‌رود؟

روزه گرفتن در دوران بارداری و شیردهی
روزه گرفتن در دوران بارداری و شیردهی

چی بخوریم که کرونا نگیریم
چی بخوریم که کرونا نگیریم

با اضطراب کرونا چه کنیم
با اضطراب کرونا چه کنیم

4 مرحله تاثیر سایت ‌های مستهجن برروی سلامت روانی !!
4 مرحله تاثیر سایت ‌های مستهجن برروی سلامت روانی !!










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9884

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287647

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام