روشهای تحریک جنسی همسر

روش های تحریک همسر

تحریک مردان،تحریک زنان،تحریک همسر،تحریک جنسی همسر
لمس و ماساژ برای تحریک جنسی همسر
انجام ماساژ تحریکی بصورت یک عمل منظم در روابط جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. عشق ورزی و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آرام عضلات و بافتها همگی با زبان بیصدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

تحریک جنسی زنان:

زنان برخلاف مردان که برای برقراری رابطه جنسی نیازی به معاشقه و پیشنوازی ندارند، زنان به تحریک جنسی و آماده سازی نیاز دارند. برای مردها در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند، حال آنکه تحریک زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند و دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان لازم و ضروری است.
لمس کردن همسر یکی از روشهای تحریک جنسی می باشد
• مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی می کنند و خانم خود را تحریک میکند( آقایانی که به سرعت میروند سراغ لباس زیر خانمشان و عمل دخول را شروع می کنند و فوری و باعجله می خواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند.)
• مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت می کنند و عمل تحریک جنسی همسر خود را انجام میدهند ( آقایونی که نمی خواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه جنسی به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )
• مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )
• مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می دهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )
• مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند ( قابل توجه آقایانی که تا شهوتی می شوند فوری و با عجله شروع می کننددر آوردن لباسهای خانمشان و حتی گاهی تمایل دارند که معشوقشان بدون لباس روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار می تواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد.)
• مردهایی که در تحریک جنسی همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگی برای رابطه جنسی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید. )
• مردهایی که با موهای همسرشان بازی می کنند ( فکر نمی کنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت نبرد!)
• مردهایی که از معاشقه رابطه جنسی با همسرشان لذت می برند ( خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهمترین جذب کننده برای همسرتان است. )

تحریک جنسی مردان راحت تر از تحریک جنسی زنان می باشد

• مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند ( یک «دوستت دارم»، یک شاخه گل، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد، می تواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود!)
• مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده می کنند. (کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … می توانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.)
• مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. (زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل می کنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.)
• مردهایی که دستهای همسر خود را در دست می گیرند و آن را نوازش می کنند.

مردان چگونه تحریک جنسی می شوند؟

بطور کلی مردان هم آسانتر و هم زودتر از زنان تحریک می شوند البته این امر متاسفانه در بعضی از جوامع آنطور که باید و شاید جا نیفتاده و افراد مخصوصا خانمها دید منفی به تحریک پذیری زود مردان دارند اما این یک امر خدادادی می باشد که در ژن جنس مذکر قرار داده شده است اما برخی رفتارها و یا بلوغ زودرس و یا دیرس باعث تغییراتی در نوع تحریک پذیری افراد بوجود می آورد.
مردان از چه رفتارهای تحریک شده جنسی از سوی همسرشان لذت می برند؟

آموزش تحریک جنسی همسر

اطراف گردن، پشت گردن مردان یکی از مهمترین نقاط برای تحریک جنسی می باشد
1. سعی کنید دو طرف گردن مرد را با بوسه‌های آرام تحریک کنید. با لمس و بوسیدن این قسمت در حالیکه صدای نفس زنانه در کنار گوش باعث تحریک و لذت مرد می‌شود، سیستم گردش خون را تندتر می‌کند و هیجان مرد بالا می‌رود. به آرامی پشت لاله گوش و گردن را ببوسید و اجازه دهید با زبان نبض گردن مرد را حس کنید.
2. لب‌ها هم برای مردان و هم زنان از قسمتهای حساس بدن است، لبها را در آغاز هم‌آغوشی ببوسید. خیلی ها معتقدند این زنان هستند که بیشتر با بوسیدن تحریک جنسی می‌شوند اما مردان بوسیدن در آغاز رابطه را عاملی بسیار تحریک کننده می‌دانند.
3. بیضه ها یکی از عوامل تحریک جنسی در مردان می باشد، بیضه ها با پوست نازک نرمی پوشیده شده است و از قسمتهای محرک بدن مردان است که بیشترین میزان رگ و اعصاب در آنجا جمع شده‌است کشاله ران و بیضه‌ها را به آرامی لمس کنید و  با انگشتانتان به صورت دایره‌ای به آرامی بمالید. لمس دهانی بیضه‌ها برای مردان تحریک کننده‌تر و بسیار لذت‌بخش‌تر است.
4. قسمتهای داخل ران را با فشار بیشتری مالش دهید. می توانید در حالی که مرد را در آغوش گرفتید و پشت گردن و گوشها و لبانش را می‌بوسید از پهلو ران پای خود را در بین پاهای مردتان قرار دهید آرام با پاهایتان این قسمت را لمس و نوازش کنید.
5. به جای اینکه فقط روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود سعی کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در هنگام تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفا نکنید. زبان را به صورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان برای لمس بیضه‌ها استفاده کنید و این یکی از روشهای تحریک جنسی همسر خود می باشد.
6. نوک سینه مردان نیز یکی از راه های تحریک جنسی می باشد، بعضی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند، اما برخی خیلی طرفدار این قسمت نیستند. برای اینکه بفهمید مرد شما جزء کدام دسته است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از او بپرسید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.
7. قسمتهایی از بدن که مرکز تجمع اعصاب است بهترین جا برای به اوج رساندن لذت و تحریک جنسی است می توان گفت حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بیشترین میزان رگ های عصبی آنجاست این قضیه در مورد زنان هم صدق می کند. زیر بیضه‌ها و در ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و سعی کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهات مختلف حرکت دهید.
8.  اطراف ران و استخوان شرمگاهی یا عانه از محرکترین و حساس ترین نقطه های بدن مرد است که بیشتر زنان آن را نمی‌دانند. هنگامی که مرد دراز کشیده است، سمت راست شکمش کمی بالاتر از استخوان شرمگاهی را ببوسید و با زبان لمس کنید. دو طرف شکم یک سمت پهلوها بالاتر از آلت تناسلی را فراموش نکنید.
9. درست مانند اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که به عنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک جنسی و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی را به مغز می‌رساند. این قسمت را با بوسه، ماساژ و مهمتر از همه با گرمای نفسهای خود تحریک کنید.
این مطلب در تاریخ چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
31418





نظر شما در مورد مطلب روشهای تحریک همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




علت عدم توجه به معیارها در انتخاب همسر
علت عدم توجه به معیارها در انتخاب همسر

احساس می‌کنید نامزدتان با دختران دیگر طنازی میکند
احساس می‌کنید نامزدتان با دختران دیگر طنازی میکند

تست پاپ اسمیر برای زنان لازم است
تست پاپ اسمیر برای زنان لازم است

علائم یائسگی زودرس
علائم یائسگی زودرس

بیماری های جسمانی که منشا روانی دارد
بیماری های جسمانی که منشا روانی دارد

مشکل جوانان در سن ازدواج همسریابی نیست
مشکل جوانان در سن ازدواج همسریابی نیست










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

12736

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266290499

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام