مردها چطور دوست داشتنشان را بروز می دهند

مردها چطور دوست داشتنشان را نشان می دهند

10 نشانه علاقه مندی مردها

علاقه های شما برای او جالب است

زمانی که همسرتان در مورد چیزهایی که دوست دارید از شما سوال می کند، یعنی به شما علاقمند است. او دوست دارد همه چیز را در مورد شما بداند و برای علایق شما ارزش قائل است.

به شما توجه می کند

هنگام قدم زدن در پارک یا مهمانی های خانوادگی، توجه او کاملا متوجه شماست. قبل از انجام هر کاری، نظر شما را می پرسد. اگر از هم دور باشید، دائما با شما تماس می گیرد و حال شما را جویا می شود.

بیشتر وقتش را در کنار شما می گذراند

اگر شوهرتان تمایل دارد بیشتر با شما باشد تا دوستانش، این یعنی او عاشق شماست. البته این مسئله به این معنا نیست که او باید دوستانش را به طور کلی رها کند، بلکه فقط دوست دارد بیشتر وقت خود را در کنار شما سپری کند. در واقع، اولویت های زندگی او نسبت به قبل تغییر کرده است.

هر کاری می کند که خوشحال شوید

برای او غیر ممکن وجود ندارد و تمام تلاشش این خواهد بود که هر آنچه را لازم است برای شما فراهم کند. ممکن است علاقه مندی های شما یکسان نباشد ولی سعی او این است که خودش را با شما هماهنگ کند. هیچ گاه به علایق شما توهین نمی کند. برای مثال، اگر فیلم سینمایی خاصی را دوست دارید و مدت ها چشم انتظار اکران شدنش بوده اید، به جای مخالفت با شما، با خرید دو بلیت سینما، شما را غافلگیر خواهد کرد.

دلتنگ شما می شود

هنگامی که عاشق همسرتان باشید، دائما اشتیاق دارید در کنار هم باشید و وقتی از او دور هستید، دلتنگش خواهید شد. همسرتان مدام به شما فکر می کند و با شما در تماس است و برای تان پیامک می فرستد و حال شما را جویا می شود و از آنچه در نبود شما اتفاق افتاده، باخبرتان می کند. برای خیلی از مردان، بیان عواطف و احساسات کار دشواری است، با این حال آنها به شیوه خودشان سعی می کنند احساس خود را بیان کنند و از این طریق علاقه خود را به شما نشان دهند. به او بیشتر زمان بدهید و مطمئن باشید از زبان همسرتان جمله «دوستت دارم» را خواهید شنید.

به شما می گوید: «دوستت دارم»

شوهرتان قبل از شما، جمله «دوستت دارم» را بیان می کند. مهم نیست کی و کجا این جمله را می گوید، مهم این است که او زودتر از شما این جمله را به زبان آورده است.

او واقعا شما را می بیند

او به نکاتی در مورد شما توجه دارد که سایرین یا حتی خودتان هیچ گاه متوجه آنها نشده اید. او به نحوه برخوردتان با دیگران، طرز بیان احساسات تان، احساس دیگران نسبت به شما و روشی که به وسیله آن خود را به جامعه معرفی می کنید، توجه می کند. او کوچک ترین جزییات رفتاری شما را می بیند و به خاطر می سپارد. او شما را همان طور که هستید تحسین می کند. به این ترتیب او صرفا عاشق شما نیست، او عاشق هر آن چیزی است که در وجودتان دارید.

طور خاصی به شما نگاه می کند

او به عنوان یک همسر طوری به شما نگاه می کند که انگار جذاب ترین و خاص ترین فردی هستید که جهان تا به حال به خود دیده است. این نوع نگاه، نگاه مادی یا لحظه ای نیست، در واقع نگاهی است سرشار از آرامش و صداقت، تنها طرز نگاه نیست بلکه امواج مثبت انرژی است که بین دو طرف رد و بدل می شود. در نگاه او هیچ چیز جز شما وجود ندارد.

شما را به دیدار دوستان و خانواده اش می برد

زمانی که مردی، همسر مورد نظرش را به خانواده و دوستان خود معرفی می کند، یعنی آن رابطه برای مرد کاملا جدی است. او برای ازدواج مصمم است و احساس محبت و علاقه عمیقی به شما دارد.

درباره آینده با شما صحبت می کند

زمانی که مرد در مورد احساس شما نسبت به ازدواج و تشکیل خانواده و بچه دار شدن سوالاتی می پرسد و در عین حال افکار خود را در این موارد بیان می کند، این یعنی او به آینده خود در کنار شما فکر کرده و قصد دارد در کنار شما تشکیل خانواده بدهد. زمانی که هردو در این زمینه علایق یکسانی داشته باشید، به احتمال زیاد هردوی شما آماده تشکیل زندگی هستید.

منبع: ماهنامه همشهری تندرستی

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

نشانه های مردی که عاشق همسرش است

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2017-07-09 19:06:25منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
14922





نظر شما در مورد مطلب مردها چطور دوست داشتنشان را نشان می دهند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چطور از سلامت جسمی و جنسی همسر آینده مطلع شویم
چطور از سلامت جسمی و جنسی همسر آینده مطلع شویم

روابط عاشقانه در دوران نامزدی
روابط عاشقانه در دوران نامزدی

هرآنچه باید درباره ویروس کرونا بدانید
هرآنچه باید درباره ویروس کرونا بدانید

عواملی که باعث نازایی می شود
عواملی که باعث نازایی می شود

به افراد افسرده چی بگیم و چی نگیم
به افراد افسرده چی بگیم و چی نگیم

وضعیت نادرست ازدواج کودکان
وضعیت نادرست ازدواج کودکان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14611

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292374

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام