از دست دادن بکارت

نکاتی درمورد از دست دادن باکرگی
نکاتی درمورد از دست دادن باکرگی
اگر هر کسی درباره باکرگی و اولین رابطه جنسی خود آگاهی کامل داشته باشد مطمئنا زندگی جنسی سالم و بدون دغدغه خواهد داشت. صرف‌نظر از جنسیت و فرهنگ و سن شما این نکات را باید بدانید.


از دست دادن باکرگی تنها به مفهوم رابطه کامل جنسی نیست. در واقع یک مفهوم کلی جهانی برای اینکه در چه اندازه رابطه دو نفر به عنوان رابطه جنسی تلقی می‌شود وجود ندارد. اما چیزی که باید بدانید این است که باکرگی با هر گونه رابطه دهانی، مقعدی و یا حتی تصادف و ضربه و هر اتفاق دیگری ممکن است از بین برود و تنها آن شرایطی که هر کسی برای از دست دادن باکرگی‌اش تصور دارد نیست.





داستان خونریزی در هنگام باکرگی بسیار اغراق‌شده است.



هر زنی یا فیزیک بدن خودش تجربه از دست دادن باکرگی‌اش متفاوت است. اما اینکه در اولین رابطه خونریزی زیادی دارید کاملا اغراق شده است. بعضی زنها اصلا متوجه خونریزی نمی‌شوند اما خوب بعضی‌ها هم تا چند روز خونریزی دارند و یا می‌توان گفت خونریزی شدیدی می‌کنند. بنابراین هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در بعضی‌زنها رگ‌های خونی بیشتری پاره می‌شود و در بعضی‌ها شاید اصلا رگی پاره نشود. این پارگی رگ‌های خونی به هر دلیلی غیر از رابطه جنسی هم ممکن است پیش بیاید.


 

 




از دست دادن باکرگی ممکن است کمی دردناک باشد اما بیشتر به خاطر فشار و ترس از دردگرفتن است که باعث می‌شود زن از ترس عضلات بدنش را منقبض کند. اگر احساس کردید که دردش قابل تحمل نیست کمی صبر کنید و از ژل و کرم لوبریکیت(روان‌کننده) استفاده کنید.



در اولین رابطه جنسی که دارید و تصمیم دارید باکرگی خود را از دست بدهید بیشتر به روابط عاشقانه قبل از رابطه فکر کنید. خیلی‌ها برای کنجکاوی و اینکه می‌خواهند بدانند چه اتفاقی می‌افتد حاشیه‌های رابطه جنسی ر فراموش می‌کنند در صورتی که آنها بسیار لذت‌بخش‌تراند. به خصوص اینکه با عث تحریک بیشتر جنسی می‌شود و درد ناشی از دست دادن باکرگی را کمتر می‌کند و بهترین خاطره برای اولین رابطه جنسی جدی شما می‌شود.



هنگام از دست دادن باکرگی انتظار رسیدن به ارگاسم نداشته باشید.



درست است که اوج لذت رابطه جنسی رسیدن به ارگاسم است اما شاید این مسئله حتی چند سال طول بکشد تا شما به فیزیک بدن خود و شریک جنسی‌اتان پی ببرید. از این مسئله نا امید نشوید و سعی کنید بدن خود را بشناسید تا به ارگاسم برسید.

برای پسرانی که اولین رابطه جنسی کامل را دارند و به عبارتی باکرگی خود را از دست می‌دهند ممکن است خیلی زود با ارگاسم برسند. اما سعی نکنید که با پرت کردن حواس خودتان و فکر کردن به چیزهای دیگر در ارگاسم خود تاخیر بیاندازید. این کاملا یک مسئله طبیعی است و همه در اولین رابطه خود این تجربه را دارند. اگر خیلی زود این اتفاق افتاد اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و به شریک جنسی خود لذت ببخشید.



اختلالات نعوظ فقط برای پیرها نیست. هر مردی ممکن است در هر سنی این اتفاق برایش بیافتد که عامل اصلی‌اش اعصاب و استرس است و نه توانایی جنسی شما. اگر این اتفاق برای شما افتاد اصلا نترسید چند نفس عمیق بکشید و با لذت به کاری که می‌خواهید انجام دهید فکر کنید.



احتمال اینکه در هنگام از دست دادن باکرگی زنان حامله شوند کاملا زیاد است. شاید خیلی‌ها این مسئله را جدی نگیرند اما اگر قصد ندارید در اولین شب رابطه جنسی خود حامله شوید حتما مراحل جلوگیری را انجام دهید.

اگر اولین رابطه جنسی شما سخت بوده و یا از آن اصلا خاطره خوبی ندارید. هیچ اهمیتی ندارد نگذارید یک تجربه ناشیانه زندگی جنسی شما را تحت شعاع قرار دهد. اولین رابطه جنسی خود با اولین رابطه جنسی فوق‌العاده زمین تا آسمان فرق می‌کند.

یادتان باشد تنها شما نیستید که در اولین بارتان استرس دارید. از هیچ چیز خجالت نکشید همیشه اولین‌ تجربه‌ها سخت و استرس‌زاست. مثل اولین قرار عاشقانه، اولین تجربه رانندگی، اولین تجربه سخنرانی و هر چیز دیگری که شاید به نظر شما بی‌ربط بیاید اما واقعیت این است که چیز مهمی نیست و بعد برایتان مثل بقیه کارهای روزمره عادی می‌شود.

در نهایت اینکه از دست دادن باکرگی از آن جمله تجربیات فیزیکی است که برای همه اهمیت خاصی دارد و ممکن است خیلی‌ها را دچار افسردگی و ناراحتی کند، این کاملا طبیعی است چون باکرگی با اینکه یک ویژگی بدن است اما کاملا با احساس و افکار ارتباط دارد و چیزی که آن را اینقدر مهم می‌کند فرهنگ و احساسات خود آدم‌ها درباره آن است.
 
این مطلب در تاریخ 2017-09-20 20:54:54منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
23448





نظر شما در مورد مطلب نکاتی درمورد از دست دادن باکرگی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سردی و یکنواختی رابطه در نامزدی
سردی و یکنواختی رابطه در نامزدی

آیا ازدواج بر اخلاق و رفتار اثر دارد
آیا ازدواج بر اخلاق و رفتار اثر دارد

شرایط سفر در دوران بارداری
شرایط سفر در دوران بارداری

علت بوی بد واژن
علت بوی بد واژن

5 هزار مشاور و روان شناس تقلبی
5 هزار مشاور و روان شناس تقلبی

همسرم به دروغ گفته بود استقلالی است درخواست طلاق دارم
همسرم به دروغ گفته بود استقلالی است درخواست طلاق دارم










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

27352

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266463290

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام