علت ناراحتی زنان از مردان

علت ناراحتی زنان از همسر

بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند احساسات‌ خود را پیش خودشان نگه دارند و بروز ندهند چون این طور به نظر می‌رسد که برای همسرشان چندان مهم نیست. اما این واقعیت ندارد! اگر رفتارهای همسرتان شما را شاد و راضی می‌کند، پس باید این احساس را بروز دهید و در این مورد با همسرتان حرف بزنید. اگر شما به عنوان یک شوهر فکر می‌کنید همسرتان آنطور که باید شاد نیست، ممکن است کارهایی انجام بدهید که علت ناراحت بودن همسرتان باشد.

۱. به او توجه نمی‌کنید 

وقتی بعد از یک روز طولانی کاری به خانه برمی‌گردید، تمام چیزی که نیاز دارید استراحت کردن، تلویزیون تماشا کردن و خوابیدن است. این رفتار بسیار طبیعی است اما توجه و تمرکز روی رابطه‌‌ای که با همسرتان دارید، باید الویت شما باشد.

یک زن وقتی همسرش به او توجه نمی‌کند، دچار اندوه می‌شود و این اتفاقی است که وقتی شما تلویزیون، موبایل و یا هر چیز دیگری را به وقت گذراندن به همسرتان ترجیح می‌دهید می‌افتد. کلید یک رابطه‌ی خوب، ارتباط است. با همسرتان گفتگو کنید و راههایی برای تقویت رابطه‌‌تان بیابید تا هر دوی شما شاد باشید.

۲. به نظر او احترام نمی‌گذارید 

برای آقایان خیلی اهمیت دارد که بتوانند تصمیم‌های بزرگ برای خانواده‌‌شان بگیرند، اما به همین اندازه هم مهم است که بلد باشید نظر همسرتان را چطور در تصمیم‌های‌تان داخل کنید. به استراتژی‌ها و عقاید راه حل‌هایی که همسرتان برای مسائل روزمره ارائه می‌دهید گوش کنید. اجازه دهید او هم در تصمیم گیری‌ها نقش داشته باشد، از کوچک‌ترین چیزها (مثل انتخاب رستوران برای شام) گرفته تا چیزهای مهم‌تر (مانند شعل). به او اعتماد کنید تا متوجه شوید وقتی همسرتان شاد و راضی است چقدر زندگی‌تان ساده‌تر و بهتر می‌شود.

برای احساس شادی متداوم، نیاز به عادت‌های خوب مداوم،عشق و فداکاری از هر دو طرف دارد

۳. همه چیز یکنواخت شده است 

بعد از اینکه دوران شیرین ماه عسل به پایان می‌رسد، روزمرگی و یکنواختی کم کم روی روابط شما سایه می‌افکند و ظاهرا دیگر تمایلی به تجربه‌ی چیزهای جدید ندارید. این یکنواختی و بیخیالی می‌تواند هر کسی را دلزده و ناراحت کند، پس نگذارید روند یکنواخت زندگی، شادی زندگی‌تان را نابود کند. برای همسرتان وقت بگذارید، چالش‌های جدید را امتحان کنید، هدف‌های جدید تعیین کنید و ماجراجویی را شروع کنید. به پیاده روی بروید و دست در دست هم از دیدنی‌ها لذت ببرید، با هم به موزه و پارک بروید و هر کاری که می‌توانید برای افزودن چاشنی به زندگی‌تان انجام دهید.

۴. مسئولیت‌ها و تعهداتی در کارتان می‌پذیرید بدون اینکه درموردشان با همسرتان حرف بزنید

به عنوان یک مرد که تمام روز کار می‌کند، ممکن است قرارها و وظایف اجتماعی زیادی داشته باشید؛ اما اگر همسرتان را هرگز در برنامه‌های کاری‌تان وارد نکنید، او احساس طرد شدن و مورد قبول نبودن خواهد کرد. قرارها و کارهای اجتماعی‌تان را تعدیل کنید و سعی کنید از همسرتان هم دعوت کنید همراهی‌تان کند. اگر مدام بدون همسرتان برنامه بگذارید، هم او و هم خودتان ناراحت خواهید بود.

۵. با او معاشقه نمی‌کنید 

تماس جسمی روزانه در هر رابطه‌ای مهم است. برای اینکه لبخند رضایت را بر لبان همسرتان ببینید، دستش را بگیرید، موهایش را نوازش کنید، برایش گل بخرید، در خانه شکلات قایم کنید تا او پیدا کند و برایش پیام‌ها محبت آمیز و عاشقانه بفرستید. اگر گفتن جمله‌ی «دوستت دارم» سخت است، به روش‌های دیگری این را به او نشان دهید؛ روی یک کاغذ بنویسید و برایش بفرستید. اگر همسرتان ابراز علاقه‌ی شما را احساس کند، حال بهتری داشته و شاد خواهد بود.

۶. نسبت به مسائل مالی، بی‌توجه هستید 

خرج‌ها و هزینه‌های زندگی را مدیریت کنید و شرایط مالی‌تان را برای یک زندگی شاد با همسرتان تنظیم کنید. اگر برای بدهی‌هایی که دارید فکری نکنید، همسرتان شاد نخواهد بود. هوشمندانه‌تر خرج کنید تا هر دوی شما شادتر باشید.

۷. در کارهای خانه کمک نمی‌کنید 

خانم‌ها نگران کارهای روزانه‌ی خانه هستند: مراقبت از بچه‌ها و رسیدگی به آنها، انجام کارهای بیرون از خانه و بسیاری از مسئولیت‌های دیگر برای همسرتان هم استرس برانگیز و خسته کننده است. کارهای خانه را تقسیم کنید و ببینید همسرتان چقدر خوشحال خواهد شد. نیازهای همسرتان را بدانید و در مورد چیزهایی که لازم دارد تا شادتر باشد با او حرف بزنید. اگر هر دوی شما شاد باشید، رابطه‌ی خیلی بهتری خواهید داشت.

منبع: برترین ها 

 

 

این مطلب در تاریخ 2017-10-20 21:50:09منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
18569





نظر شما در مورد مطلب علت ناراحتی زنان از همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نیاز جنسی و نداشتن خواستگار
نیاز جنسی و نداشتن خواستگار

ده محور مهم در گفت‌وگوهای پیش از ازدواج
ده محور مهم در گفت‌وگوهای پیش از ازدواج

چه غذاهایی در دوران قاعدگی مصرف نشود
چه غذاهایی در دوران قاعدگی مصرف نشود

نزدیکی از پشت و احتمال بارداری
نزدیکی از پشت و احتمال بارداری

عادت هایی که شخصیت شما را لو می دهد
عادت هایی که شخصیت شما را لو می دهد

آزمون سنجش شادی درونی
آزمون سنجش شادی درونی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11379

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266289142

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام