راه های نفوذ به دل همسر

راه های نفوذ به دل همسر

 

اولین راه نفوذ: گفتن چند حرف ناقابل

اینکه می گویند زنان از گوش عاشق می شوند و مردان بصری هستند به جای خود اما همه ی انسان ها از شنیدن کلمه ی دوستت دارم خوشحال می شوند. اینکه کسی خیلی ساده و بدون مقدمه چینی و حساب و کتاب ، احساسش را بیان کند و به ما بگوید چقدر برایش مهم هستیم ، حس خوبی در ما ایجاد می کند همسرشما هم همین طور است. البته اینکه چه موقع و چگونه بیان شود ، نیازمند شناخت از همسرتان است که بر عهده ی خودتان خواهد بود. اما احساس تان را به او بیان کنید و حتی اگر همسرتان چنین کاری را انجام نمی دهد به صورت کاملا عملی در طول زمان به او بیاموزید.

دومین راه نفوذ: همراهی در علایق

همانطور که هیچ دو سر انگشتی باهم برابر نیستند علایق و روحسات انسانها باهم متفاوت است این موضوع وقتی صحبت از دو جنس مختلف باشد ، بیشتر به چشم می خورد. قرار نیست زنان فوتبال دوست داشته باشند یا مردان از خرید کردن به اندازه ی زنان لذت ببرند اما می شود به علایق طرف مقابل احترام گذاشت ، آنها رادوست داشت و در حد امکان کمی به آنها نزدیک شد. تصور کنید زنی را که بجای غر زدن در کنار همسرش فوتبال نگاه می کند و هر چند واقعا متوجه نمی شود چرا داورد پنالتی گرفت اما به او برای عصبانیتش حق می دهد یا مردی که با وجود خستگی وقتی به خانه می آید با علاقه به حرف های همسرش در مورد کار و بچه هاو خانه گوش می کند و علایق زنانه ی همسرش راهم دنبال می کند ، این پیام را مخابره خواهد کرد که تو برای من مهم هستی! باهمسرتان در علایقش همراهی کنید ، بگذارید حس کند که حامی بزرگ دارد و می تواند روی کمک شما برای رسیدن به آرزوها و خواسته هایش حساب کند.

سومین راه نفوذ: لذت بردن و لذت بخشیدن

ما انسان ها در کنار آنهایی که کمک می کنند تا از زندگی لذت ببریم ، حس و حال بهتری داریم. کسی که همراه ماست تا بتوانیم لحظات بهتری داشته باشیم، در قلبمان جایگاه بهتری دارد. زن و مرد بعد از تشکیل خانواده موظف هستند اولویت زندگی شان را بر این بگذارند که چگونه کاری کنم که همسرم در کنار من احساس بهتری داشته باشد و از زندگی اش لذت ببرد. شما هم باید بدانید اگر یاد بگیرید باهمسرتان در موضوعات مختلف چگونه لذت ببرید ، طعم زندگی تان شیرین تر می شود. شما می توانید بهترین شریک جنسی باشید و کاری کنید تا همسرتان نهایت لذت را در رابطه زناشویی باشما کسب کند ، بهترین همراه برای طبیعت گردی و حتی ورزش های عصر گاهی باشید ، بهترین میزبان زمانی که دوستان و اقوام او به خانه تان می آیند و خوش خلق ترین همسفر زمانی که قرار است تعطیلات را باهم به سفر بروید.

چهارمین راه نفوذ:حفظ احترام در هر شرایط

زندگی مشترک همیشه بر وفق مراد نیست ، زن و مرد زمانی که از بالای ابرها به کف خیابان می آیند و رابطه واقعی شان شروع می شود باید بتوانند معقول و حساب شده عمل کنند. با خودتان عهد کنید که در شرایط بحرانی و دلخوری بازهم احترام شریک زندگی تان را نگه دارید و کاری نکنید و حرفی نزنید که بعدا پشیمان بشوید. همسر شما هم مثل خودتان کسی که بشود بر رفتار معقول و محترمانه اش حساب کرد را دوست تر دارد.

می توانید به این چهار راه نفوذ ، ده ها گزینه ی دیگر اضافه کنید. شما بعد از ازدواج باید یک مححق و روان شناس باشید و همسرتان را به خوبی ارزیابی کنید و راه نفوذ های خاص به قلب او را پیدا کنید.

منبع : تبیان

این مطلب در تاریخ 2017-10-27 22:01:07منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
13693





نظر شما در مورد مطلب راه های نفوذ به دل همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نشانه دخترانی که لگد توبخت خود میزنند
نشانه دخترانی که لگد توبخت خود میزنند

اصرار خانواده برای ازدواج مجدد
اصرار خانواده برای ازدواج مجدد

مراحل درمان مشکلات جنسی
مراحل درمان مشکلات جنسی

ارتباط کلسترول با میل جنسی
ارتباط کلسترول با میل جنسی

چطور انرژی منفی را از خود دور کنیم
چطور انرژی منفی را از خود دور کنیم

چرا ایدز در زنان بیشتر است
چرا ایدز در زنان بیشتر است










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6219

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266283982

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام