نقش شخصیت افراد در رابطه جنسی

نقش شخصیت افراد در رابطه جنسی
انواع شخصیت و رابطه جنسی ( شخصیت جنسی) مطالب جالبی بگوییم. این ۱۶ نوع شخصیت جنسی و شکل رابطه جنسی شان را بشناسید و ببینید شما جزو کدام یک از این ۱۶ نوع هستید؟
 

۱. شخصیت مسئولیت ­پذیر و وظیفه­ شناس

برای شما، یک زندگی جنسی سالم عبارت است از نزدیکی همیشگی به شریک زندگی­ تان در زمان­های قابل پیش­ بینی، که در آن هر دو طرف آن­چه که از این تجربه نیاز دارند، دریافت می ­کنند. شما بیش­تر روی فعل فیزیکی متمرکز هستید تا رابطه­ روحی، اما اطمینان عاطفی فوق ­العاده ­ای را در خودِ فعل پیدا می­ کنید. روی شما با خیال راحت می ­توان حساب کرد؛ حتی اگر حال و حوصله­ انجام این کار را نداشته باشید، باز هم موفق خواهید شد. شما سنتی هستید و از امور جنسی عجیب و غریب و غیرعادی اذیت می­ شوید. احساس مسئولیت فوق­ العاده شدیدی که نسبت به رابطه­ تان دارید  باعث می­ شود که از هرگونه انحراف و اشتباهی منزجر باشید.

۲. شخصیت مکانیک

شما بسیار شهوانی هستید و تمایلات جنسی قوی و خاموشی دارید. تمرکز زیادی روی فعل فیزیکی رابطه ­ی جنسی دارید، و فوق ­العاده در انجام آن خوب هستید. شما چرندیاتی را که در مورد ارتباط عاطفی م ی­گویند، درک نمی­کنید؛ در ذهن شما ارتباط فیزیکی همان ارتباط عاطفی است. شما از تلاش برای خشنود کردن خودتان و همسرتان لذت می­برید، و جعبه ابزاری از ترفندهای مختلف دارید که بارها و بارها از آن­ها استفاده می­ کنید، و آن­ها را با هر تجربه ­ای که دارید تطبیق می­دهید و تکمیل می­ کنید و هرگز از آن­ها خسته نمی ­شوید. شما روشنفکر هستید، البته تا یک حدی…

۳. شخصیت حمایت­گر

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی( شخصیت جنسی)  باید گفت که برای شما، رابطه­ جنسی یک راه عالی برای نشان دادن عشق ­تان به شریک زندگی­تان و انجام وظیفه در رابطه ­تان است. خارج از یک رابطه، شما واقعا معنا و اهمیت آن را درک نمی­کنید. اما وقتی در یک رابطه هستید، عاشق ارتباط ملموسی هستید که رابطه­ ی جنسی میان شما و شریک زندگی­تان خلق می­کند و دوست دارید این ارتباط را به شیوه ­ای قابل پیش­ بینی مرتبا تجربه کنید. شما بیش­تر سازگار و انعطاف­ پذیر هستید تا پرتوقع، و احتمالا سنتی هستید. و اگرچه شهوتی یا خلاق نیستید، اما به عنوان وسیله ­ای برای نشان دادن عشق و وفاداری­ تان به شریک زندگی­تان، تمایل دارید چیزی را امتحان کنید که شریک زندگی­تان دوست دارد انجام دهد.

۴. شخصیت هنرمند

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی ( شخصیت جنسی) باید گفت که در یک رابطه­‌ی نزدیک و عاشقانه، رابطه­ ی جنسی یکی از چیزهای مورد علاقه­‌ی شما است، و شما یکی از بهترین­ها هستید. تمایل به رابطه‌­ی جنسی که به طور ذاتی در شما وجود دارد، باعث می­‌شود که شما اشتیاق زیادی آمیخته با کمرویی، و به شیوه­ای منحصر به فرد و جذاب از خود نشان بدهید. از لحاظ فیزیکی، شما روشن­فکر هستید، اشتیاق زیادی به خشنود کردن طرف مقابل­‌تان دارید و ذاتا صمیمی هستید. شما فردی بسیار شهوت­‌پرست هستید، اما توداری و متانت  طبیعی شما باعث می­‌شود که خودتان را کنترل کنید – شما استعدادهای جنسی­تان را به آسانی بذل و بخشش نمی­‌کنید. برای ایحاد صمیمیت در رابطه‌­تان، شما باید احساس کنید که مورد علاقه­‌ی شریک ­زندگی­تان قرار گرفته­‌اید و از سوی او عزیز شمرده­ می­شوید.

۵. شخصیت محافظ

از دید شما ارتباط صمیمی زمانی ارزشمند است که همراه با عشق در یک رابطه­ی متعهدانه و صادقانه شکل گرفته باشد. اگر احساس کنید که طرف مقابل­تان دوست­تان دارد، شما هم عاشقی بی­نظیر و فوق­العاده خواهید بود: روشن­فکر، خلاق، بسیار علاقمند به خشنود کردن شریک زندگی­ تان. شما با تمام وجودتان (بدن، ذهن و روح و روان) وارد رابطه­ جنسی می­شوید، و می­‌خواهید یک ارتباط واقعی را با شریک زندگی­تان احساس کنید. شما متوجه نیاز به وجود رابطه­ی جنسی منظم برای تضمین سلامت یک رابطه هستید، اما برای ارضاء شدن به کمی عشق و عاشقی باکیفیت نیاز دارید.

۶. شخصیت ایده ­آل­ گرا

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی ( شخصیت جنسی) باید گفت که شما یک  فرد عاطفی و دوست داشتنی هستید، و عاشق این هستید که در حین انجام رابطه­ جنسی، عشق را احساس کنید. شما به برقراری ارتباط عاطفی با معشوق خود نیاز دارید. و می خواهید عزیز و گرامی شمرده شوید. اگر به هر شکلی احساس کنید که گول خورده­اید، بلافاصله از رابطه خارج می­شوید. درون یک رابطه­ی پر از عشق، شما یک عاشق شیرین و روشن­فکر و گاهی اوقات خجالتی اما بسیار دوست داشتنی هستید. شما بیش­تر به کیفیت اهمیت می­‌دهید تا کمیت و دوست دارید رابطه­ جنسی ­تان هدفمند و معنادار باشد.

۷. شخصیت دانشمند

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی ( شخصیت جنسی) باید گفت که برای شما، رابطه­ جنسی هم افراطی و هم چالش­ برانگیز است. از رهایی فکری که فراهم می­کند، خوش­تان می ­آید، و چالش خشنود کردن شریک زندگی­ تان و خودتان همه چیز را جالب نگه می‌­دارد. با خوی رقابت­ طلبی ­تان و صلاحیت کلی که دارید، پتانسیل این را دارید که یک یک عاشق فوق­ العاده باشید اما برای این­که تلاشی که می­کنید، توجیه منطقی داشته باشد، نیاز دارید با فردی باشید که با شما ارتباط روحی دارد و شما برای او ارزش قائل هستید.

۸. شخصیت اندیشمند

به عنوان یک مخلوق اهل تفکر، گاهی اوقات برای­تان راحت­تر این است که در سرتان بمانید تا این­که از بدن­تان بخواهید عملکرد جنسی داشته باشد. در واقع دوست دارید در تمام مدت انجام رابطه، واقعا حاضر باشید. اما زمانی که به اندازه­ کافی برای وارد رابطه شدن سر شوق آمده باشید، واقعا آماده هستید و حقیقتا متفاوت و منحصر به فرد هستید. شما از چالش ذهنی و پیوستگی تجربه لذت می­برید، و مهارت جنسی شریک زندگی­ تان را تحسین می­‌کنید. برای شما، یک زندگی جنسی سالم به ارتباط روحی و احترام به شریک­ زندگی­ تان بستگی دارد.

۹.شخصیت عمل­گرا

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی( شخصیت جنسی) باید گفت که شما فوق­ العاده شهو­تی، روشن­فکر، و صادق و بی شله پیله هستید، تمام ویژگی­هایی که به شما توانایی این را می­دهد که یک عاشق فوق ­العاده باشید. شما همچنین ذاتا دارای تمایلات جنسی هستید و تصویری که در ذهن دارید بسیار برای­تان مهم است، این ویژگی­ ها باعث می­‌شود که مدت زمان زیادی طول بکشد تا وارد یک رابطه شوید. شما قدرت فیزیکی فوق ­العاده ­ای دارید، اما علاقه­ زیادی برای ارتباط فراتر از ارتباط فیزیکی با شریک زندگی­تان ندارید، برای همین احتمالا وارد رابطه­ های زیادی می­‌شوید تا زمانی که مزایای رابطه­ طولانی-مدت و تک همسری را درک کنید، متوجه شوید که چه­ طور خارج از رخت­خواب با شریک زندگی­تان رابطه برقرار کنید.

۱۰. شخصیت نگهبان

شما از رابطه­ جنسی به عنوان یک بازی که قرار است در آن پیروز شوید، لذت می­ برید، از جلب شریک زندگی خود گرفته تا نقطه­ اوج ارتباط فیزیکی. از لحاظ فیزیکی، شما بر شریک زندگی­تان غالب هستید، و به این موضوع افتخار می­ کنید. شما به طور طبیعی از نحوه­ ارتباط با شریک زندگی­تان فراتر از جنبه­ های فیزیکی آگاه هستید، اما دائم در فکر این هستید که شریک زندگی ­تان را راضی نگه دارید، بنابراین اگر او آدمی باشد که آن­چه نیاز دارد را به شما مستقیما ­بگوید، بیش از هر شخص دیگری با سبک شما سازگار است.

۱۱. شخصیت سرگرم ­کننده

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی ( شخصیت جنسی) باید گفت که شما آدم­ها را دوست دارید و رابطه­ جنسی را دوست دارید، و در ارتباط با هر دو عالی هستید. شما حقیقتا خوشحال کردن شریک زندگی­تان را دوست دارید. این ویژگی همراه با ذهن باز و آگاهی جنسی زیادی که دارید، باعث می­شود بی ­نهایت مطلووب باشید و بودن با شما لذت زیادی داشته باشد. به لحاظ جنسی، شما جزو بهترین­ها هستید.

۱۲. شخصیت مراقب

بزرگ­ترین لذت شما در رابطه­ جنسی ( شخصیت جنسی) این است که شریک زندگی خود را خوشحال کنید. شما همیشه تشنه­ عشق جسمانی برای خودتان نیستید، اما از هر فرصتی استفاده می­ کنید که روی رابطه و شریک زندگ ی­تان تمرکز کنید. شما با کارهای جنسی عجیب و غریب و خارج شدن از هنجارهای سنتی راحت نیستید، و اگر هرگونه پیشنهادی در این مایه ­ها دریافت کنید، ابروهای­تان را بالا می­برید و احتمالا چیزی می­ گویید مثلِ، “نکنه عقلت رو از دست دادی؟!” اما شما بسیار مشتاق هستید و می ­توانید طرف مقابل­تان را در منطقه­ امن­تان خشنود کنید و در حین انجام این کار گرم و بامحبت باشید.

۱۳.  شخصیت الهام­ بخش

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی ( شخصیت جنسی) باید گفت که شما از رابطه­ جنسی به عنوان ابزاری برای ارتباط و داشتن لذت همراه با شریک­ زندگی­ تان استفاده می­کنید. شما به لحاظ جنسی تنها به کسی علاقمند می­شوید که با او ارتباط ذهنی و عاطفی قوی داشته باشید. اگر این شرایط وجود داشته باشد، شما عاشقی شوخ، روشن­فکر و مشتاق به خشنود کردن طرف مقابل­تان هستید و سطح نوآور بودن­تان هم­راستا با قدرت ارتباط با شریک زندگی­تان افزایش می­ یابد. شما می ­دانید چگونه همه چیز را سرگرم کننده و جالب نگه دارید، و همراه با شخص مورد نظرتان حاضر به امتحان کردن هر چیزی و شرکت در هر کاری هستید. به هر حال هر چیزی که ارتباط را افزایش می­ دهد، باید مورد مکاشفه قرار بگیرد!

۱۴. شخصیت بخشنده

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی( شخصیت جنسی) باید گفت که قدرتمند­ترین منبع  خوشبختی و شادی شما این است که دیگران را شاد کنید، و رابطه­ جنسی فرصت فوق­ العاده­ای را برای شما فراهم می­کند تا ثابت کنید که چه­ قدر خوب می­توانید شریک زندگی­ تان را خشنود کنید. بر این اساس، محرک جنسی شما در رابطه ­­ای که سرشار از فداکاری از سوی شماست، فراتر از محرک ­های معمولی است. شما توسط تصور جنسی­ تان تحریک نمی­ شوید، بلکه مشتاقانه با سبک و نیازهای شریک زندگی­ تان هماهنگ می­ شوید.

۱۵-. شخصیت خیالباف

شما در تلاش سیری­ ناپذیری که برای درک همه چیز دارید، برای هر چیزی در رختخواب آماده هستید. شما همه چیز را فراتر از قلمرو فیزیکی و در حیطه­ روح و روان می­بینید؛ خودتان و شریک زندگی­تان را به چالش می­کشید تا محدودیت­های فکری رابطه­ جنسی را از بین ببرید، و بهترین ارتباط را با کسی خواهید داشت که می­ تواند از چالش شما سربلند بیرون بیاید. شعار مخفی شما این است: “هرچه عجیب و غریب­ تر، بهتر!”

۱۶.  شخصیت مدیر

در این نوع از انواع شخصیت و رابطه جنسی ( شخصیت جنسی) باید گفت که اتاق خواب شما اتاق هیئت مدیره­ شخصی شما است، و شما مسئول آن هستید. شما با قوه­ تخیل­ تان بر رابطه سلطه دارید، پذیرای اکتشاف هستید، و گاهی اوقات می­ توانید کاملا عجیب و غریب باشید، اگر چه زندگی جنسی شیرین ­تان احتمالا نسبتا قراردادی است و به طور قابل پیش بینی برنامه ­ریزی شده­است. هیچ چیز شما را مانند توانی که برای ایجاد شور و شوقی شدید در عشق زندگی­تان دارید، سر حال نمی­ آورد، و در این محدوده از زندگی­تان شما خودتان را کاملا با نیازهای طرف مقابل­تان مظابقت می­ دهید.

منبع: سایت بازده
 
این مطلب در تاریخ 2017-12-04 20:53:46منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
8889





نظر شما در مورد مطلب نقش شخصیت افراد در رابطه جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




از نامزد چه سوالی بپرسیم چه سوالی نپرسیم
از نامزد چه سوالی بپرسیم چه سوالی نپرسیم

عوامل استحکام ازدواج
عوامل استحکام ازدواج

عوارض استمنا (خود ارضایی) چیست  مقاله تکمیلی؟
عوارض استمنا (خود ارضایی) چیست مقاله تکمیلی؟

اختلال رابطه جنسی در خواب
اختلال رابطه جنسی در خواب

نقش هورمونها در هدایت عشق
نقش هورمونها در هدایت عشق

بررسی عوامل موثر در فرار دختران از خانه
بررسی عوامل موثر در فرار دختران از خانه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11513

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266289276

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام