مردها چطور متوجه منظور زنان بشوند

مردها چطور متوجه منظور زنان بشوند

 

شما مردان بسیاری از اوقات، در شرایطی قرار گرفته اید که نامزدتان حرفی میزند، ولی در واقع حرفی که او می گوید به آن معنا نیست که شما متوجه شده اید.

ما در این مطلب 5 نمونه از این حرفا را که نامزد شما می گوید ولی منظورش چیز دیگری است برایتان بیان می کنیم تا در رابطه با آنها بی گدار به آب نزنید.

1) وقتی نامزد شما می گوید من خوبم 

نه اصلا او خوب نیست، به ما اعتماد کنید و حرف او را باور نکنید، اگر او می گوید به کمک شما نیازی ندارد مطمئن باشید او در این شرایط به کمک شما بیشترین نیاز را دارد. در واقع او می خواهد شما نقش شوالیه را بازی کنید و او را نجات دهید.

اگر برای بار دوم این اتفاق افتاد به او نشان دهید که مراقب او هستید و شانه به شانه او، در کنار مشکلات ایستاده اید و هیچ موضوع دیگری غیر از او برای شما اهمیت ندارد.

2) وقتی نامزد شما می گوید من بیمارم 

معمولا اگر یکی از دوستان شما بیمار باشد، شما از آنها می خواهید که به دکتر مراجعه کنند و داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنند. اما زمانی که نامزد شما می گوید من بیمارم، او می خواهد شما توجه ویژه ای به او بکنید، تمام کارهای خود را در لحظه انجام دهید و با او تماس بگیرید. از او راجع به بیماریش بپرسید و در صورت امکان او را به دکتر برسانید.

رسیدن به حرف اصلی خانم ها بسیار دشوار است، چون زنان دنیای پیچیده تری دارند

3) وقتی شریک عاطفی شما می گوید والدین من بیرون از خانه هستند 

اغلب دخترها در اول رابطه خجالتی اند و برای برداشتن اولین قدم احساسی به سوی شما دچار شک و تردید هستند. در این مورد آنها خیلی باهوش هستند و نشانه های ریزی به سمت شما می فرستند تا شما اولین قدم را به سوی آنها بردارید.

اگر او به شما می گوید والدینم بیرون هستند قطع به یقین می خواهد شما را ملاقات کند، در رابطه های با فاصله مکانی دور او احتمالا پیشنهاد video call یا گذراندن تایم با کیفیت برای صحبت تلفنی می دهد. این فرصت ها را از دست ندهید، چون در غیر این صورت رفتار شما آنها را دیوانه خواهد کرد.

4) وقتی شریک عاطفی شما می گوید چیزی بین ما نیست 

اکثر اوقات این یک زنگ هشداری برای شماست، زمانی که نامزدتان به شما میگوید چیزی بین ما نیست این یک هشدار برای کم عمق بودن رابطه تان است و او می خواهد با این حرفش به شما ضربه بزند قبل از اینکه شما او را بشکنید.

5) زنان انتظارات خود را مستقیم بیان نمی کنند 

زنان در بسیاری از مواقع انتظاراتی که از نامزد خود دارند را نمی توانند مستقیم به آنها بگویید، اما کاری که انجام می دهند این است که نامزد خود را به سمت آن مساله تشویق کنند. این شیوه را در مورد سلامتی، تناسب اندام، حرفه و یا حتی کار نیز به کار می برند.

زمانی که نامزد شما در رابطه با اینکه چقدر مهم است فیت و سالم بمانیم، بحث می کند او احتمالا از شما انتظار دارد ورزش کنید.

اگر چه برای یک پسر دانستن همه این مسائل دشوار است و آنها واقعا نمی دانند خواسته دختر چیست، ولی نگران نباشید این مسائل هم بخشی از رابطه شماست.

در یک رابطه، چه رابطه طولانی مدت و قدیمی، چه رابطه کوتاه مدت و جدید، دو شریک عاطفی سعی می کنند در کنار هم رشد کنند و همدیگر را کامل درک کنند. بیشترین نیاز در رابطه، صبر و شکیبایی و تماس های تلفنی با یکدیگر است. رضایت متقابل در رابطه خیلی مهم است، همان طور که در شروع رابطه بهم قول داده اید "همواره برای همیشه" برای رابطه تان تلاش کنید.

منبع: برترین ها

 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
مشاوره ازدواج و زناشویی - تلفنی - آنلاین - حضوری
این مطلب در تاریخ 2018-08-12 18:42:53منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
4806





نظر شما در مورد مطلب مردها چطور متوجه منظور زنان بشوند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ورود ممنوع‌ها در انتخاب همسر
ورود ممنوع‌ها در انتخاب همسر

پیش شرطهای لازم برای ازدواج
پیش شرطهای لازم برای ازدواج

لکه بینی در بارداری تا چند روز طبیعی است
لکه بینی در بارداری تا چند روز طبیعی است

آرایش زنان
آرایش زنان

خطرات احساس تنهایی داشتن
خطرات احساس تنهایی داشتن

آرایش های زنانه که مردان را سرد می کند
آرایش های زنانه که مردان را سرد می کند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

25615

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266461553

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام