ثواب آمیزش جنسی با همسر

ثواب آمیزش جنسی با همسر

با همسرت آمیزش کن تا پاداش بگیری

یکی از مسائل عمده و بارز در زندگی‌های زناشویی، مسائل جنسی است که تمام جوانب زندگی مشترک را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. تولستوی در جمله‌ای زیبا می‌گوید که انسان‌ها ممکن است از خیلی چیزها رنج ببرند و خیلی چیزها را مثل زلزله و بیماری تجربه کنند،‌ اما چیزی که تراژدی قرن محسوب می‌شود، تراژدی اتاق خواب نام دارد. این بدان معنی است که در اتاق خواب چه چیزی ممکن است اتفاق بیافتد.
ابوذر از پیامبر اکرم (ص) درباره‌ی آمیزش جنسی پرسش کرد و پیامبر (ص) فرمودند: «با همسرت آمیزش کن تا پاداش گیری». ابوذر گفت: «‌ای پیامبر خدا پاداش می‌گیرم؟» پیامبر فرمودند: «آری، اگر آمیزش تو حرام باشد کیفر خواهید دید پس اگر آن را به شکل حلال انجام دهی، پاداش خواهی گرفت.»


همچنین در اهمیت این مسئله پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «زمانی که بنده‌ی مؤمن دست همسرش را در دست می‌‌گیرد خداوند ده حسنه برای او می‌نویسد و ده گناه او را می‌بخشاید. زمانی که همسرش را می‌بوسد، خداوند صد حسنه برای او می‌نویسد و صد گناهش را می‌بخشاید و چون با او آمیزش کند، خداوند هزار حسنه برای او می‌نویسد و هزار گناه او را می‌بخشاید و فرشتگان بر آن دو حاضر می‌شوند. پس آن دو هنگامی که غسل می‌کنند، برابر هر موی بدن آن‌ها که آب از آن می‌گذرد پروردگارشان یک حسنه نگاشته و یکی از گناهان‌شان را می‌آمرزد.»


حال این سؤال را می‌توان مطرح کرد که آیا رابطه‌ی جنسی باید همراه با عشق و صمیمیت باشد و یا این‌که آن‌ها از هم جدا هستند؟ باید عنوان کرد که رابطه‌ی جنسی می‌تواند بدون عشق هم صورت بگیرد، همان‌گونه که خیلی‌ها رابطه‌ی جنسی دارند و بعد از انجام آن، همه‌چیز تمام می‌شود و هرکس دنبال کار خودش می‌رود. ولی در زندگی زناشویی که قرار است تداوم داشته باشد، ‌باید بین این رابطه و عشق، یکپارچگی وجود داشته باشد.


بعضی معتقدند در آقایان تنوع‌طلبی بیشتر از خانم‌ها دیده می‌شود که البته این امر کاملاً درست نیست. زیرا همه‌ی مردها تنوع‌طلب نیستند،‌ بلکه فقط سقف امیال جنسی‌شان نه این‌که زیاد باشد، به نحوی است که دوست دارند خیلی سریع‌تر و راحت‌تر از چیزی که هست برآورده شود. بنابراین گاهی وقت‌ها که امیال جنسی‌شان به راحتی چیزی که مدنظرشان هست، برآورده نمی‌شود یعنی از طرف جنس مقابل‌شان چیزهایی را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند، ممکن است به راه‌های دیگری کشیده شوند. اگر ارتباط خانم و آقا با هم هماهنگ باشد و روابط سالمی داشته باشند، هم در روابط جنسی و هم در کل زندگی زناشویی می‌توانند به تفاهم، رضایت و لذت برسند.

منبع : باشگاه همسران جوان   /

لینک منبع /

بازنشر  :  پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

این مطلب در تاریخ 2014-04-05 14:02:05منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
پاسخ به مسائل شرعی
تعداد بازدید
130596





نظر شما در مورد مطلب ثواب آمیزش جنسی با همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




اضطراب قبل از ازدواج: دلایل و روشهای درمان
اضطراب قبل از ازدواج: دلایل و روشهای درمان

مشاوره ازدواج : کدام را به عنوان همسر انتخاب کنم
مشاوره ازدواج : کدام را به عنوان همسر انتخاب کنم

علت خاریدن کلیتوریس و واژن
علت خاریدن کلیتوریس و واژن

بیماریهای مقاربتی 1
بیماریهای مقاربتی 1

چطور بفهمیم آدم نرمالی هستیم
چطور بفهمیم آدم نرمالی هستیم

هر جنس گرایی و انواع گرایشات جنسی
هر جنس گرایی و انواع گرایشات جنسی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

24019

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266459957

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام