شناخت از راه دور چگونه باشد

شناخت از راه دور

شناخت از راه دور،شناخت از راه دور چگونه باشد، البته که  شناختی که غیر حضوری باشد قابل تکیه و استناد نیست و مشکلات زیادی بهمراه دارد ، خصوصا آنکه دو طرف در دو شهر با فاصله دوری از یکدیگر باشند، جدای از آنکه در کشور ما هر منطقه میتواند فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود را داشته باشد که در ازدواج پر اهمیت است ، در شناختهایی که از راه دور است  ملاک طرفین برداشتهایی است که از صحبتهای یکدیگر دارند و ناچارند بواسطه  گفته های یکدیگر به شناخت برسند حتی فرض بر آنکه صداقت صد در صدی نیز رعایت شده باشد و قصد و نیئت ازدواج نیز باشد  شناختهای بر پایه تلفن،چت و کلا غیر حضوری به هیچ وجه کافی نخواهد بود ، با این حال راهکارهای ذیل میتواند تا حدی مفید باشد یکی از اصلی ترین شرایط پابرجا ماندن یک رابطه آن است که بتوان زمان کافی و اوقاتی خوش را در کنار هم سپری کرد.


به فعالیت هایی مشغول شوید که شما را بهم نزدیک کند


از آنجایی که نمی توانید لحظاتی را در کنار هم سپری کنید، بهتر است روزانه، لحظاتی را در نظر بگیرید که فعالیت هایی مشترک را بطور همزمان انجام دهید و از این طریق به یکدیگر احساس نزدیکی کنید. مثلا در ساعات مشخصی از روز تماس تلفنی برقرار کنید، بطور همزمان به پیاده روی بروید، برای یکدیگر عکس بفرستید، و یا اتفاق های جالب و مهم روزمره را در جایی یادداشت کنید و در زمان مناسب آن را با یکدیگر در میان بگذارید. این فعالیت ها می تواند برای ادامه رابطه به هر دوی شما انگیزه دهد و شما را در ذهن هم نگاه دارد.



در اولین فرصت ممکن، دیدار حضوری ترتیب دهید


با وجود آنکه نمی توانید هر روز همدیگر را ببینید از هر فرصتی برای گذراندن زمان در کنار هم بهره بگیرید. هر چه زمان بیشتری را باهم بگذرانید، رابطه تان قوی تر و محکم تر می شود. همچنین مطمئن شوید هرگاه فرصت دیدار حضوری را یافتید از آن بخوبی استفاده کنید و بجای آن که وقتتان را با دوستان یا خانواده بگذرانید، بهتر است برای یکدیگر وقت بگذارید.



از تکنولوژی غافل نشوید


خوشبختانه تکنولوژی راه های زیادی را برای حفظ ارتباط مهیا کرده است: فیس بوک، تویتر، اینستاگرام، وایبر، و پیامک به شما این امکان را می دهد که براحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و از احوال یکدیگر با خبر شوید.



از تنهایی، برای پیشرفت شخصی خود بهره بگیرید


رابطه راه دور ممکن است به شما احساس تنهایی، استرس و ناامنی دهد. اما بهتر است خود را مشغول کنید و به طریقی مثبت از این زمان استفاده کنید. کارهایی را انجام دهید که اگر در کنار هم بودید، انجامش برایتان دشوار می شد؛ به دغدغه ها و اهداف شخصی تان بپردازید. این دوری، فرصتی برای رشد شخصی به ما می دهد، در حالیکه اکثر زوج هایی که دور از هم به سر می برند از آن غافل می شوند. بهتر است فرصت طلب شوید! به بُعد «فردی» تان توجه کنید و آن را پرورش دهید. کتاب بخوانید، آموزش ببینید و.... و این مسئله در نهایت به نفع رابطه تان خواهد بود.


زمانی مشترک، برای فعالیت های مشترک درنظر بگیرید


در مورد اهداف مشترک و بلند مدت تان با یکدیگر صحبت کنید. و علیرغم دوری، زمانی در جهت رسیدن به آن اهداف سپری کنید. برای مثال اگر یکی از اهدافتان آن است که بالاخره صاحب خانه شوید، از اینترنت و منابع دیگر برای کسب اطلاعات و یا گرفتن ایده استفاده کنید و این اطلاعات را با یکدیگر در میان بگذارید. حرکت شما در مسیر هدف مشترکتان باعث می شود که علیرغم فاصله فیزیکی، از نظر احساسی بیشتر به یکدیگر احساس نزدیکی کنید.



عجول نباشید


رابطه راه دور اغلب موجب می شود تا حس کنید برای پابرجا ماندن رابطه، باید سریع تر ازدواج کرد و تصور می کنید این تنها راهی است که موجب حفظ رابطه تان می شود. با این تمایل بجنگید! فراموش نکنید که رابطه راه دور، به این معناست که برای شناخت و تصمیم گیری، به زمانی بیشتر از بقیه افراد احتیاج دارید. پس بهتر است از عجولانه رفتار کردن بپرهیزید. خونسردی خود را حفظ کنید و قبل از این تصمیم بزرگ به خود فرصت دهید تا از انتخابتان کاملا مطمئن شوید.

ملاکتان برای انتخاب همسر بر پایه شناخت غیر حضوری نباشد

به هیچ وجه به شناختهای غیر حضوری اکتفا نکنید ، احساسات در روابط غیر حضوری بسیار پیشرونده تر از منطق است ، حتما رابطه تان با نظارت و اطلاع خانواده ها باشد و حتما خانواده ها با یکدیگر آشنا شده باشند


منبع:آفتاب، تنظیم خانواده

 

روابط و شناختهای اس ام اسی (پیامکی) وتلفنی بین دختر و پسر

آسیب های روابط پنهانی قبل از ازدواج

دیدگاه پسران به دخترانی که اهل دوستی هستند

چگونه به نشاخت کافی در ازدواج دستیابیم

موارد اساسی در مرحله شناخت

نکات مهم در دوران شناخت

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-12-14 08:51:34منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
17284





نظر شما در مورد مطلب شناخت از راه دور چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رفتارهای اشتباه دختران که فکر میکنند باعث جذابیت آنها می شود
رفتارهای اشتباه دختران که فکر میکنند باعث جذابیت آنها می شود

با خودش ازدواج می کنم نه خانوادش
با خودش ازدواج می کنم نه خانوادش

سندرم قبل از قاعدگی( premenstrual Syndrom )
سندرم قبل از قاعدگی( premenstrual Syndrom )

زنان باردار چه زمانی می توانند واکسن کرونا بزنند؟
زنان باردار چه زمانی می توانند واکسن کرونا بزنند؟

نحوه کاهش بیش فعالی در کودکان بیش فعال
نحوه کاهش بیش فعالی در کودکان بیش فعال

نقش موبایل در افزایش طلاق
نقش موبایل در افزایش طلاق










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4193

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266467846

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام