در دوران عقد چکار کنیم

در دوران عقد چکار کنیم

در دوران عقد چکار کنیم،دوران عقد کردگی، دو رو دارد. یک روی زیبا و پر از دلدادگی و یک روی شناخت و حل اختلافات بین زن و شوهر جوان و همچنین خانواده های آن ها. اگر از دوستان متاهل تان در باره ی خاطرات دوران عقدشان سوال کنید، حتی ممکن است برخی ناراضی بوده و بگویند دوران خوبی را طی نکرده اند. اگر در شرف ورود به این دوران هستید و یا هم اکنون عقد کرده اید و در انتظار رفتن به خانه ی مشترک به سر می برید، بهتر است مهارت های یک همسر عقد کرده را بیاموزید.

 

جریانات دوران عقد


هیجانی که کم رنگ می شود


اول آشنایی به طور طبیعی هیجان دو نفر بیشتر است، حرف ها کمی عاشقانه تر و اشتیاق برای باهم بود پر رنگ تر است اما به مرور زمان و ایجاد صمیمیت کمی از آن شور و التهاب روزهای اول کم می شود که این موضوع طبیعی است و نباید شما را نگران کند. هر دوی شما در حال مهیا کردن مقدمات ازدواج تان هستید، خرید جهاز از جانب دختر و تهیه ی مسکن و مراسم ازدواج از جانب پسر، به اندازه خود نگرانی و دلمشغولی دارد. هر چند که بیشتر این نگرانی ها اشتباه بوده و زیبایی دوران عقد کردگی را از بین می برند اما در هر صورت این دوران،کمی هر دوی شما درگیر هستید پس نیاز به صبوری بیشتری دارید.


دیدار دردوران عقد


یکی از مسائلی که باید به آن دقت کنید، برخورد مناسب با خانواده ی طرف مقابل است. همسر شما هنوز در منزل پدری اش زندگی می کند و قوانین مخصوص به آن خانه را باید رعایت کند.علاوه بر این موضوع بیشتر اوقات که شما برای دیدار همسرتان،به منزل آنها می روید، با خانواده ی او هم دیدار می کنید و زمانی که همسرتان هم به خانه ی شما می آید با خانواده ی شما ملاقات می کند، باید از همین ابتدا به یک قرار داد پایبند باشید و عمل کنید.« اگر با همسرتان حرف تان شده و بین تان شکرآب است، نباید بگذارید کسی از خانواده های تان متوجه شود.» این موضوع تا آخر زندگی تان باید مورد توجه باشد اما حال که هنوز یکدیگر را با حضور خانواده ها می بینید، مدیریت اختلافات دو نفره تان خیلی مهم است. بگو مگو های شما با چند حرف عاشقانه فراموش می شود اما والدین تان ممکن است احساس منفی نسبت به این ازدواج و طرف مقابل پیدا کنند. احساسی که در آینده هم در زندگی تان تاثیر بگذارد.
رعایت احترام اعضای خانواده همسر و در عین حال تلاش برای ایجاد صمیمیت، می تواند به شما کمک کند تا جای مناسبی در قلب نزدیکان همسرتان به عنوان یک عروس و یا داماد داشته باشید.



حرف و حدیث های تمام نشدنی
فرهنگ ما باتمام زیبایی هایی که دارد در برخی موارد ایجاد دردسر و مشکل هم میکند. آداب و رسومی چون شب چله، خرید هدیه به مناسبت هر عید و مواردی مانند اینها در کنار پرس و جوی اطرافیان در مورد قیمت خریدهای انجام شده، تالاری که قرار است در آن جشن ازدواج انجام شود و خلاصه حاشیه هایی ازدواج که کم نیستند، نمی گذارد شما به متن،که همان آشنایی بیشتر با خلقیات یکدیگر است توجه کنید.بهتر از همین اول، پرونده ی حرف و حدیث های حاشیه ای را ببندید و خودتان و زندگی تان را بیمه کنید.

رودربایستی های عادت شده
شما و همسرتان قرار است یک عمر با هم زندگی کنید.هر کدام تان گذشته ای متفاوت و تربیت خانواده ای مجزا دارید. هر قدر هم که در انتخاب دقت کرده باشید، بازهم باید تفاوت های موجود را بشناسید، بفهمید و اگر امکان نزدیک تر شدن، وجود دارد،اقدام کنید و در غیر اینصورت،همدیگر را با تفاوت های تان بپذیرید. خیلی مهم است که بتوانید گفتگو کنید و در بیان احساس تان صادق باشید. رودربایستی به بهانه ی روزهای اول آشنایی،بزرگ ترین اشتباهی است که می تواند تبدیل به نارضایتی های تلمبار شده ای گردد که رابطه تان را کدر و تار کند.


اصول یک گفتگوی صحیح که در آن طرفین بتوانند آزادانه نظر و احساس شان را بگویند و مجبور به خود سانسوری نباشند.چیزی است که از همین روزهای اول باید رعایت کنید تا بتوانید در شرایط بحرانی که در هر زندگی ایجاد خواهد شد، باهم به تفاهم برسید.
منبع : تبیان

 

حد و حدود رابطه جنسی در دوران عقد

دوران عقد چگونه باشد

اصول رفت و آمد در دوران عقد

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-01-26 08:59:40منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
39726





نظر شما در مورد مطلب در دوران عقد چکار کنیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رابطه دوستی قبل از ازدواج مفید است؟
رابطه دوستی قبل از ازدواج مفید است؟

نقش عوامل فرهنگی در ازدواج
نقش عوامل فرهنگی در ازدواج

نحوه مصرف قرص اورژانسی
نحوه مصرف قرص اورژانسی

تاثیر تلفن همراه در ضعف جنسی آقایان
تاثیر تلفن همراه در ضعف جنسی آقایان

روش هایی برای رهایی از استرس
روش هایی برای رهایی از استرس

کنار آمدن با شوهر بازنشسته
کنار آمدن با شوهر بازنشسته










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11178

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266288941

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام