چه رفتارهایی مردان را جذب می کند

چه رفتارهایی مردان را جذب می کند

برخی رفتارهای زنان می تواند برای مردان جذاب باشد ، بر عکسی برخی رفتارهای دیگر ممکن است باعث دوری مردان شود در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور مردان را به خود جذب کنید

ظرافت زنانه در رفتار و حرکات



زن‌ها بدون زنانگی مانند گل بدون گلبرگ می‌مانند. زنانگی زن‌ها همان چیزی است که طبیعت مردانه مرد‌ها را متعادل می‌کند و مانند قطعه گمشده پازل زندگی آن هاست. مو‌های بلند، رفتار‌ها و حرکات و شخصیت خانمانه تمام چیزی است که یک زن باید داشته باشد و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار کند. این رفتار‌ها وقتی جنسیت خود را به عنوان یک زن بپذیرید از شما سر می‌زند. پس در رفتار خودظرافت زنانه به خرج دهید و احساسات تان را برای همسرتان ابراز کنید.

 



هوش و بلند همتی



این همان جرقه‌ای است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهنی وجود دارد. این ویژگی در زنان بسیار گیراست. هیچ چیزی نمی‌تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد. از دید یک مرد وقتی بتوانید تصمیم‌های معقول بگیرید، منطقی رفتار کنید، به آن‌ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید بسیار جذاب و دوست داشتنی‌تر هستید. اشتیاق، حرفه‌ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل نه تنها برای مرد‌ها جذاب است بلکه آن‌ها را به وجد می‌آورد.



حس شوخ طبعی



وقتی حس شوخ طبعی نداشته باشید زندگی برایتان بسیار کسل کننده و سیاه می‌شود. مرد‌ها موجودات شوخ طبعی هستند و همسری می‌خواهند که به لطیفه هایشان بخندد، همسری که بتوانند با او مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند. همسری که بتوانند با او شوخی کنند و جنبه شوخی داشته باشد. چه چیزی بهتر از خنده می‌تواند زندگی را شاد کند؟

وقتی که عصبانی می‌شوید

از نظر مردها وقتی زنی عصبانی می‌‌شود، جذاب است! چون نشان می‌دهد که یک زن قوی و با شخصیت است. مردها زنهایی را دوست دارند که شخصیت قدرتمند دارند و همیشه هر چیزی را نمی‌پذیرند.

وقتی که ساده و بدون آرایش هستید

لباس رسمی و شیک پوشیدن، کفش‌های پاشنه بلند به پا کردن و آرایش داشتن برای موقعیت‌هایی خاص، خوب و برازنده است اما مردها زنهایی را بیشتر می‌پسندند که خودشان هستند! وقتی از خواب بیدار می‌‌شوید یا از حمام بیرون می‌آیید، مخصوصا وقتی که موهای‌تان آشفته است، در نظر مردتان جذاب‌ترید. اما یادتان باشد که مردها موهای نشسته و ژولیده را دوست ندارند!



جذابیت


همه زن‌ها زیبا هستند، اما همه آن‌ها جذاب نیستند. در حالیکه هر زنی، با اعتماد به نفس، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب می‌تواند جذاب باشد.



مهربانی و تواضع



آیا از آن جمله افرادی هستید که مدام عصبانی می‌شوید، سر پیشخدمت‌ها داد می‌زنید و با سرایدار مثل زیردست خودتان رفتار می‌کنید؟ اگر چنین رفتاری دارید باید بدانید که هیچ مردی زنی را که خودخواهانه رفتار می‌کند، بر دیگران حس برتری دارد و دیگران را حقیر و سطح پایین می‌بیند را دوست نخواهد داشت. مرد‌ها دوست دارند با زنان صبور و مهربانی در ارتباط باشند که با دیگران مدارا می‌کنند و قضاوت نمی‌کنند.



سادگی و صداقت



وقتی دروغ می‌گویید مجبورید با دروغ‌های دیگر دروغ قبلی را بپوشانید و این باعث می‌شود ناخودآگاه یک رشته دروغ بگویید که برملا شدنش نابخشودنی است؛ بنابراین سعی کنید صادق و روراست باشید و یک زندگی تقلبی و دروغین نسازید. زیرا در نهایت روزی نقاب از چهره کنار می‌رود و حیله‌ها و تزویر‌ها برملا می‌شود.



اعتماد به نفس و عزت نفس

هیچ چیزی به اندازه اعتماد به نفس به زنان جذابیت نمی‌دهد. وقار، آرامش، سلیقه و خودداری خصوصیاتی هستند که می‌تواند یک مرد را جذب کند. اعتماد به نفس انرژی مثبتی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد. کمبود عزت نفس باعث ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می‌شود. هیچ مردی مجذوب این انرژی‌های منفی نمی‌شود پس وقتی به زیبایی خودتان شک دارید هرگز نباید از او انتظار داشته باشید که شما را جذاب و زیبا ببیند.



مهمان نوازی و رفتار دوستانه

هر زن خوبی باید مهمان نواز و رفتار دوستانه داشته باشد حتی اگر شکست خورده باشد و شخصیت بدی داشته باشد. وقتی یک زن بتواند با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشد مقام و منزلتش نزد همسرش چند برابر می‌شود. مرد‌ها خصلت مهمان نوازی و از خودگذشتی را در زنان می‌پسندند.



استقلال



این خصلتی که هر زنی چه بخواهد همسرش را جذب کند چه نخواهد باید داشته باشد. هیچ مردی زن بیش از حد وابسته را نمی‌پسندد. وقت مرد‌ها برایشان بسیار ارزشمند است به حدی که اگر وقت شان را بگیرید باعث خشم و عصبانیت در آن‌ها می‌شود. پس زندگی خودتان را داشته باشید، خودتان را مشغول کنید، سرگرمی‌های تان را داشته باشید و همراه دوستان تان به گردش بروید. اینگونه او نیز برای وقت شما ارزش قائل می‌شود.

 

وقتی که تشابه ظاهری دارید

همیشه هم متضادها همدیگر را جذب نمی‌کنند. در تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایلینویز، دانشمندان به افراد تصاویر افراد گوناگونی را نشان دادند و از آنها خواستند ویژگی‌هایی را که برای‌شان از همه جذاب‌تر است انتخاب کنند. این افراد بیشتر جذب کسانی شده بودند که به خودشان شباهت داشتند. گویی یک حس آشنا این میان تاثیر گذار بوده است.



شاد بودن و مثبت اندیشی

همه مرد‌ها دوست دارند شاد باشند و از زندگی لذت ببرند؛ بنابراین هرگز دوست ندارند دورو بر زنانی باشند که انرژی منفی و نفرت را از خود ساطع می‌کنند. زنانی که با غر زدن و شکایت کردن می‌خواهند توجه مرد را به خود جلب کنند برای روح مرد‌ها سم هستند. نگرش‌ها و رفتار‌های مسموم این زنان مسری است و باعث ایجاد منفی گرایی در مرد‌ها می‌شود. در نهایت باید بگویم که انسان‌های شاد جذاب‌تر هستند.

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
این مطلب در تاریخ 2019-12-24 06:51:56منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
7846





نظر شما در مورد مطلب چه رفتارهایی مردان را جذب می کند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چرا شکست عشقی میخوریم
چرا شکست عشقی میخوریم

مشاوره آنلاین ازدواج
مشاوره آنلاین ازدواج

نکات ویژه برای مردان قبل از بارداری
نکات ویژه برای مردان قبل از بارداری

آزمایش اسپرم برای ناباروری مردان
آزمایش اسپرم برای ناباروری مردان

این اختلال ها زمان خواب سراغ شما می آیند
این اختلال ها زمان خواب سراغ شما می آیند

کارگری جنسی دختران زیر 15 سال تا زنان متاهل
کارگری جنسی دختران زیر 15 سال تا زنان متاهل










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10734

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266474387

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام