مشاور سنتر

این 6 پیامک را برای مردان نفرستید

این 6 پیامک را برای مردان نفرستید

برخی از پیامک ها(اس ام اس-مسیج) به جای آنکه باعث افزایش عشق و محبت و استحکام رابطه عاطفی شود برعکس تاثیر منفی دارد،پیامک هایی که بر روی مردان تاثیر منفی دارد را درا ین مطلب به شما معرفی می کنیم

اولین پیامکی گه نباید برای مردان بفرستید: نمی توانم بهت فکر نکنم

ممکن است شما مدت زیادی با در ارتباط بوده باشید و همدیگر را ملاقات کرده باشید در اینصورت ارسال پیامک نمی توانم بهت فکر نکنم یا با چنینی مفهومی اشکالی ندارد حتی مفید هم هست، امااگر ساعاتی بعد از نخستین دیدارتان با یک آقا یا حتی یک روز بعد از اولین ملاقات چنین پیامکی ارسال کنید به جای آنکه اثر مثبت داشته باشد، می تواند باعث اثر منفی بر روی مردان شود،چرا که اگر مردی احساس کند از همان روز اول طرف مقابل به او وابسته شده، احساس سنگینی و یا حتی ترس ممکن است بر عواطف وی غالب شود از طرف دیگر ممکن است باعث بی اعتمای وی به شما شود، مگر می شود با یک ملاقات دیگر نتواند به من فکر نکند؟

بنابراین بهتر است بعد از اولین ملاقات اگر قصد ارسال پیامک دارید، برای او پیام بفرستید اوقات خوبی بود، شب خوبی بود بهم خوش گذشت و از این قبیل، منتظر پاسخ هم نباشید و بگذارید مدتی بگذرد

 دومین پیامک اشتباه خانم ها به آقایان : باید با هم حرف بزنیم

کلمه باید در ابتدای هر پیامی به تنهایی بار منفی بهمراه دارد چه برسد به اینکه بگویید باید با هم حرف بزنیم، دریافت کننده این پیام چه حسی بهش دست می دهد؟ چه شده که باید حرف بزنیم؟ حتما قرار است سرزنش شود،اگر قرار است با هم صحبت کنید این قرار را در پیامک اعلام نکنید و بهتر است با او تماس بگیرید و تلفنی موضوع صحبت را مطرح کنید.

بدتر اینکه ممکن است آقا در پاسخ به این پیامک بپرسد راجع به چی باید حرف بزنیم و باز شما بگویید، در پیامک نمی شود باید حضوری صحبت کنیم، در واقع این دئ پیام باعث افزایش استرس و نگرانی مخاطب می شود

3-  ارسال OK

 ما دوست داریم در طول روز برای او پیامک بفرستیم و در مورد هر اتفاقی که برایمان می افتد به او اطلاع دهیم. بنابراین اگر پیام هایمان تبدیل به یک کلمه شود، طرفمان می فهمد که مسئله ای پیش آمده و در حالت هشدار قرار می گیرد. یعنی وقتی پیامکی می فرستید که با نحوه پیامک زدن شما همخوانی ندارد یا نشان دهنده بی رغبتی شما به فرستادن پیام یا ناراحتی شما از اوست، باعث می شود که طرفتان در آن ور خط بیتاب و نگران شود.

 4- الان تو یه مغازه یه جفت کفش خوشگل دیدم یا امثالهم.

 این پیامک از دو طریق برای مردتان مشکل ساز است. اول اینکه یه عنوان درخواست پول برای خریدن آن کفش ها تلقی می شود یا شاید فکر کند که رابطه شما از حالت دوستی در آمده است. پیامک های مادی وقتی با هم نیستید به منزله ترفندهایی برای بدست آوردن مردی است که برای شما خرید کند.

آقایان دوست دارند خانم ها در مورد چیزی که می خواهند رک و راست باشند و بیشتر دوست دارند این جمله را بشنوند میخوام اون کفش هارو برام بخری نه اینکه با پیامک به آنها بگویید چه چیزهایی دوست دارید و چه چیزهایی دوست ندارید. به علاوه، اگر شما سرنخ هایی به او بدهید که نشان دهد او را برای پولش می خواهید، او قطعاً فرار می کند. این نوع پیامک ها باعث می شوند که او در مورد احساسات شما به خودش و آینده ای که برای هر دوی شما متصور است، گیج شود، زیرا گیر کردن در موقعیت دوستی بجای نامزدی برای او وحشتناک است.

بیشتر بخوانید: شناخت شخصیت خواستگار از روی پیامک

5- من حس می کنم دچار روزمرگی شده ایم.

این پیامک برای رابطه ای که پر دست انداز است، وحشتناک است. همچنین نشانه هشداردهنده ای مبنی بر من در مورد رابطه مان مجدداً فکر می کنم است که اغلب آقایان دوست ندارند در مراحل اولیه آشنایی با کسی آن را بشنوند. اگر روز خوبی نداشته اید، باید پیامک تان بیانگر این باشد که روز خوبی نداشته اید و او می فهمد که باید کاری کند که اوضاع بهتر شود. هیچ کس دوست ندارد فکر کند روی لبه تیغ است و هر لحظه ممکن است زندگی شما دور انداخته شود!

6- الان ..... (نامزد قبلی) را دیدم/با او حرف زدم

همیشه گذشته در جایی که نباید خود را نشان دهد، ظاهر می شود و از آنجائیکه زندگی های امروزی آنلاین شده اند، ملاقات تصادفی با نامزد قبلی شاید بسیار محتمل باشد. اگر نامزد قبلی، شما را فراموش نکرده باشد، حتی باعث می شود که یک رابطه محکم از هر دو طرف دچار نوسان شود. باید به طرفتان اطمینان دهید که همه چیز را در مورد گذشته به او گفته اید و همه چیز حل شده است، و این مسئله تبدیل به سرطانی که شانس شما برای خوشبختی را خراب می کند، نشود. گذشته ها را فراموش کنید و تا حدی که برایتان مقدور است دیگر در مورد نامزد یا عشق قبلی تان حرفی نزنید.

نکته مهم و کلیدی در مورد ارسال پیامک

از طریق پیامک سعی در حل کردن مشکلات نداشته باشید و با یکدیگر بحث نکنید، این درم ورد ارتباط چتی در تلگرام و واتس اپ یا .. نیز مصداق دارد، به دلیلی اینکه به طور دقیقی مخاطب شما متوجه احساس شما نمی شود و بر اساس متنی که برای او ارسال کردید برداشت می کند، معمولا این برداشت اشتباه است و اتفاقا باعث ادامه بحث نیز می شود و تازه بعد از اینکه رو درو صحبت کردید متوجه می شوید هر دو اشتباهی منظور یکدیگر را برداشت کرده اید

از طرف دیگر  روشهای غیر حضوری مناسب شناخت نیست و سعی کنید بیشتر رابطه شما حضوری باشد

بیشتر بخوانید: شناخت پیامکی دختر و پسر

منبع: نمناک

این مطلب در تاریخ 2020-02-27 07:00:37منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:3.5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
9122





نظر شما در مورد مطلب این 6 پیامک را برای مردان نفرستید چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




آنچه مردهای تازه ازدواج کرده باید بدانند
آنچه مردهای تازه ازدواج کرده باید بدانند

چرا ازدواج های امروزی دوام  ندارد
چرا ازدواج های امروزی دوام ندارد

خطرات تاتو در دوران بارداری
خطرات تاتو در دوران بارداری

شناسایی و تاثیر رفتارهای پر خطر جنسی
شناسایی و تاثیر رفتارهای پر خطر جنسی

چطور توانایی مغز را افزایش دهیم
چطور توانایی مغز را افزایش دهیم

یا من یا خانوادت
یا من یا خانوادت










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11890

بازدید امروز:

20514

بازدید دیروز:

267115427

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام