مشاور سنتر

با پسری بودم که ازم سواستفاده کرد

با پسری بودم که ازم سواستفاده کرد

من یه دختر شکست خورده هستم تو عشق، الان حدود سه ماهی میشه از کسی که دوسش داشتم جداشدم حدود 6سال باهاش بودم هر دفعه به من وعده وعید میداد ولی سرانجام به هیچ ختم شد.

آن زمان به من می گفت تو زنم هستی واین کارو بکن این کارو نکن وهردفعه راه وچیزهایی به من می گفت که من قدرت تصمیم گیری ازخودم سلب شده بود ونمی توانستم حتی یه تصمیم کوچک بگیرم.

 الان هم که ازش جدا شده ام همیشه و دائم مغزم مشغوله ومدام به گذشته برمیگرده وفشار و اعصابم داغون میشه حتی افسردگی هم گرفتم نه به خاطر دوریش بلکه به دلیل فشار وتصمیم و راه هایی که به من می داد الان هم که اون رفته نمی توا نم اجازه بدم کسی بیاد تو زندگیم بنظرتون چیکار کنم کاری کرده ازهمه متنفر بشم.

این مطلب را نیز بخوانید: پسری که باهاش رابطه جنسی داشتم باهام ازدواج نمی کنه

پاسخ مشاور تنظیم خانواده

هیچوقت یک نفر مقصر صد درصد نیست

این درسته که ایشان به حرف هایشان عمل نکردند اما در این رابطه فقط ایشان مقصر نیستن، وقتی شما یک رابطه غیر اصولی را دنبال می کنید نباید انتظار اتفاقات خوب را داشته باشید بهر حال دنبال مقصر بودن دردی دوا نمی کند.

 شما فرمودید 6 سال با این شخص رابطه داشتید و سه ماه است که رابطه تمام شده چطور انتظار دارید طی مدت سه ماه بشود رابطه 6 ساله را فراموش و با آن کنار آمد؟از طرف دیگه فرمودید نمی‌توانید به کس دیگری اعتماد کنید این طبیعی است اما مهمتر اینکه الان به هیچ وجه تا حداقل 6 ماه و بهتر است بیشتر نباید وارد رابطه عاطفی تازه ای شوید.

شما باید روحیه تان را بازسازی کنید و تنوع ایجاد کنید فعالیت‌های اجتماعی داشته باشید و از تنهایی و فضای مجازی فاصله بگیرید برخی بعد از اتمام رابطه مدام به صفحه شبکه های اجتماعی طرف مقابل سر می‌زنند پروفایلش چک می‌کنند و از این قبیل اقدامات اگر اینگونه هستید حتما ترک کنید این اقدامات را، چرا که هر چه ذهن شما درگیر رابطه ای که داشتید شود دیرتر می توانید با تمام شدن آن کنار بیایید.  

احساس می کنید که فریب خورده اید و از شما سو استفاده شده است

شما مسئول دروغ های دیگران نیستید،اما سهم شما در این رابطه چه بوده است؟ شما به عنوان یک دختر سهمی بیشتر از یک پسر در رابطه دارید چرا که در جامعه ما محدودیت هایی که برای دختران در رابطه با جنس مخالف وجود دارد، در پسران وجود به آن شدت وجود ندارد، بنابراین مدیریت یک رابطه با توجه به شرایط دختران با طرف دختر است نه پسر در واقع شما باید ناز کنید و پسر باید ناز بکشد، اما چون در روابط پنهانی بعد از مدتی وابستگی عاطفی پیش می آید و معمولا خانم ها کنترل کمتری بر احساسات خود دارند لیکن در مقابل جنس مخالف ضعف از خود نشان داده و تابع احساسات عمل می کنند.

این تابع احساسات عمل کردن باعث می شود تا طرف مقابل اگر قصد سو استفاده داشته باشد، براحتی بتواند آنرا انجام داده و به خواسته های خود دست یابد، بنابراین آن زمان که کنترل احساسات در دستتان نبود اقدامایت انجام داده اید و تابع حرف های ایشان بوده اید اکنون که دیگر رابطه تمام شده و احساسات نزول پیدا کرده و منطقی به موضوع نگاه می کنید برایتان باور این موضوع که چرا و چطور تن به خواسته های وی دادید دشوار است.

اینکه الان بشینید فکر کنید فلان حرفاش دروغ بود چرا من فلان کردم چرا فلان نکردم چطور شد اینطور شد و از این قبیل افکار گذشته را تغییر نمی‌دهد حالتان را خوب که نه بلکه بدتر می‌کند، پس از تنها بودن در شرایطی که این افکار سراغتان بیاید دوری کنید زمان نیاز دارید و این احوال شما طبیعی است.

در چنین شرایطی ممکن است برای پر کردن جای خالی آن فرد دنبال جایگزین کردن فرد دیگی باشید، یا حتی ممکن است با پیشنهادات وسوسه کننده ای مواجه شوید، در چنین شرایطی احتمال درگیر شدن در یک رابطه پر خطر دیگر و مجددا تابع احساسات عمل کردن زیاد است، بنابراین بهتر است تا مدتی وارد رابطه جدید عاطفی نشوید.

مطلب مرتبط نشانه های رابطه ای که به ازدواج منجر نمی شود

مطلب مرتبط مدت زمان لازم برای شناخت قبل از ازدواج

مطلب مرتبط بی اعتمادی به جنس مخالف

این مطلب در تاریخ سه شنبه 4 فروردين 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
31381





نظر شما در مورد مطلب با پسری بودم که ازم سواستفاده کرد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تغییر افراد بعد از ازدواج
تغییر افراد بعد از ازدواج

آیا گفتن باکره نبودن به خواستگار صحیح است
آیا گفتن باکره نبودن به خواستگار صحیح است

احتمال بارداری در زمان پریود
احتمال بارداری در زمان پریود

ویروس کرونا با بدن چکار می کند که باعث مرگ می شود
ویروس کرونا با بدن چکار می کند که باعث مرگ می شود

با احساس زشت بودن چکار کنیم
با احساس زشت بودن چکار کنیم

کارگری جنسی دختران زیر 15 سال تا زنان متاهل
کارگری جنسی دختران زیر 15 سال تا زنان متاهل










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

18250

بازدید امروز:

23978

بازدید دیروز:

267101273

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام