برای دختردار شدن چکار کنیم

برای دختردار شدن چکار کنیم

خیلی ها ازما میپرسند برای دختردار شدن چکار کنیم

در بخش قبلی راه و روش هایی موثر در داشتن فرزند پسر را خواندید .

حالا نوبت روشی برای آن دسته از زوج هایی است که علاقه به دختر دارشدن دارند.

برخی از والدین با جرات می گویند که با تغییر در شرایط نزدیکی و حتی داشتن شرایط رومانتیک خواص به آرزوی داشتن فرزند دختر دست یافته اند. جالب است بدانید که حتی تغییرات عاطفی مربوط به دختر دار شدن نیز راهنمایی از سمت تقویم چینی است.

خصلت و اصل تقویم چینی تطابق سن مادر و ماه باردار شدن است به عنوان مثال اگر مادری با سن 25 سال قصد داشتن فرزند دختر را دارد باید ماه بارداری خود را یکی از ماههای آپریل - می و یا ژانویه رانتخاب کند.

زوجینی که مایلند دختر دار شوند 85 روز قبل ازتصمیم به بارداری لازم است زن و مرد از موادغذایی زیر استفاده نمایند.
وی تصریح کرد : توصیه های زیر مربوط به زوجهایی است که مشکل ناباروری نداشته و ملزم به رعایت رژیم غذایی و پرهیزهای خاص برای درمان ناباروری نباشند.
در ادامه این گفتگو توصیه های دکتر شاکری را پیش روی شما می گذاریم :
- شیر، ماست، دوغ، پنیر، کره، خامه، بستنی، کشک، تخم مرغ
-  تخم رازیانه را در ماهی که می خواهند باردار شوند هر روز دم نموده میل کنند.
- سویا، زیره، کاکائو
-غوره، آبغوره، ترشی، سرکه
- لوبیای سبز، تره فرنگی، نخودسبز، خیار، تربچه، کرفس، گوجه فرنگی پخته شده، بادمجان، شاهی، فلفل دلمه ای
-آناناس، هلو، گلابی، انگور، زیتون
-روزانه گوشت قرمزکه بااستخوان پخته شده مصرف شود.
-حبوبات بخصوص عدس
-قبل از مقاربت ازمخلوط آب و سرکه سفید برای شستشو استفاده شود.
-هنگام مقاربت زن به سمت چپ متمایل باشد و پس از آن نیم ساعت به سمت چپ بخوابد.


*استفاده از دما سنج برای دختردار شدن


این دکترای طب سنتی افزود : استفاده نمودن از دما سنج یکی از راههایی است که می تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند.
دکتر شاکری ادامه داد : شما در ماهی که مشغول رژیم غذایی هستید هر روز صبح قبل از اینکه از رختخواب خارج شوید دمای بدن خود را اندازه گیری نمایید و نموداری برای خود تهیه کنید، دما سنج را به مدت پنج دقیقه زیر زبان قرار داده و دمای آنرا در نمودار خود  بنویسید. روزی که دمای بدن زیادتر از روزهای دیگر بوده باید گفت یک روز قبل از آن عمل تخمک گذاری صورت گرفته و آن زمانی است که زن آماده بارداری شده است و احتمال پسرشدن بیشتراست. بنابراین روز قبل از بالارفتن درجه حرارت و دو روز بعد احتمال پسرشدن بیشتر است و پس از آن روزها احتمال دخترشدن بیشتر می شود.


*یک تجربه برای دختر دار شدن
وی افزود : تجربه شده کسی که دارای سه فرزند هم جنس است  مثلا در ماه های اردیبهشت، تیر، شهریور یا در ماه های آبان، دی و اسفند که ماه های زوج سال محسوب می شوند متولد شده اند و یا عده ای تجربه کردند که فرزندانشان که همجنس هستند در ماه های فرد شامل فروردین، خرداد، مرداد، مهر، آذر و بهمن که ماه های فرد سال است  به دنیا آمده اند؛ لذا زوجین زمان بارداری را طوری تنظیم نمایند که فرزند جدید در ماه مخالف آن به دنیا بیاید مثلا اگر فرزند قبلی پسر بوده و در ماه فرد متولد شده برای دختر شدن زمان مقاربت را طوری برنامه ریزی کنند که زمان زایمان در ماه زوج قرار گیرد.


*استفاده از PHسنج
دکتر طب سنتی به مادران توصیه کرد : شما می توانید یک نوار PHسنج را از داروخانه تهیه نموده قبل از مقاربت در واژن قراردهید اگر نوار سبز تیره شد محیط قلیایی است و احتمال پسر شدن زیا داست و زمانی که نوار نشانه سبز تیره نداشت احتمال دختر شدن بیشتر است

 

رژیم دخترانه بگیرید:

داشتن یک رژیم غذایی مناسب که باید از چند هفته قبل از بارداری آغاز شود مثمر ثمر خواهد بود. بر اساس نظر متخصصان برای داشتن فرزند دختر باید رژیم غذایی اسیدی مانند مصرف میوه هایی همچون پرتقال، گریپ فروت، لیمو و از این قیبل را دنبال کرد چرا که محیط اسیدی رحم اسپرم های مردانه را از بین می برد و شانس تولید و استقامت اسپرم دختر را بالا برده و منتهی بهبارداری فرزند دختر می شود.

متخصصان تغذیه ای هم رژیم غذایی پر از کلسیم و منیزیم را استفاده کنید و از غذاهای نمکی و حاوی پتاسیم تا حد امکان استفاده نکنید.



تعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند.

مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید.

تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.



3. موقعیت شما در رابطه جنسی برای دختردار شدن



گروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد.

او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.



4. تنظیم درست زمان برای دختردار شدن



بر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx  (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند.

بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند. عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.



5. رابطه‌ای عاشقانه داشته باشید



نظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد.

حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.



6. از انزال در مقاربت خودداری کنید



روش شتلس همچنین می‌گوید که انزال زن نقشی اساسی در تعیین جنسیت کودک دارد. زمانی که یک زن به انزال می‌رسد، بدن او ماده‌ای ترشح می‌کند که سطح قلیایی را افزایش می‌دهد و محیطی قلیایی فضایی مناسب برای تولید فرزندی پسر است. به همین خاطر اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید از انزال در مقاربت خودداری کنید.

این را مادرانی که در این زمینه تجربه داشتند بیان می‌کنند: انزال، کار را به سرعت و بدون مراسمی خاص به پایان می‌رساند و فرزندی پسر را به شما خواهد داد.



7.  به آهنگی آرام گوش دهید



طی گفتگویی با دو مادر که هر دو صاحب یک پسر و یک دختر بودند به این نتیجه رسیدم که هردوی آن‌ها جمله‌ای مشابه گفتند: برای دختردار شدن باید مقاربتی برنامه‌ریزی‌شده و رمانتیک داشت.

کیسی از آتلانتا می‌گوید: «دختران ما حاصل مقاربتی برنامه‌ریزی شده با موسیقی آرام و شمع‌هایی روشن بودند.» از طرف دیگر او می‌گوید: «پسر من حاصل مقاربتی است که با همسرم در زمان فراغتی که او برای خوردن ناهار از سر کار به خانه آمده بود، داشتم. نه موسیقی ملایم و نه شمعی روشن بود.»

هولی از آتلانتا نیز همین داستان را بیان می‌کند: اگر شما خواستار فرزندی دختر هستید، باید رابطه‌ای برنامه‌ریزی شده داشته باشید که با روزهای قاعدگی شما هماهنگ باشد. او توضیح می‌دهد که این دقیقا کاری بود که او و همسرش را صاحب دختری کرد.

کیسی به سادگی اضافه می‌کند که «اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید رابطه‌ای که مورد علاقه زنان است را پیش بگیرید. به موسیقی آرام گوش دهید و شمع‌ها را روشن کنید.» چه محیطی بهتر از این برای تولد کودک‌تان؟



8. بدون مقاربت بچه‌دار شوید



اگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود 60 میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند.

اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!

این مطلب در تاریخ پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
69719





نظر شما در مورد مطلب برای دختردار شدن چکار کنیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سه اشتباه در نامزدی
سه اشتباه در نامزدی

مدیریت هزینه های مراسم عروسی
مدیریت هزینه های مراسم عروسی

رژیم غذایی مناسب در دوران کرونا
رژیم غذایی مناسب در دوران کرونا

تبخال تناسلی در مردان
تبخال تناسلی در مردان

حواس پرتی و کاهش تمرکز نشانه چیست
حواس پرتی و کاهش تمرکز نشانه چیست

مشکلات مجردهای سن بالا در ازدواج
مشکلات مجردهای سن بالا در ازدواج










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8888

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266472541

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام