مشاور سنتر

روش های افزایش میل جنسی در زنان

راه های افزایش میل جنسی زنان


افزایش میل جنسی زنان و بازگشت میل جنسی به روز های اول ازدواج
شوهر بسیار گرم مزاجی دارم.اما من نسبت به اوایل عقد در چندسال پیش خیلی سرد مزاج شدم با اینکه هیچ مشکلی هم در رابطه ندارم. لطفا دستورهایی برای افزایش میل جنسی در خانم ها پیشنهاد بدین.ممنون
برای ارائه راهکاری افزایش میل جنسی در خانم ها نخست باید علت کم شدن میل جنسی شما را کشف کنیم
 

بررسی علل کاهش یا قطع میل جنسی در بانوان

 

از نظر علمی سه علت ممکن است برای ایجاد اختلال در میل جنسی بانوان موثر و تاثیرگذار باشند. سایق های (حالت برانگیختگی) جنسی ، انگیزش ها و پاسخدهی به محرک های جنسی، این سه عامل هستند.
سایق ها عموما ژنتیکی هستند. به این معنا که مشکلات به وجود آمده برای میل جنسی زنان به صورت ژنتیکی ایجاد شده است. برای درمان این مشکل و افزایش میل جنسی بانوان باید با استفاده از مواد خوراکی و در موارد پیشرفته با استفاده از داروهای مختلف، شرایط عادی را به بانوی سردمزاج برگرداند.
انگیزش ها اما ریشه در روان بانوان دارند. این مشکل، بر اثر موارد مختلف روانی برای زن ایجاد می شود. برای مثال خشونت در رابطه جنسی زوجین باعث ایجاد حس خوبی در زن نخواهد شد و به مرور زمان برای وی سردمزاجی را به همراه خواهد داشت. رابطه های نامشروع و ناموفق گذشته و یا دیدن صحنه های دردناک نیز می تواند از عوامل روانی برای کاهش میل جنسی باشد. افزایش میل جنسی بانوان در این مورد باید با کمک روانشناس انجام شود تا ذهنیت بد وی و خاطرات نامربوطی که از رابطه جنسی در ذهن وی مانده از بین برود.
در مقابل همسر وی نیز باید با لطافت بیشتر و با احساس مضاعف همراه با عشق بازی های مردانه باید به او حس آرامش را القا کند. مرد باید بداند که افزایش میل جنسی همسرش به نفع خود او نیز خواهد بود!
اما در مورد سوم که پاسخ دهی مناسبی به محرک های جنسی داده نمی شود. محرک های جنسی زنان که در قسمت های مختلفی از بدن وی جای گرفته است به درستی عمل نمی کنند و همین موضوع می تواند کاهش میل جنسی را در پی داشته باشد.
تمامی موارد گفته شده نیاز به درمان دارند و باید با استفاده از روش های مختلف کاری کرد تا افزایش میل جنسی اتفاق بیافتد.
 

خوراکی هایی برای افزایش میل جنسی بانوان

 

برای افزایش میل جنسی بانوان مصرف مواد غذایی و خوراکی با طبع گرم توصیه می شود. همانطور که از اسم بیماری سردمزاجی پیداست، این بیماری باعث سرد شدن بدن و همچنین سرد شدن مغز می شود و راه درمان سردمزاجی نیز استفاده از مواد طبیعی با طبع گرم است.
یکی از مواد موثر در افزایش میلی جنسی بانوان خرماست. خرما در تقویت قوای جنسی معجزه می کند. این میوه خوشمزه نه تنها برای بانوان بلکه برای مردان نیز مفید است. بهتر است زوج ها به صورت مداوم از خرما استفاده کنند.
یکی از مواد خوراکی که کمتر به آن توجه می شود، ژل رویال است. ژل رویال که از فراورده های زنبور عسل است تاثیرات شگرفی در برطرف کردن ناباروری دارد. در کنار تاثیر بر ناباروری، این ماده که به شدت گرم است برای افزایش میل جنسی بانوان موثر و مفید است. این ماده اگر به همراه عسل مصرف شود تاثیرات فوق العاده بهتری خواهد داشت.
 
گیاه پنج انگشت هم از جمله گیاهانی است که از آن داروهای گیاهی مختلفی ساخته شده که همگی نقش افزایش میل جنسی بانوان را دارند. این گیاه تنظیم کننده هورمون های بدن زنان است و به همین وسیله مشکلات ژنی به وجود آمده در بدن بانوان را برطرف کرده تا میل بیشتری به رابطه جنسی داشته باشند.
میگو ، زردک ، زنجبیل یا زنجفیل ، انجیر و فندق نیز تاثیرات فوق العاده ای در تقویت قوای جنسی و همچنین افزایش میل جنسی بانوان دارند که نمی توان به این سادگی ها از آن چشم پوشید.
 

آیا جاذبه جنسی پس از گذشت چندین سال از بین می‌رود؟

 
کم شدن جاذبه جنسی میان زن و شوهر، گرچه رایج و شایع است، هرگز به این معنی نیست که طبیعی است. به این بستگی دارد که چگونه از رابطه و ازدواج خود مراقبت کنید. دلیل ناپدید شدن جاذبه جنسی این است که رابطه زن و شوهر موفق نبوده است. هنگامی که شما و همسرتان به لحاظ جسمانی، احساسی، عاطفی، فکری، عقلانی و معنوی با هم همخوان نیستید به لحاظ جنسی نیز همخوان نخواهید بود.
آیا جاذبه جنسی پس از گذشت چندین سال از بین می‌رود
جاذبه جنسی در روابط و ازدواج یک شبه سرد نمی‌شود. از دست رفتن شور و حرارت جنسی نتیجه سالها کتمان، انکار، نادیده انگاشتن و قرار ندادن ازدواج به عنوان اولویت اول زندگی، مطالبه نکردن خواسته‌ها و نیازها، حل و فصل نکردن مسایل و مشکلات و درگیری‌ها، التیام ندادن خشم‌ها و انزجارها و نیاموختن روش ارتباطی صحیح برای موفق شدن در عشق و ازدواج است.
این الگوها و عادت های رفتاری ناسالم باعث می‌شوند عاشق و معشوق پس از گذشت چند سال به دو هم اتاقی تبدیل شوند. باید به خاطر داشته باشید که اغلب موارد جاذبه جنسی هرگز از بین نمی‌رود بلکه زیر خروارها احساسات ابراز نشده و عادات بد و ناسالم مدفون می‌شود.
 

آیا بازگرداندن میل جنسی از دست رفته امکان‌پذیر است؟

آیا بازگرداندن میل جنسی از دست رفته امکان‌پذیر است
  • چنانچه هم زن و هم شوهر تصمیم بگیرند برای بهبود رابطه خود کاری کنند و عشق و حرارت از دست رفته را به زندگی خود بازگردانند و با آموختن مهارت‌های جدید به طرزی فعالانه در تحقق این مهم شرکت جویند، حفظ جاذبه جنسی و یا بازگرداندن میل جنسی از دست رفته میسر می‌باشد.
  • چنانچه شما و همسرتان متعهد شوید برای موفقیت رابطه و ازدواجتان هر کاری لازم است انجام دهید و چنانچه هنوز در زمینه‌های دیگر زندگیتان تفاهم دارید، تسلیم نشوید. هرگز برای شروع مجدد دیر نیست.
  • بنشینید و دستان همسرتان را بگیرید و به او بگویید که چقدر دلتان برای نزدیکی روحی احساسی و نیز جسمانی گذشته تنگ شده است. سپس بی آنکه او را سرزنش کنید به او بگویید که می‌خواهید به همراه شما در جهت تغییر رابطه کار و تلاش کند تا رابطه‌تان را از یک دوستی خواهر و برادری ساده به رابطه‌ای هیجان انگیز تبدیل کنید.
  • به او بگویید او نیز درست مانند شما شایسته برخورداری از عشق و محبت بیشتر است. هنگامی که هر دوی شما خود را متعهد سازید عشق ورزی و محبت را بیاموزید و مهارت‌های ارتباطی معرفی شده در سخنرانی‌ها و کتاب‌های مختلف را به کار ببندید، خواهید دید که به سطوح جدیدتر و بالاتر ارتباط، نزدیکی و صمیمیت و همین طور بازگرداندن میل جنسی بین یکدیگر دست خواهید یافت.
  • با کار و تلاش و آموزش‌های روحی - احساسی به طور کامل امکان پذیر است که شور و حرارت و کشش از دست رفته را بازگردانید و حتی به عشق و صمیمیت بیشتر برسید.
 

 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
مشاوره ازدواج و زناشویی - تلفنی - آنلاین - حضوری
این مطلب در تاریخ 2018-10-06 07:51:15منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
9156





نظر شما در مورد مطلب راه های افزایش میل جنسی زنان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ترس از گذشته در ازدواج
ترس از گذشته در ازدواج

استفاده از شیوع کرونا برای ازدواج
استفاده از شیوع کرونا برای ازدواج

داروئی که مردان را دچار ناتوانی جنسی میکند
داروئی که مردان را دچار ناتوانی جنسی میکند

تشخیص بارداری از ترشحات واژن
تشخیص بارداری از ترشحات واژن

چطور با حرف زدن دیگران را جذب کنیم
چطور با حرف زدن دیگران را جذب کنیم

تغییر معیار دختران ایرانی برای ازدواج
تغییر معیار دختران ایرانی برای ازدواج










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

3421

بازدید امروز:

17266

بازدید دیروز:

266987182

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام