تشخیص ویژگی های شخصیتی از مدل صورت

تشخیص ویژگی های شخصیتی از مدل صورت

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده وقتی در مقابل آینه می‌ایستید، برای دقایقی به صورت‌تان خیره شوید و به حالت و شکل آن دقت کنید اما آیا می‌دانستید همین فرم صورت‌تان می‌تواند به شناخت‌تان از ویژگی‌های شخصیتی‌تان کمک کند؟ جالب است بدانید از نظر روان شناسان، حالت و شکل صورت انسان‌ها با ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها در ارتباط است. در ضمن، دانستن حالت و شکل صورت در زمان انتخاب کلاه یا مثلا کوتاه کردن مو هم بسیار کمک کننده است. با این حال، مطالعه این مطلب و آگاه شدن از رابطه مدل صورت افراد و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها، به شما کمک می‌کند ارتباط بهتری با دیگران داشته باشید و شناخت بهتری از ویژگی‌های رفتاری آن‌ها با توجه به فرم صورت‌شان به دست آورید.

اگر صورت‌تان مستطیلی است

اگر صورت‌تان مستطیلی است

این افراد صورت بلند و کشیده‌ای دارند. افرادی که فرم صورت شان شبیه مستطیل است، باهوش هستند و علاقه دارند درباره همه چیز خوب فکر کنند. از آن جا که این افراد متفکر هستند، در نتیجه بسیار برنامه‌ریز و دقیق هستند.

اگر صورت‌تان مثلثی برعکس است

اگر صورت‌تان مثلثی برعکس است

این افراد پیشانی‌بلند و بزرگی دارند و وقتی با آن‌ها آشنا می‌شوید، متوجه خواهید شد که قلب بزرگی دارند. این افراد با دوستان و آشنایان بسیار گرم هستند و انسان‌هایی دوست داشتنی محسوب می‌شوند.

اگر صورت‌تان به شکل الماس است

اگر صورت‌تان به شکل الماس است

این افراد وسط صورت‌شان پهن‌ترین قسمت صورت است و قسمت چانه و پیشانی آن‌ها باریک می‌شود. افراد این دسته، علاقه زیادی به کلمات و ارتباطات بسیار قوی با دیگران دارند. این افراد به شدت کمال‌گرا هستند و این خصوصیت در محیط کار بسیار عالی است یعنی این افراد فشار زیادی را بر روی خود تحمل می‌کنند تا به موفقیت دست یابند.

اگر صورت‌تان بیضی است

اگر صورت‌تان بیضی است

این افراد طول صورت‌شان از عرض صورت‌شان بیشتر و این مدل یکی از معمول‌ترین مدل‌های صورت در بین مردم است. جالب است بدانید انتخاب موی مناسب برای این گونه صورت‌ها به شدت سخت است. افراد در این دسته به شدت واقع‌بین هستند و اهداف خود را خیلی بالا در نظر می‌گیرند.

اگر صورت‌تان دوک مانند است

اگر صورت‌تان دوک مانند است

این افراد شبیه افرادی با صورت مستطیلی هستند اما حالت چهره این دسته کمی گردتر است. افراد در این دسته به شدت علاقه دارند که قوانین را رعایت کنند و معمولا علاقه‌ای به انجام کارهایی با احتمال خطر بالا ندارند. شاید در ابتدا کمی کم حرف به نظر برسند اما وقتی این افراد را بشناسید، می‌فهمید که گوشه‌گیری‌شان در مقابل انسان‌هایی است که برای‌شان غریبه محسوب می‌شوند.

اگر صورت‌تان گرد است

اگر صورت‌تان گرد است

افرادی که صورتی گرد دارند، معمولا افرادی مهربان با رفتارهایی دوستانه هستند. این افراد بسیار گرم و حساس هستند و با دیگران سریع می‌جوشند و خیلی راحت و سریع با دیگران دوست می‌شوند و فقط در این زمینه باید کمی محتاط باشند تا برای خودشان، دردسر درست نکنند.

اگر صورت‌تان مربعی است

اگر صورت‌تان مربعی است

این افراد پیشانی و فک پهنی دارند و از این دو قسمت شناسایی می‌شوند! اگر شما جزو این دسته از افراد هستید یک دوست خوب برای اطرافیان‌تان محسوب می شوید. افراد با صورت مربعی به طور ذاتی، توانایی رهبری گروه‌های مختلف و در موقعیت‌های استرس‌زا در مقایسه با سایر افراد قدرت کنترل بیشتری دارند. احساسات این افراد، کمترین تاثیر را در تصمیم‌گیری‌های شان دارد.

اگر صورت‌تان مثلثی است

اگر صورت‌تان مثلثی است

این افراد فک پهن‌تری به نسبت پیشانی خود دارند و معمولا آدم‌های پر شر و شور و هنرمند و خلاق و شاید بتوان گفت کمی حساس هستند. بنابراین اگر فرم صورت همسر یا دوست‌تان شبیه مثلث است، کمی در رفتار با او دست به عصاتر باشید تا از دست‌تان ناراحت نشود!

اگر صورت‌تان ذوزنقه‌ای است

اگر صورت‌تان ذوزنقه‌ای است

این افراد صورتی زاویه‌دار دارند و علاقه‌مند هستند که بیشتر کارهایشان را خودشان انجام دهند و به کمک دیگران نیازی ندارند. معمولا دیگران روی راهنمایی و کمک این افراد حساب می‌کنند و همین مسئله معمولا برایشان مشکل ساز می شود. حالت چهره این افراد ممکن است کمی خشن به نظر برسد اما بهتر است آن ها را بشناسید تا متوجه شوید این‌گونه نیست.

اگر صورت‌تان قلبی است

اگر صورت‌تان قلبی است

این افراد پیشانی پهن و چانه باریکی دارند و از نظر ابعاد و فاصله اعضای صورت با یکدیگر، معمولا جزو زیباترین‌ها هستند. افرادی که فرم صورت‌شان شبیه قلب است، قلب بسیار بزرگی دارند و علاقه بسیاری دارند که خلاق باشند. این افراد گاهی یک دنده می‌شوند اما همیشه افکار نیرومندی دارند.

بیشتر بدانید : شناخت تیپ شخصیتی شما

بیشتر بدانید : آشنایی با زنان آلفا

نویسنده : فرنگیس یاقوتی| مترجم منبع: littlethings.com

این مطلب در تاریخ 2019-07-08 06:10:22منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب و مقالات روانشناسی
تعداد بازدید
5686





نظر شما در مورد مطلب تشخیص ویژگی های شخصیتی از مدل صورت چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




با چه کسانی نمی توان ازدواج کرد
با چه کسانی نمی توان ازدواج کرد

آیا مردان در دوران عقد باید نفقه پرداخت کنند
آیا مردان در دوران عقد باید نفقه پرداخت کنند

تازه ترین خبر از ساخت واکسن کرونا
تازه ترین خبر از ساخت واکسن کرونا

اگر به رابطه جنسی علاقه مند باشید،این فواید را خواهد داشت
اگر به رابطه جنسی علاقه مند باشید،این فواید را خواهد داشت

وقتی خودتان هم نمی دانید افسرده اید
وقتی خودتان هم نمی دانید افسرده اید

طلاق عاطفی در کدام ازدواج ها بیشتر است
طلاق عاطفی در کدام ازدواج ها بیشتر است










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10315

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266473968

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام