مسائل جسمانی که مردان را خجالت زده می کند

مسائل جسمانی که مردان از آن خجالت می کشند
مواردی که منجر به خجالت کشیدن مردان می شود
بسیاری از آقایان در سن ۲۵ سالگی متوجه می‌شوند که حجم موهای پشتشان چقدر است. در برخی از افراد بسیار کم است، در برخی دیگر مقدار محدودی وجود دارد و در بعضی دیگر بسیار زیاد و پرپشت است.

موی کمر:

بسیاری از آقایان در سن ۲۵ سالگی متوجه می‌شوند که حجم موهای پشتشان چقدر است. در برخی از افراد بسیار کم است، در برخی دیگر مقدار محدودی وجود دارد و در بعضی دیگر بسیار زیاد و پرپشت است. گاهی این دست از مردان از وجود چنین مسئله‌ای خجالت می‌کشند. اما با استفاده از لیزر، وکس، کرم و روش‌های دیگر می‌توانید به طور دائم این موها را از بین ببرید یا حداقل حجم آن‌ها را کم کنید.

چربی دور شکم:

مردان بیشتر از زنان در معرض تجمع چربی در اطراف شکم قرار دارند. هر غذای چاق کننده‌ای می‌تواند چربی شکمی را زیاد کند که خطر سکته قلبی را به همراه دارد به خصوص اگر اندازه دور کمر بیش از ۱۰۰ سانتی‌متر باشد. خوشبختانه با شروع هر رژیم کاهش وزنی، چربی شکم اولین بخشی است که آب می‌شود.

عرق کردن:

مردان بیشتر از زنان، دارای غدد تعریق هستند. اما گاهی برخی افراد بیش از حد عرق می‌کنند و در مراسم‌های مهم دچار مشکل و خجالت‌ زدگی می‌شوند. مسائلی مثل گرما یا عصبانیت می‌تواند این موضوع را تشدید کند که بهتر است از بروز آن‌ها جلوگیری کنید.

روزاسه

نوعی بیماری مزمن پوست است که باعث التهاب و قرمزی می‌شود و علایم آن در مردان بیشتر از زنان است. این بیماری معمولا با قرمزی بینی همراه است و مسائلی مثل آب گرم، باد، کار سنگین، هوای سرد و مصرف برخی غذاها آن را تشدید می‌کنند. خوشبختانه داروهایی وجود دارند که این علایم را کاهش می‌دهند.

کور رنگی:

کور رنگی به معنای سیاه و سفید دیدن دنیا نیست. درواقع مشکل در تشخیص رنگ‌ قرمز از سبز است. این رخداد در مردان بیش از زنان اتفاق می‌افتد و هیچ راه درمانی ندارد.

خروپف:

آمار نشان می‌دهد که مردان بیشتر از زنان خروپف می‌کنند و همین موضوع باعث خجالت برخی از مردان در برابر همسرانشان می‌شود. اگر خروپفتان مانع از خواب خودتان نیز می‌شود به پزشک مراجعه کنید.

سوءهاضمه یا آروغ:

در بسیاری از فرهنگ‌ها، تخلیه گاز معده پس از خوردن غذا کار بی‌ادبانه‌ای است. اما در برخی دیگر از کشورها این کار مهر تأییدی بر خوب بودن غذا است. بسیاری از آقایان نمی‌توانند پس از خوردن غذا از خارج شدن گاز معده‌شان جلوگیری کنند و همین امر باعث خجالتشان می‌شود.

بوی بدن:

بسیاری از آقایان حتی اگر کار سنگینی انجام ندهند، بوی بدنشان تند است. این بو فقط مربوط به عرق نمی‌شود بلکه دلیل آن وجود نوعی باکتری است که در پوست مرطوب زندگی می‌کند. برای جلوگیری از این مشکل همیشه خودتان را با صابون بشویید و از خوردن سیر و پیاز پرهیز کنید.

مشکلات جنسی:

به طور معمول، هم زنان و هم مردان ممکن است دچار مشکلات جنسی باشند اما زنان راحت‌تر می‌توانند درباره این مسائل صحبت کنند و بیشتر مردان از ابراز این مشکلات احساس خجالت زدگی می‌کنند.
منبع:Web MD / سلامتسیم / سلامت نیوز
این مطلب در تاریخ 2016-07-31 05:33:40منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
14376





نظر شما در مورد مطلب مسائل جسمانی که مردان از آن خجالت می کشند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




راهکارافزایش تعداد خواستگارهایتان
راهکارافزایش تعداد خواستگارهایتان

ازدواج با فرد شکاک و محدود کننده
ازدواج با فرد شکاک و محدود کننده

سلامت پستانها ویژه خانمها
سلامت پستانها ویژه خانمها

تمرین برای آب کردن چربی شکم
تمرین برای آب کردن چربی شکم

تفاوت دوستی مردان با دوستی زنان
تفاوت دوستی مردان با دوستی زنان

بازنگری قانون ازدواج
بازنگری قانون ازدواج










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14838

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292601

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام