زنان چطور درمهمانی های رسمی جذاب تر شوند

زنان چطور درمهمانی های رسمی جذاب تر شوند

 

فرقی نمی‌کند به یک مهمانی کاملا رسمی مثل عروسی دعوت شده باشید یا یک مهمانی کوچک و ساده، همیشه اولین دغدغه همه ما انتخاب لباس مجلسی درست برای هر مراسم است. انتخاب بهترین تیپ مجلسی برای هر مراسمی به ویژه مراسم‌های رسمی و بزرگ، قواعد ساده‌ای دارد که اگر رعایت شوند می‌توانند سبک شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهند.

 

ساده و کلاسیک بپوشید اما دیده شوید

پوشیدن یک پیراهن ساده مشکی می‌تواند آسان‌ترین کار ممکن برای رفتن به عروسی باشد، اما این لباس سبک خاص شما را نشان نمی‌دهد. برای انتخاب پیراهن و لباس مجلسی زنانه سراغ مدل‌هایی بروید که طرح‌های خاص داشته باشند، نوعی قرینگی در آن‌ها دیده شود و یا یک عنصر خاص و متفاوت مثل یک طرح یا سنگ‌دوزی خاص را نشان بدهند.

یک مهمانی شبانه، بهترین فرصت برای پوشیدن لباس‌های براق است، پس از نگین‌ها و جزییات درخشان روی پیراهن‌تان نترسید.

پارچه‌های درخشان، پیراهن‌های پشت باز یا مدل‌های خاص یقه می‌توانند سبک متفاوت شما را در یک مهمانی نشان دهند. قد پیراهن مجلسی شما می‌تواند بلند و ماکسی باشد. اما اگر یک لباس کوتاه‌تر می‌خواهید بخش دامن لباس شما باید درست بالای زانو قرار گیرد، پیراهنی که بیش از 5 سانتی متر بالای زانو باشد، همانطور که مجله Leaf پیشنهاد می‌دهد برای یک مهمانی رسمی مناسب نیست.

ساده و کلاسیک بپوشید اما دیده شوید

 

شلوار و دامن زنانه را وارد استایل مجلسی کنید

لازم نیست برای مهمانی‌های بزرگ و رسمی مثل مراسم عروسی، همیشه پیراهن یا کت و شلوار مجلسی را انتخاب کنید. ترکیب یک بلوز یا شومیز شیک با شلوار هم می‌تواند برای چنین مراسمی مناسب باشد، تنها نکته، این است که یک ترکیب هماهنگ با سایزهای کاملا درست را انتخاب کنید.

وقتی می‌خواهید انواع بلوز و شومیز مجلسی زنانه را انتخاب کنید، دنبال جزییات خاص باشید. سنگ دوزی، جزییات برجسته روی بلوز یا استفاده از پارچه‌های حریر و لطیف در یک شومیز، آن را برای تیپ مجلسی مناسب می‌کند.

سعی کنید تاپ یا بلوزی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما است، مدل‌های خاص آستین می‌تواند سلیقه شخصی‌تان را به خوبی نشان دهد.

 

قواعد انتخاب دامن:

قاعده اول: برای انتخاب دامن مجلسی، درست مانند مدل پیراهن رسمی زنانه، یا مدل‌های تا زیر زانو را انتخاب کنید یا سراغ دامنی بروید که تنها کمی بالای زانو قرار بگیرد.

قاعده دوم: یک دامن با فرم راسته انتخاب مناسبی برای ست مجلسی شما است. آن را می‌توانید با یک بلوز کوتاه هماهنگ کنید. مشکی ساده و یا یک رنگ ساده دیگر که با بخش بالاتنه شما هماهنگ است، می‌تواند ترکیب زیبایی را درست کند.

قاعده سوم: اگر لباس شما طرح‌دار و شلوغ است، برای دامن انتخاب‌های ساده‌تری داشته باشید. پارچه‌هایی مانند مخمل می‌توانند یک استایل منحصر به فرد برایتان درست کنند.

قاعده چهارم: اگر یک شومیز ساده را انتخاب کرده‌اید، بهتر است دامن شما، جزییات براق مثل پولک و ... یا تکه‌دوزی‌های تور داشته باشد. البته این دامن حالت مجلسی‌تری دارد و شاید برای دختران جوان انتخاب اول نباشد.

قواعد انتخاب شلوار:

برای آنکه ست لباس رسمی خودتان را کامل کنید، می‌توانید شلوار را انتخاب کنید، اما حتما سراغ شلوارهایی بروید که کاملا حالت رسمی و مجلسی داشته باشند. به این ترتیب شلوار جین یا لی و شلوارهای کتان زنانه را از بازی خارج کنید.

شلوارهای پارچه‌ای با فرم آزاد و چین دار، شلوارهای پارچه‌ای راسته یا با فرم نیمه جذب، برای ست کردن با شومیز و یا بلوز رسمی زنانه مناسب هستند.

لازم نیست همیشه انتخابتان را به شلوارهای مشکی محدود کنید، رنگ شلوار می‌تواند متناسب با رنگ زمینه بخش بالاتنه لباس‌های شما باشد و یا کامل کننده آن. استفاده از رنگ‌های بیشتر در استایل مجلسی شما، باعث می‌شود تیپ شما بیشتر به سمت جوانانه بودن گرایش پیدا کند و البته به همان نسبت کمتر رسمی باشد.

 

جزییات استایل رسمی را در نظر بگیرید

طبق آنچه مجله مد و فشن whowhatwear می‌گوید، جزییات استایل شما درست مانند کلیات آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وقتی نوبت به انتخاب جزییات می‌رسد، لازم است بیشترین دقت را به خرج دهید. اکسسوری‌ها، زیورآلات، کیف و کفش اشتباه، می‌تواند یک ست درست از پیراهن یا بلوز و شلوار مجلسی را خراب کند.

انتخاب کیف: یک کیف مجلسی کوچک بهترین انتخاب برای هر تیپ و استایل رسمی است، پس کیف‌های بزرگ را کنار بگذارید. یک کیف کوچک دستی یا همان کلاچ استایل مجلسی‌تان را کامل می‌کند. می‌توانید یک کیف براق و خاص بردارید و به این ترتیب کاری کنید که کیف شما به یکی از آیتم‌های اصلی تیپ شما بدل شود.

 جزییات استایل رسمی را در نظر بگیرید

انتخاب کفش: طبیعی است که برای رفتن به مهمانی به ویژه یک مهمانی رسمی، نباید کفش‌های اسپرت پوشید! اگر قد بلند هستید به جای کفش تخت و عروسکی از کفش‌های پاشنه کوتاه یا پاشنه تخم مرغی استفاده کنید. اگر پیراهن یا دامن شما بلند است یا شلوار پوشیده‌اید، می‌توانید هر قدر که دوست دارید پاشنه بلندتری را بپوشید اما اگر دامن یا پیراهن رسمی شما کوتاه است، سراغ پاشنه خیلی بلند نروید.

انتخاب زیورآت: می‌توانید اکسسوری‌های خاص یا حتی بزرگ و براق استفاده کنید، این بستگی به میزان ساده بودن یا پرزرق و برق بودن بقیه ظاهر شما دارد. اگر لباس‌هایتان به اندازه کافی براق و پرطرح است، اکسسوری‌های کوچک‌تر، انتخاب‌های بهتری هستند.

لازم نیست از هر زیورآلاتی یک نمونه در استایل‌تان باشد، گاهی یک جفت گوشواره خاص می‌تواند تنها زیورآلات به کار رفته در تیپ مجلسی شما باشد. برای آنکه مطمئن باشید در استفاده از زیورآلات زیاده‌روی نکرده‌اید، پیش از آنکه از خانه بیرون بروید، یک اکسسوری را استایل خودتان حذف کنید.

آخرین نکته‌ای که در انتخاب و کامل کردن تیپ مجلسی یا رسمی خود برای رفتن به یک مهمانی مهم باید در نظر داشته باشید، این است که استایلی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی دارید. فراموش نکنید که قرار است حداقل سه یا چهار ساعت را باید با این لباس‌ها سپری کنید. پس چیزی نپوشید که در اواسط مهمانی شما را کلافه می‌کند یا مدام باید مواظب مرتب بودن آن باشید. کفش پاشنه بلند شما باید به گونه‌ای باشد که در آن احساس راحتی کنید، درآوردن کفش‌ها در اواسط مهمانی صحنه چندان جذابی نیست.

از طرف دیگر اگر می‌خواهید در عین شیک و کلاسیک دیده شدن، به روز هم باشید، لازم نیست همه ترندهای سال را به استایل‌تان اضافه کنید.­ تنها در برخی از بخش‌های تیپ خودتان سراغ ترندهای 2018 بروید.

این مطلب در تاریخ 2017-12-13 12:21:49منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
12819





نظر شما در مورد مطلب زنان چطور درمهمانی های رسمی جذاب تر شوند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




مشکلات دوران عقد
مشکلات دوران عقد

افزایش سن ازدواج و کاهش سن رابطه جنسی
افزایش سن ازدواج و کاهش سن رابطه جنسی

تاثیر بارداری بر ظاهر زنان
تاثیر بارداری بر ظاهر زنان

عوامل موثر در رشد جنین
عوامل موثر در رشد جنین

آیا افسردگی خود به خود خوب می شود؟
آیا افسردگی خود به خود خوب می شود؟

مهریه زن بعد از فوت همسر
مهریه زن بعد از فوت همسر










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

15253

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266293016

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام