چه چیزهایی در ظاهر زنان برای مردان جذاب است

چه چیزهایی در ظاهر زنان برای مردان جذاب است
تمام زنان به دنبال خصوصیاتی هستند که آنها را برای مردان جذاب تر می کند. در ادامه قصد داریم شما را با این جذابیت های ظاهری زنانه آشنا کنیم.
 تعریف شما از جذابیت زنانه یا زن جذاب چیست؟ شاید این مهم ترین سوالی باشد که زنان در مورد زیبایی و جذابیت ظاهری خود به دنبال پاسخ آن می گردند. چه چیزی زنان را در چشم مردان جذاب و زیبا می سازد؟ اگر از یک مرد بپرسید، هنگام نگاه کردن به یک زن اولین چیزی که نظرش را جلب می کند چیست شاید بیش از همه به تناسب اندام یا لبخند او اشاره کند. البته طیف گسترده ای از مردان پیش از هر چیز به انحناها و برآمدگی های بدن زنان جذب می شوند و این امر توسط بسیاری از محققان و کارشناسان تایید شده است.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های ظاهری زنانه ای که توسط بسیاری از مردان به عنوان ویژگی های یک زن جذاب شناخته شده و باعث جلب توجه آن ها می شود اشاره ای اجمالی داشته باشیم.

موهای بلند

بر اساس تحقیقات گسترده، مردان به طور عمومی زنانی با موهای بلند،ضخیم و براق را ترجیح می دهند. مطالعات نشان می دهد که مردان این ویژگی های ظاهری زنانه را به صورت ناخودآگاه نشانه ای از سلامت جسمانی، انرژی کافی حیاتی و حتی نشانه ای از قابلیت باروری بالای زن می دانند.

البته از نشانه های دیگر می توان به موهای زنان اشاره کرد زیرا زنان سالم همواره موهایی درخشان دارند در حالی که زنان دارای وضعیت جسمانی نامناسب معمولاً با موهای بی رنگ و مات دیده می شوند. از این رو داشتن موی بلند و البته درخشان و سالم یکی از ویژگی های یک زن جذاب است که چشم مردان را به خود جلب خواهد کرد.

بوی خاص

بسیاری از ما در مورد فرومون ها شنیده ایم؛ سیگنال های شیمیایی که از بدن ما متساعد می شود. اما کمتر کسی می داند که این بوهای خاص توسط افراد و به صورت ناخودآگاه به عنوان نشانه ای از سلامت و جذابیت یک زن در نظر گرفته می شوند. مطالعات نشان داده است که فرومون ها اطلاعات قابل توجهی در مورد شخص در خود دارند؛ از جمله شرایط سیستم ایمنی بدن. از این رو می توان گفت که مردان می توانند با بوی یک زن تشخیص دهند که او سیستم ایمنی قوی دارد یا خیر.

تقارن صورت

تقارن صورت در جذابیت زن بسیار مهم و تعیین کننده است و می توان آن را با چند ترفند اندازه گیری کرد. مردان به طور ناخودآگاه به این ویژگی زنانه دقت می کنند زیرا ویژگی های صورت زنان نشانه ای از ژن خوب در بدن آن هاست. از طرف دیگر، عدم تقارن، همواره با وخامت وضع سلامتی، ژن های بد و حتی ناهنجاری هایی در ارگان های تولید مثلی زنان همراه است. حتی حیوانات وحشی نیز هنگام نگاه به جنس مخالف خود موضوع تقارن را در نظر می گیرند.

رنگ دندان

وقتی که محققان می خواستند تاثیر لبخند شخص بر جذابیت او را مشخص کنند، با تغییر محل و فاصله دندان ها از طریق فتوشاپ و نشان دادن آن ها به افراد به نتایج جالبی دست یافتند: با نشان دادن عکس مردان به زنان و برعکس، مشخص شد که دندان زنان اهمیت زیادی برای مردان دارد و حتی بدون توجه به بحث سنی، این موضوع نشان دهنده توان باروری باقیمانده در وی است. بدین ترتیب زنانی که می خواهند جذابیت زنانه بیشتری داشته باشند بهتر است به سلامت دهان و دندان خود اهمیت بیشتری دهند زیرا از نظر مردان، زن جذاب زنی است که دندان های زیبا و سفیدی داشته باشد.

دست های بلند

این مورد یکی از ویژگی های ظاهری است که ممکن است داشته و یا نداشته باشید اما جالب این است که بدانید مردان، زنان دارای دست های بلند را حتی بیشتر از پاهای بلند جذاب می دانند. بر اساس تحقیقی که در دانشگاه نیو ساوث ولز انجام گرفت، گروهای از مردان به تماشای ویدیوهایی از ۹۶ زن با سنین ۲۰ تا ۴۹ سال نشستند. بعد از تماشای ویدیو، از آن ها خواسته شد به زنانی که دیده اند به صورت جداگانه امتیازی بدهند. نتایج نشان داد که زنان دارای دست های بلند همواره بیشتری امتیاز را در میان دیگر زنان بدست آورده و بدین ترتیب بلند بودن دست یکی از معیارهای مردان برای یک زن جذاب است.

صدای با تُن بالا

مطالعات نشان داده که مردان صداهای نازک زنانه را دوست دارند زیرا چنین زنانی معمولاً جوان تر بوده و ویژگی زنانه ای محسوب می شود که نشان از سطح بالای استروژن در بدن زن دارد. علاوه بر این صدای با تنُ بالا نیز نشان دهنده سایز بدنی کوچکتری است، در حالی که صدای با تن پایین با مردانگی مرتبط است. از این رو زنانی که تن صدای پایینی دارند معمولاً دارای ویژگی های زنانه کمتر و مردانه بیشتری هستند .

برای مثال غرش های عمیق نشان دهنده حیوانی بزرگ و تُن های بالا و سبک نشان دهنده موجودی کوچک جثه مانند حشرات است.

رنگ قرمز

تحقیقی که توسط اندرو الیوت و دانیلا نیستا انجام شده نشان داده است که واکنش خاص مردان به رنگ قرمز می تواند یک فرآیند بیولوژیکی باشد. این موضوع در دنیای حیوانات نیز صادق است زیرا در میان حیوانات نیز رنگ قرمز معمولاً نشان دهنده آمادگی جنس مخالف برای جفتگیری است. این دو محقق در نهایت دریافتند که رنگ قرمز تاثیر زیادی بر روی ماهیت جذابیت زنانه از دیدگاه مردان دارد بدون این که خودشان متوجه نقش رنگ قرمز در این ماجرا باشند. در کمال ناباوری مشخص شد که رنگ قرمز هیچ تاثیری بر استنباط زنان از جذابیت زنانه در مورد زنان دیگر ندارد و این موضوع تنها بر مردان موثر می افتد.
البته که مردان ضرورتاً و به صورت آگاهانه خواستار چنین نسبتی نیستند و اکثر مردان نیز از این که چنین ویژگی هایی را به صورت ناخودآگاه نشانه باروری می دانند غافل هستند زیرا تمام این فرآیند کاملاً ناخودآگاهانه صورت می گیرد بدون این که مردان خود از علت توجهشان به این مسئله آگاه باشند علاوه بر این نقش غریزه و جنبه شهوانی موضوع را نیز نباید نادیده گرفت و مطالعات نشان داده که این موضوع نقش مهمی در تصور یک مرد از جذابیت زنانه و زن جذاب دارد.
منبع : روزیاتو

 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
 
مشاوره ازدواج و زناشویی - تلفنی - آنلاین - حضوری
این مطلب در تاریخ 2018-08-04 19:20:31منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
14048





نظر شما در مورد مطلب چه چیزهایی در ظاهر زنان برای مردان جذاب است چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نشانه مردان متاهلی که خود را مجرد جا میزنند و با شما در ارتباطند
نشانه مردان متاهلی که خود را مجرد جا میزنند و با شما در ارتباطند

عقد کردم اما هیچ حسی به همسرم ندارم
عقد کردم اما هیچ حسی به همسرم ندارم

داروی فلیبانسرین برای افزایش میل جنسی زنان
داروی فلیبانسرین برای افزایش میل جنسی زنان

بیماری هایی که میل جنسی را در زنان کاهش می دهد
بیماری هایی که میل جنسی را در زنان کاهش می دهد

ضریب هوشی زنان بیشتر است یا مردان
ضریب هوشی زنان بیشتر است یا مردان

مجردها خوشبخت ترند یا متاهل ها
مجردها خوشبخت ترند یا متاهل ها










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10608

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266288371

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام