آموزش عشق بازی و تحریک همسر

آموزش عشق بازی و تحریک همسر

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

در خصوص عشق بازی و تحریک همسر توصیه های زیادی توسط رفتار شناسان جنسی شده است لذا اموزش در این زمینه اهمیت دارد و از ملزومات تحریک زنان عشق بازی است در اسلام نیز روایات زیادی در این خصوص داریم که در این مطلب به ان می پردازیم

عشق بازی با همسر در بستر

- اولین مرحله ی شروع یک آمیزش، انگیزش و برانگیختگی جنسی است. برای برانگیختگی جنسی در آقایان وجود آمادگی ذهنی و مقدار کافی از هورمون تستوسترون لازم است. بدن غالب مردان پس از بلوغ هورمون تستوسترون را در سراسر عمر تولید می‌کند. اگرچه بعد از مدتی این تولید هورمون سیر نزولی پیدا می کند اما قطع نمی‌شود. منشا تحریک می‌تواند هریک از حواس پنج گانه لامسه، بینایی، بویایی، چشایی و شنوایی باشد. اگر هریک از این حواس در معرض سوژه جنسی قرار بگیرند،‌ امکان تحریک مردان به میزان متفاوت هست. پردازش اطلاعات جنسی که مغز دریافت می‌کند در بخشی از مغز به نام هیپوتالاموس صورت می گیرد.

- بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

- سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

- مردان عاشق زنانگی خانم ها هستند؛ بهترین راه برای توصیف زنانگی، فقدان توانایی ها و خصوصیات مردانه است که در آنها موجود نیست که از جمله آن ها می توان به نداشتن خشونت، قابلیت، کارایی و قدرت مردانه اشاره کرد. یک زن زنانه باعث می شود مرد مردانگی بیشتری احساس کند و این احساس یکی از بهترین تجربیات برای اوست.زنان زنانه هیچوقت به خود بی توجه نمی شوند و همیشه و در همه حال ظاهری آراسته و مرتب دارند. هیچوقت افراطی برخورد نمی کنند اما این یکی از اولویت های آنهاست که بدانند ظاهرشان بر اطرافیانشان تاثیر می گذارد.

- بجای این که صرفا روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود تلاش کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در موقع تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفاء نکنید. زبان را بصورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان براي لمس بیضه ها استفاده کنید و این یکی از روشهای تحریک جنسی همسر خود میباشد .

- نوک سینه مردان هم یکی از راه‌های تحریک جنسی میباشد ، برخی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند، ولی بعضی خيلي طرف دار این قسمت نیستند. برای این که بفهمید مرد شما جز کدامیک گروه است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از وی سوال کنید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.

- قسمتهایی از بدن که مرکز تجمع اعصاب است برترین جا براي به اوج رساندن لذت و تحریک جنسی است می توان خاطرنشان کرد حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بيش ترین ميزان رگ های تندخو آنجاست این زمینه در خصوص زنان هم صدق ميکند . زیر بیضه ها و در ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و تلاش کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهت ها گوناگون حرکت دهید.

- با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید . خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …


- درست مثل اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که بعنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک جنسی و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی را به مغز می رساند. این قسمت را با بوسه، ماساژ جنسی و مهم تر از همه با گرمای نفس های خود تحریک کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش بوسیدن همسر

از امام رضا علیه السلام روایت است که فرمود:

آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه می‌کند و منّی او جمع می‌شود، زیرا منی زن میان دو پستان اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی (یعنی تفاهم و هماهنگی میان شما حاصل می‌شود و هر دو از نظر جنسی ارضاء می‌شوید).

با زنها آمیزش مکن مگر در وقتی که پاکیزه (از حیض) باشند، پس از آمیزش هم بلند مشو، و ننشین بلکه اول به طرف راست بچرخ و سپس سریع برای ادرار ولو اندک برو که اگر چنین کنی از سنگ مثانه به اذن خداوند متعال در امان میمانی و سپس غسل کن (سفینه البحار ج 1 باب جمع)

حال خطاب من به مردان است . اگر میخواهید در حین امیزش جنسی ، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید این نکات ساده ولی در عین حال موثر را انجام دهید.

غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند .

البته زنان هم تا آنجا که می توانند باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند ، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد . این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید .

حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید .

اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .

" امام صادق(ع)، مکارم الاخلاق ص 239 "

پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف روید،هدیه ای به وی بدهید ،با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده اید

چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( يك «دوستت دارم» ، يك شاخه گل ، يك اس ام اس عاشقانه و يك تك زنگ نيم روزي

نوازش

اکثر مشکلات نيز از همین افراط و تفریط بوجود می آيد . ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند . یادتان باشد خانم ها حداقل 30 دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند .

مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با كلمات عاشقانه در حين رابطه جنسی بيان كنند .

بوسیدن

همسرتان را ببوسید

مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق مي ورزند .  .لمس کردن و نوازش در تحريك كردن همسرتان بسیار موثر است.

" پیامبر اکرم (ص)، محجه البیضاء ،ج3،ص110 "

هنگام آمیزش چون پرندگان شتاب نکنید صبر پیشه ی خود سازید زنها نیازمند وقت بیشتری هستند مدتی نه چندان طولانی به عشق بازی بپردازید همسرتان را کاملا" آماده سازید.آمادگی دو سویه آمیزش را فرح بخش و کامل می کند.

نوازش و عشقبازی

امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .

" پیامبر اکرم (ص)،همان ص95و فروع کافی ج5، ص "

خانم ها از آرایش دریغ مکنید ،بهترین ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار برید زیبا ترین و    دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید ،در یک کلام چشمو دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید .

بدنتان را تمیز نگه دارید  تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند

آقایان باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی است

" امام علی(ع) وسائل الشیعه ج14 ،ص83 ، امام صادق (ع) کافی ج5،ص497 "

آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری چون چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می کند .در این حالت،شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان میطلبد که تو از وی می خواهی .

برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.

كارهايي ماننده خوشبو كردن دهان، ازاله موهاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و ...

مي توانند براي آماده كردن جسمي و رضایت زن موثر باشند .

دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

و در آخر

به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید .بدنش را نظاره کنید ، ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق میدهد .

منبع : سایت دلگرم

مطالب پیشنهادی مرتبط - جهت مشاهده روی عنوان کلیک کنید

معاشقه چرا و چگونه

این مطلب در تاریخ 2014-05-13 07:31:48منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
715282





نظر شما در مورد مطلب آموزش عشق بازی و تحریک همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




موضوعات مهم دوران شناخت برای ازدواج
موضوعات مهم دوران شناخت برای ازدواج

مسیر شناخت قبل از ازدواج
مسیر شناخت قبل از ازدواج

چه مدت بعد از زایمان می شود باردار شد
چه مدت بعد از زایمان می شود باردار شد

چه زمانی برای تست بارداری اقدام کنیم
چه زمانی برای تست بارداری اقدام کنیم

رابطه گفتار و رفتار در افراد مختلف
رابطه گفتار و رفتار در افراد مختلف

طلاق بده حقوق بگیر!
طلاق بده حقوق بگیر!










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

13061

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266290824

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام