تمرینات لازم برای بهتر شدن رابطه جنسی

تمرینات لازم برای بهتر شدن رابطه جنسی

 

تمرینات لازم برای بهتر شدن رابطه جنسی


با این تمرین ها و حرکات نرمشی می توانید عضلات خود را تقویت کنید و در نتیجه کیفیت رابطه جنسی خود را بالاتر ببرید. با فیتنس آغاز کنید. کارشناسان توصیه می کنند که برای بالا بردن کیفیت حیات جنسی خود مهارت های زیر را کسب کنید.


اسکوات

همه می دانیم که حرکت اسکوات برای قوی کردن پا و باسن بسیار مناسب است و مخصوصاً باسن را خوش فرم می کند. ولی آیا می دانستید اسکوات باعث می شود خون در بخش هایی از بدنتان بیشتر جریان یابد که میل جنسی شما بالا برود؟ دبی مندل، کارشناس فیتنس، توضیح می دهد: «گاهی دلتان می خواهد که رابطه جنسی داشته باشید، ولی در "نیمکره جنوبی" تان چنین حسی ندارید. بسیاری از خانم ها به کمی تمرین فیزیکی نیاز دارند تا خون در ناحیه تناسلی آنها جریان یابد.» حرکت اسکوات بدین شکل انجام می شود که پاها را تا عرض شانه باز می کنید و همینطور که روی صندلی فرضی می نشینید پاشنه پاهایتان را از زمین جدا نمی کنید.

 

 

هرچه اسکوات را پائینتر انجام دهید، عضلات بیشتری را بکار می گیرید و آنها را ورزیده تر می کنید. پاشنه پاهایتان را از زمین جدا کنید و شکم تان را تو بدهید و آرام به وضعیت ایستاده برگردید. در هر دور 15 تا 30 بار این حرکت را آهسته انجام دهید.


حرکت بچه خوشحال

انعطاف پذیری تأثیر بسیار زیادی در افزایش لذت از مقاربت دارد، هرچه باشد کسی دوست ندارد در لحظه اوج مقاربت، پا درد یا کمر درد بگیرد. به همین دلیل است که مارتا مونته نگرو، کارشناس فیتنس، پیشنهاد می کند که بعضی از حرکات کششی را انجام دهید تا خودتان را برای مقاربتی عالی و بدون کمردرد یا پادرد آماده کنید. یکی از رایج ترین علت های درد در بخش پائینی کمر، گرفتگی زردپی پشت زانو و عضلات ران است. همچنین پس از هشت ساعت خواب، مهره های ستون فقرات بخاطر افزایش فشار هم ایستایی، التهابی طبیعی دارند.


حرکت بچه خوشحال به نجات افرادی می آید که در چنین وضعیتی قرار دارند. این کارشناس اضافه می کند: «این حرکت ستون فقرات را می کشد و عضلات پا و زردپی پشت زانو را شل می کند. در نتیجه در پوزیشن های سنتی مقاربت (مانند پوزیشن مرد بالا و زن پائین رو بهم) مشکلی نخواهید داشت.» برای انجام حرکت بچه خوشحال، به پشت بخوابید و زانوهایتان را داخل شکم جمع کنید.

بیرون پاهایتان را با دست بگیرید و بگذارید پاها به سمت زمین بیفتند. قوزک پاهایتان را با زانویتان همسطح کنید تا ساق پاهایتان عمود بر زمین قرار بگیرند. با دست هایتان به سمت پائین فشار وارد کنید تا به پائین کمرتان فشار زیادی وارد نشود. سه تا پنج دقیقه در این حالت بمانید.


پلویک تیلت

آیا حرکتی می خواهید که عضلاتی را قوی کند که در هنگام مقاربت بیش از همه از آنها استفاده می کنید؟ حرکت "پلویک تیلت" یا "خم لگن" را امتحان کنید. مندل می گوید: «خانم ها بیشتر از درد در بخش پائینی کمر شکایت دارند و این گاهی روی پوزیشن های مقاربتی و حتی میل جنسی آنها اثر می گذارد. حرکت پلویک تیلت به شما کمک می کند تا مرکز بدن و در نتیجه بخش پائینی کمرتان را قوی کنید.»

 

 

برای انجام آن، به پشت بخوابید و زانوهایتان را خم کرده و کف پاها را روی زمین بگذارید و شانه هایتان را به زمین بچسبانید. لگن خود را در خطی مستقیم مانند پل بلند کنید. به هنگام انجام این حرکت شکم خود را تو بدهید و نگه دارید و داخل ران ها را به هم فشار دهید. به آرامی روی زمین برگردید و 20 تا 25 بار این حرکت را تکرار کنید.

 

بایسپس کرل

 

 

برای آنکه بازوهای ورزیده و زیبایی داشته باشید، باید عضلات دو سر (بایسپس) را قوی کنید. وزنه هایتان را بردارید و 15 تا 20 بار "بایسپس کرل" بزنید. دلیل کارشناسان برای این حرکت این است: «تحقیقات پزشکی نشان می دهند که تستوسترون در تحریک جنسی زنان و مردان نقش دارد.

دادن تستوسترون به خانمی که میل جنسی پائینی دارد مورد بحث است و ممکن است عوارض جانبی نامطلوبی داشته باشد. با این حال تمرین های قدرتی میزان آن را بطور طبیعی و سالمی بالا می برد. نگران نباشید وزنه برداری موجب افزایش موهای بدن یا کلفت شدن صدایتان نمی شود و افزایش سطح تستوسترون در بدن با وزنه برداری کاملاً طبیعی و سالم است.»


لانج ثابت دونفره

 


تحقیقاتی که قبلاً انجام شده اند نشان می دهند که زوج هایی که با هم نرمش می کنند، مقاربت های بهتری دارند. پس چرا با همسرتان ورزش نمی کنید؟ مندل حرکت "لانج ثابت" را پیشنهاد می کند و می گوید: «تنوع رمانتیکی به حرکت لانج ثابت سنتی بدهید. کنار هم بایستید و با دست راستتان دست همسرتان را بگیرید و با هم 5 حرکت لانج انجام دهید، یعنی پای راست را جلو و پای چپ را عقب ببرید و زانویتان را به زمین نزدیک کنید. هر دو زانو باید زاویه 90 درجه تشکیل دهند. دو ست 5 حرکتی روی هر پا انجام دهید و کم کم تعداد حرکت ها را به 10 برسانید.»

 

تمرینات کگل
وقتی صحبت از فیتنس می شود، صحبت از تمرینات کگل نیز به میان می آید. این حرکات تقویت کننده کف لگنی که همیشه پزشک متخصص تان شما را به انجام آنها تشویق می کند، فواید زیادی برای بالا بردن رضایت از مقاربت دارند. کارنا داون، مربی شخصی و یکی از مؤسسین Tone It Up می گوید: «تمرینات کگل شامل انقباض و انبساط عضلات کف لگن می شوند. بالا بردن قدرت این عضلات واژنی باعث می شود که رضایت جنسی بالاتر و ارگاسم های قویتری داشته باشید.

 

کگل برای پیشگیری از بی اختیاری ادرار و پرولاپس لگنی در خانم ها هم مفید است.» برای درست انجام دادن حرکات کگل، باید عضلات لگن (عضلاتی که شروع و قطع ادرار را کنترل می کنند) را منقبض کنید. 5 ثانیه این عضلات را منقبض نگه دارید و سپس ول کنید. داون پیشنهاد می کند که حرکت کگل را به مدت حداقل 5 دقیقه در روز انجام دهید. خوبی این حرکت این است که در هر جائی و هر زمانی می توان آن را انجام داد.


رول شکمی


مرکز بدن از 20 عضله تشکیل شده است که ورزیده کردن آنها به شما قدرت لازم را برای تحمل بدن همسرتان بدون آنکه به کمرتان فشار بیاید می دهد. مونته نگرو می گوید: «حرکت بسیار خوبی که هم مرکز بدن و هم عضلات بالاتنه را قوی می کند، غلت خوردن روی توپ است.»

 

 

برای انجام حرکت رول شکمی، دست هایتان را روی زمین باز کنید و در حرکت شنا قرار بگیرید. ساق هایتان را روی توپ بگذارید و پشتتان را صاف نگه دارید. حالا توپ را به سمت سینه خود غلت بدهید و دوباره به عقب غلت بدهید. با کمک عضلات شکمی خود زانوها را به سمت سینه بیاورید و نوک پاها را به عقب ببرید. پشتتان را صاف نگه دارید و بالاتنه خود را تکان ندهید. سه ست 10 تایی از این حرکت انجام دهید.

حرکت تخته
آیا حرکتی وجود دارد که شما را در روابط جنسی تان جسور، مطمئن و قوی کند؟ مادلین کاستلانوس پاسخ می دهد: «بله، حرکت تخته برای این منظور مناسب است. تخته حرکتی محبوب و رایج در یوگا است که مرکز بدن را قوی می کند. این تمرین روی بازوها، شکم، ماهیچه های اریب، ران ها و باسن کار می کند. اینها عضلات مهمی هستند که اگر آنها را قوی کنید در هر پوزیشن مقاربتی که خانم بالا قرار می گیرد به کارتان می آیند.

 

 

برای انجام این تمرین باید روی شکم بخوابید و کف دست ها را روی زمین در کنار شانه ها بگذارید. در این حرکت باید ساعد دست ها باید به زمین بچسبند و هنگامی که بدنتان را بلند می کنید تکیه گاه تان باشند. همینطور که حرکت شنا را انجام می دهید، وزنتان را به سمت پاهایتان منتقل کنید تا کل بدنتان در هوا معلق بماند. حواستان باشد که بدنتان راست و در خط مستقیم باشد و ران ها را بلند نکنید. ده ثانیه در این حالت بمانید و سپس چند ثانیه استراحت نموده و دوباره آن را تکرار کنید. 3 ست 10 تایی از این حرکت انجام دهید.

 

حرکت پل


یک حرکت دیگر از یوگا که لذت شما از مقاربت را بالا می برد حرکت پل است. دکتر کاستلانوس می گوید: «این تمرین به تقویت عضلات پائین کمر، عضلات سرینی و زردپی های پشت زانو کمک می کند. از طرفی باعث می شود که تجربه جنسی خانم ها از مقاربت بهبود یابد، زیرا قدرت و مقاومت عضلات را بالا می برد.»

 

 

برای انجام آن باید به پشت بخوابید و زانوهایتان را خم کنید و کف پاها را روی زمین بگذارید. دست هایتان را در کنار بدن روی زمین بگذارید و باسن تان را بالا ببرید و عضلات سرینی را منقبض کنید. باسن را تا جائیکه می توانید بالا ببرید تا شانه ها و دست ها و پاهایتان به زمین بخورند. 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به آرامی به زمین برگردید و چند ثانیه استراحت کنید. 3 ست 10 تایی از این حرکت را انجام دهید.

 

کشش پا در حالت نشسته


اگر ران هایتان در هنگام مقاربت و بعد از آن می لرزند، باید شروع به قوی کردن آنها نمایید. دکتر کاستلانوس می گوید: «عضلات بزرگ ران بیشتر در هنگام مقاربت مورد استفاده قرار می گیرند و خیلی زود خسته می شوند. تمرین کشش پا در حالت نشسته به تقویت این عضلات کمک می کند.»

 

 

برای انجام این حرکت صندلی ثابتی بیابید تا بتوانید صاف روی آن بنشینید و پاهایتان را با زاویه 90 درجه و کف پاها روی زمین قرار دهید. در حالیکه ران و زانوی خود را تا جائیکه ممکن است ثابت نگه می دارید، نوک پا را بلند کنید و پاهایتان را به آرامی صاف کنید و سپس آن را به زمین برگردانید. 3 ست 10 تایی برای هر پا انجام دهید.
منبع : bartarinha.ir

 

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-06-24 20:06:53منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
39538





نظر شما در مورد مطلب تمرینات لازم برای بهتر شدن رابطه جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دلیل تمایل به ازدواج با دختر پولدار
دلیل تمایل به ازدواج با دختر پولدار

چقدر به احساسمان در ازدواج توجه کنیم
چقدر به احساسمان در ازدواج توجه کنیم

روش های نوین درمان سرطان پستان
روش های نوین درمان سرطان پستان

انواع بیماریهای پروستات
انواع بیماریهای پروستات

آیا درون گرایی مانع لذت از زندگی می شود؟
آیا درون گرایی مانع لذت از زندگی می شود؟

بحران ازدواج سفید یا زندگی پارتنری
بحران ازدواج سفید یا زندگی پارتنری










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

15108

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292871

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام