چکار کنم زنم دوستم داشته باشه

چکار کنم زنم دوستم داشته باشه

عاشق شدن در فرهنگ امروز عبارت قدرتمندي است.چکار کنم زنم دوستم داشته باشه، اين عبارت موضوع بسياري از فيلم هاي سينمايي، تئاترها، سريال هاي تلويزيوني و تعداد بسيار زيادي رمان شده است. طبيعت عشق به گونه اي است كه با كشف آن وارد دنياي جديدي مي شويم و همه چيز را با رنگ بوي ديگري مي بينيم معناي عشق و تفسيري كه از آن مي شود از فردي به فرد ديگر متفاوت است. و همين اختلافات است كه سبب مي شود هر كسي عاشق شود. علاوه بر اين عاشق  شدن مراحلي دارد كه هر مرحله شكل خاص خود را دارد و همچنين شگفت انگيز است اگرچه اين مراحل مستقل از يكديگر و واقعي هستند.

نكته: خانم ها عاشق  صحبت كردن درباره احساساتشان هستند. از آنها صحبت هايي درباره خودشان بپرسيد.

متاسفانه همه عشق و عاشقي ها به گل رز و شمع روشن كردن ختم نمي شود. حتي گاه روابط عاشقانه در مسيرهاي ناخواسته مي افتد حتي گاه اين مشكل گريبان متعهد ترين زوج ها را هم مي گيرد. بعد از مدتي كه گاه به سال هم مي كشد روابطشان به خشونت كشيده مي شود. مهم نيست كه علت اصلي مشكل اختلاف عقيده، افسردگي، مشكلات جنسي يا هر چيز ديگري باشد اگر دو طرف نسبت به هم متعهد و دلسوز باشند آنگاه هيچ كوهي بلند نيست و هيچ مشكلي غير قابل تحمل نيست و مانعي وجود نخواهد داشت كه نتوان از آن گذشت.

گذشته از دلايلي كه به آن اشاره شد و اميال باطني ممكن است ازدواج شما ناشي از يك عشق عميق نبوده باشد. و اكنون در كنار هم زندگي مي كنيد و گاه بعضي كارها و عادت هاي شما مثل خروپف كردن، غذا خوردن زياد و ... سبب آزار همسرتان شود بدون اينكه متوجه آن شويد يا حتي ممكن است روز تولد يا سالگرد ازدواج خود را فراموش كنيد و كم كم در مسير پيش برويد كه به آن سندرم «بي احترامي خانوادگي» مي گويند.

در اين زمان است كه به فكر مي افتيد بد نيست كمي به گذشته باز گرديد و در رفتارهاي خود تجديد نظر نماييد و كمي هيجان و جذابيت به زندگي زناشويي خود بيفزاييد. مي خواهيد كاري كنيد كه زن زندگي شما بعد از سالها زندگي مشترك دوباره عاشق  شما شود. ولي چگونه؟ خوب بايد بگويم اين كار آنقدر هم كه فكر مي كنيد سخت نيست. تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه زن خود را درك كنيد و در راستاي غريزه خود حركت كنيد.

در اين مقاله چند راهنمايي براي كمك به دوباره عاشق شدن ارائه مي شود:

در خوشي ها و شرايط سخت نشان دهيد كه به او اهميت مي دهيد

يكي از كليدهاي قفل قلب خانم ها اين است كه وقتي كه به شما نياز دارند در كنار آنها باشيد. روزي يكي از دوستان بسيار نزديكم مي گفت هيچ چيز را بيش از اين دوست ندارند كه در پايان يك روز سخت از همسر خود با صميميت و از ته دل بشنوند كه به آنها مي گويد: «دوستت دارم» بسيار ساده است اين طور نيست؟ اما اين حرف واقعاً اثر خوبي دارد فقط امتحان كنيد. وقتي همسر شما در شرايط سختي است او را درك كنيد. در اين شرايط صبر خود را از دست ندهيد و شروع به عيب جويي از كارهاي غير متعارف او نكنيد چون او اكنون ناراحت است و هر كسي چنين شرايطي را تجربه مي كند. فراموش نكنيد براي شما هم شرايط بد پيش خواهد آمد و در آن هنگام هيچكس مانند همسر شما غمخوارتان نيست.

او را با مهرباني غافلگير نماييد

هيچ چيز مانند يك لطف و مهرباني بجا قدرداني همسرتان را بر نمي انگيزد. آيا تاكنون شنيده ايد زني به خاطر هديه اي كه همسرش به او مي دهد وي را سرزنش كند؟ در حالي كه دنياي مادي اطراف ما سعي دارد اين را به ما القا كند كه طلا، جواهر، الماس و مقدار زيادي پول بايد خرج كنيد تا دل يك زن را دست آوريد ولي حقيقت غير از اين است و اين افكاراشتباه را بايد دور بيندازيد شما مي توانيد با كارهاي ساده اي مانند گردش در اطراف شهر و در طبيعت، يا ماساژ پاهايش وقتي كه از كارهاي روزانه خسته شده است همسر خود را غافلگير نماييد. يا وقتي مي خواهد حمام كند برايش حمام را خوشبو نماييد، يك گل رز برايش بخريد يا او را براي شما بيرون ببريد. آنگاه مطمئن باشيد كه هر دوي شما عشق را احساس خواهيد كرد. براي اينكه گل بخريد به دنبال دليل نگرديد!

برايش احساس امنيت فراهم نماييد.

امنيت براي زن بسيار ارزشمند است اين امنيت شامل امنيت بدني، امنيت مالي و امنيت احساسي است. دقيقاً به همين دليل است كه قهرمانان داستان هاي عاشقانه هميشه قوي و با اراده هستند و قهرمان زن داستان در نهايت به قدرت او احتياج پيدا مي كند.

اين همان چيزي است كه خانم ها آرزو مي كنند، مهم نيست آنها چقدر باهوش و مستقل باشند و چه قدرتي در اجتماع داشته باشند. همه آنها مي خواهند صاحب دل مردي باشند كه بتوانند به او تكيه كنند. البته اين بدان معنا نيست كه بدون درنگ به سالن بدنسازي برويد و عضلات خود را پمپ كنيد. تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه عشق و تعهد و مسئوليت پذيري خود را به همسر خود ثابت كنيد. به او نشان دهيد قهرماني خواهيد بود كه مي تواند به شما تكيه كند و مهم نيست چه مشكلي برايش پيش بيايد.

در كارهاي روزانه به زن زندگي خود كمك كنيد.

اين كار ممكن است خيلي ساده نباشد. خود را براي چرخيدن در اطراف خانه و جابجا كردن و مرتب كردن آماده كنيد. شايد همسر شما خانه دار باشد و دوست داشته باشد وقت بيشتري با فرزندتان بگذراند (اگر فرزندي داريد) اما براي اينكار شما بايد دست به كار شويد و كارهاي خانه را انجام دهيد. يا شايد بتوانيد بچه ها را از دست و بال او دور كنيد تا كمي استراحت كند. در كارهاي خانه به همسر خود كمك كنيد و نتايج آن را ببينيد!

گوش فرا دهيد!

اين كار هم ساده ترين كار نيست. خدا مي داند چه تعداد از ازدواج ها فقط به خاطر ارتباط ضعيف به طلاق ختم مي شود. زن ها دوست دارند حرف بزنند و مردها از گوش دادن متنفرند. البته من پيشنهاد نمي كنم تمام وقت خود را با همسر خود بگذرانيد و تمام وقت به حرف هاي او گوش دهيد.

امافقط زماني كه با همسر خود صحبت مي كند بد نيست اگر به چيزهاي ديگر فكر نكنيد. و با تمركز بيشتري به حرف هايش گوش دهيد. شايد در انجام كارهاي روزانه و خريد خيلي اذيت شده است. در مورد آنها از او بپرسيد و فقط گوش دهيد ببينيد چه مي گويد احتياجي نيست براي او راه حلي تعيين كنيد فقط يك همدردي ساده مي تواند بسيار كمك كند. و در اين زمان دقيقاً نياز او را برآورده كرده ايد و احساس نزديكي بيشتري به هم خواهيد داشت.

آتش عشق را دوباره بيافروزيد

با همسر خود به يك سفر خاطره انگيز برويد.

پاتريك به همسر خود ژانت گفت كه آخر هفته مي خواهند از شهر خارج شوند ولي در عوض او را به جايي برد كه اولين بار همديگر را ديدند و جاييكه عاشق هم شدند. و جاهايي از اين قبيل رستوراني كه براي اولين بار با هم قرار ملاقات گذاشتيد، تئاتر يا سينمايي كه اولين بار دست يكديگر را گرفتيد مي تواند براي خانم ها بسيار جالب و دوست داشتني باشد. ژانت از اين كار همسرش بسيار خوشحال شده بود. بعضي مواقع براي جلو رفتن بايد به گذشته نگاه كرد. اگر بودجه كافي براي مسافرت نداريد مي توانيد همسر خود را به رستوران يا يك فست فودكه از آن خاطره خوشي داريد ببريد مطمئن باشيد همسر شما از يادآوري خاطرات خوش و به خصوص عاشقانه مشترك بسيار خوشحال خواهد شد.

نقشه يك قرار عاشقانه در خانه!

قلب رابطه عاشقانه خلق اين سحر است. به سادگي شرايطي فراهم كنيد كه بتوانيد در خانه با همسر خود با راحتي و آرامش اوقات خوشي را بگذرانيد. لباس هاي زيبا براي يكديگر بپوشيد سر و وضع خود را مرتب كنيد و فرزندانتان را خانه پدر و مادرتان بفرستيد. غذا، نوشيدني و موزيك مناسب فراهم كنيد (البته بهتر است براي همه اينها از قبل برنامه ريزي كرده باشيد) آخر از همه و بهتر از همه به همسر خود نشان دهيد چقدر براي او ارزش قائل هستيد.

به او فضاي كافي بدهيد

ماهي يك بار مسئوليت فرزندان را قبول كنيد تا آنها با دوستان خود وقت بيشتري بگذرانند يا به كاري كه علاقه دارد بپردازد مثلاً به استخر يا سونا يا يك سرگرمي مورد علاقه اش برود. بالاخره يك ديد مثبت از خود به جا بگذاريد و نشان دهيد چقدر به او اهميت مي دهيد و مطمئن باشيد موفق خواهيد شد.

ترجمه: علي يزدي مقدم / yadbegir.com

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-09-20 19:31:08منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
39240





نظر شما در مورد مطلب چکار کنم زنم دوستم داشته باشه چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




آیا فقط ظاهر فرد برای ازدواج باید دلنشین باشد
آیا فقط ظاهر فرد برای ازدواج باید دلنشین باشد

7 توصیه برای فراموش‌کردن دوستی‌های بدون سرانجام
7 توصیه برای فراموش‌کردن دوستی‌های بدون سرانجام

در دوران بارداری چی بخوریم
در دوران بارداری چی بخوریم

نشانه های بارداری
نشانه های بارداری

اختلال روانی عشق چیست
اختلال روانی عشق چیست

قد و وزن مناسب برای زنان و مردان
قد و وزن مناسب برای زنان و مردان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9456

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287219

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام