آنچه مردان از زنان پنهان میکنند

احساساتی که مردان از زنان پنهان می کنند

صرف‌نظر از اینکه چند سال است ازدواج‌کرده‌اید و یا تا چه میزان نسبت به هم شناخت دارید، مردها بازهم چیزهایی برای پنهان کردن از شما خواهند داشت. در واقع مردان ممکن است در زمان‌هایی احساس ناامنی کنند و احساساتی شوند و باید به آن‌ها در بروز احساساتشان کمک کرد. به همین منظور از یک درمانگر خواسته‌ایم تا در این باره توضیحاتی را ارائه کند.

اولین چیزی که مردان از همسرشان پنهان می کنند : مردها نیز گاهی در مورد ظاهر خود احساس ناامنی می‌کنند

ممکن است شما بعد از یک کلاس ورزش یک لباس جذاب به تن کنید و از او بخواهید تا نظرش را به شما بگوید. اما مردها صبر نخواهند کرد که شما در مورد تناسب‌اندام آن‌ها قضاوت کنید. مردها همیشه دوست دارند که بدانند همچنان در نگاه شما جذاب هستند یا خیر. همه مردها این‌گونه نشان می‌دهند که اعتمادبه‌نفس داشته و احساس امنیت می‌کنند، اما همیشه نیاز دارند که بدانند در دید شما همچنان جذاب هستند. به همین خاطر بهتر است همیشه خانم‌ها به‌صورت کلامی به همسرشان بگویند که او همچنان مرد جذابی است. به او بگویید که چرا فکر می‌کنید که در کنار او خوشبخت هستید. اگرچه ممکن است تظاهر کنند که اصلاً برایشان مهم نیست اما در اصل کلمه به کلمه حرف شما را با روح خود جذب می‌کنند.

مردان از همسرشان پنهان می کنند که نمی‌دانند چگونه احساسات خود را بروز دهند

از لحاظ روحی مردان نسبت به زنان کمتر احساساتی هستند و معمولاً نمی‌توانند به راحتی در مورد نگرانی‌های خود صحبت کنند. البته دلیلش آن نیست که احساس ندارند بلکه به این دلیل است که معمولاً به آن‌ها یاد داده شده است که خودشان از پس این‌گونه مشکلات به تنهایی بر بیایند و آن را بروز ندهند؛ همیشه می‌شنوند ” مرد که گریه نمی‌کند!”.

به همین دلیل شگفت‌زده نشوید اگر نمی‌تواند بعد از یک مشاجره یا به دلیل کار کردن شما تا دیروقت به راحتی به شما بگوید که واقعاً ناراحت شده است. از طرف دیگر نیز ممکن است این مرد احساس کند که نگرانی‌ها و ناراحتی‌هایش نادیده گرفته شده است که این مسئله خود می‌تواند در خل و خوی او تأثیرگذار باشد.

حال چه می‌توان کرد؟ یک زن تنها می‌تواند مشوق و صبور باشد. احساسات خود را واضح به زبان بیاورید و صبر کنید تا او نیز زبان باز کند و سعی کنید در ابراز احساسات به او کمک کنید.

مردان از همسرشان پنهان می کنند که به شدت به او وابسته هستند

مردها به راحتی می‌توانند نقش حمایت گر و تأمین گر را به عهده بگیرند. اما تنها تعداد کمی از آن‌ها کمک دیگران را می‌پذیرند. حتی اگر این حمایت از طرف همسرشان باشد. مردها در محل کار یا باشگاه دوستان زیادی دارند اما کمتر پیش می‌آید که دوستی داشته باشند که همه احساس ایشان را بفهمد و کاملاً درکشان کند. مردها واقعاً دوست دارند که به حمایت همسرانشان تکیه کنند اما درعین‌حال دوست ندارند که ضعیف به نظر برسند.

به همین دلیل فراموش نکنید که معشوقه، همسر و بهترین دوست شوهرتان باشید. یادتان باشد که در مورد مسائل کاری از او سؤال بپرسید و یا از او بخواهید در مورد مسائلش با شما صحبت کند. اگر به نظرتان می‌رسد که استرس دارد به او بگویید که می‌تواند با شما صحبت کند، حتی اگر ابتدا بگوید که مشکلی نیست. وقتی صحبت می‌کند کاملاً به او گوش دهید و از پاسخگویی به او نترسید.

مردان از همسرشان پنهان می کنند که از در آغوش کشیده شدن لذت می‌برند

ممکن است که حتی حوصله رابطه جنسی را نداشته باشد اما این به آن معنا نیست که دوست ندارد او را در آغوش کشیده و نوازش کنید. مردها نیز مانند زن‌ها از در آغوش کشیده شدن و نوازش شدن لذت می‌برند. می‌توانید این کار را بیشتر انجام دهید. دستان او را بگیرید، شانه‌هایش را نوازش کنید هنگام خواب به او نزدیک شوید. شاید گاهی رابطه جنسی هم پیش بیاید اما تنها گرفتن دستان او و یا لمس شانه‌هایش نیز می‌تواند برایش قوت قلبی باشد که نیاز دارد.

منابع : سایت nikoo.ir / seemorgh.com

گرداوری شده توسط : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

شناخت و نحوه برانگیختن احساسات مردان

مردان از کدام قسمت بدن زنان تحریک می شوند

انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی

تفاوت ویژگیهای مردان و زنان

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-07-04 19:16:45منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
22617





نظر شما در مورد مطلب احساساتی که مردان از زنان پنهان می کنند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




برای ازدواج چطور تحقیق کنیم
برای ازدواج چطور تحقیق کنیم

معیار ازدواج 99 درصد دختران
معیار ازدواج 99 درصد دختران

نحوه لیزر موهای زائد و عوارض آن
نحوه لیزر موهای زائد و عوارض آن

معاینه پرده بکارت
معاینه پرده بکارت

نشانه های بلوغ فکری
نشانه های بلوغ فکری

عدم توجه به مجردها و رواج تجرد گرایی
عدم توجه به مجردها و رواج تجرد گرایی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14535

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292298

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام