زندگی با مردی که دور از خانه کار می کند

زندگی با همسری که دور از خانه است

 

شوهرم کارش در یک شهر دیگس،همسرم در یک شهر دیگه تحصیل میکنه و بطور کلی دغدغه در روباط زن و شوهری که دور از هم زندگی میکنند

رابطه های راه دور سختی های خاص خود دارد، به خصوص اگر فاصله شما از عشق زندگی تان زیاد باشد، اما این بدان معنی نیست که غیر ممکن است. رعایت برخی نکات می تواند برای حفظ رابطه های راه دور به شما کمک کند که ما تعدادی از آنها را در اینجا برایتان آورده ایم.

هر روز با هم در ارتباط باشید ( اگر ممکن است بیش از یک بار در طول روز )

از آنجا که شما همدیگر را نمی بینید، برقراری رابطه ای عاطفی در طول روز برای شما ضرورت دارد. لازم نیست ساعت های زیادی را به گفتگو بپردازید، کافی است در یک مکالمه کوتاه یکدیگر را در جریان برنامه های روزانه خود بگذارید یا با ایمیل و پیامک از یکدیگر برای کارهایتان نظر بگیرید یا حتی با وب کم یکدیگر را ملاقات کنید. این کار باعث می شود بفهمید که برای یکدیگر چقدر اهمیت دارید.

به برنامه های روزانه خود اهمیت دهید

حتی اگر سرتان با فعالیت های گوناگون گرم است، ارتباط خود را با عشق تان حفظ کنید. قبل از هر کار او را در جریان برنامه هایتان قرار دهید و به او نیز بگویید که وقت تان محدود است. اگر هم وقتت تان آزاد است، فعالیت هایی مانند کتاب خواندن یا سرگرمی های دیگر را در برنامه خود بگنجانید. انعطاف پذیری در زندگی هر فردی واجب است.

 

هرچند وقت یک بار همدیگر را ملاقات کنید

تا جایی که بودجه و زمان شما اجازه می دهد، با عشق تان قرار ملاقات بگذارید. یک رابطه تلفنی به هیچ عنوان دوام نخواهد داشت بنابراین از هر فرصتی برای دیدار استفاده کنید. در دیدارهایتان فعالیت های مورد علاقه خود را انجام دهید، به عنوان مثال با هم به رستوران بروید و از خوردن شام در کنار هم لذت ببرید. تا حد ممکن در فضاهایی خارج از خانه یکدیگر را ملاقات کنید. به عنوان مثال مکان جدیدی را برای گشت و کذار انتخاب کنید.

 

یکدیگر را بشناسید

وقت تان را صرف شناخت یکدیگر کنید. هنگامی که با عشق تان حرف می زنید، علاقمندی های او را یادداشت کنید و اطلاعات خود را در آن زمینه افزایش دهید تا در ملاقات بعدی مشترکات و موضوعات بیشتری با هم برای گفتگو داشته باشید. این راه برای خرید هدیه نیز به شما کمک خواهد کرد.

 

از یکدیگر حمایت کنید

شما باید هر زمان که عشق تان به شما احتیاج داشت، در کنارش باشید. اگر او بیمار یا دچار مشکل شد، تنهایش نگذارید. اگر او بتواند هر کاری را به تنهایی انجام دهد، دیگر احتیاجی به شما نخواهد داشت.

دلتنگی هایتان را نادیده نگیرید

در زندگی همه ما زمان هایی وجود دارد که دلگیر و دلتنگ می شویم، از این لحظات به سادگی نگذرید و آنها را نادیده نگیرید و با شریک زندگی خود در مورد آن گفتگو کنید. در این شرایط با دوستان تان به خرید بروید یا به کمک آنها دکوراسیون خانه را تغییر دهید تا کمی حال و هوایتان تغییر کند.

اعتماد طرف مقابل را به خود جذب کنید

اعتماد یکی از ضروریات رابطه است. بنابراین سعی کنید اعتماد عشق تان را به طور کامل به خود جذب کنید و خودتان را در شرایطی که ممکن است دچار وسوسه و خیانت شوید، قرار ندهید. به او نشان دهید که هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. از حسادت بیش از حد نیز خودداری کنید. کمی فضا دادن به طرف مقابل مشکلی در رابطه شما بوجود نخواهد آورد.

کارهایتان را با هم انجام دهید

سعی کنید حتی از فاصله دور هم که شده در یک زمان کارهای مشترکی انجام دهید. یادتان باشد افرادی که بهم نزدیک اند، اگر چه زیاد با هم صحبت نمی کنند اما فعالیت های زیادی را با هم انجام می دهند. با این روش احساس می کنید که فاصله ای میان تان نیست. مثلا غذای یکجور درست کنید، کتاب مشترک بخوانید، برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را ببینید و در انتهای آن با هم تماس بگیرید و نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارید.

فایلی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این روش نه تنها خلاقیت شما را افزایش می دهد بلکه طرف مقابل را نیز از افکار، ایده ها و حتی نگرانی های شما آگاه می کند.

عشق های دور از خانه یکی از معضلاتی است که بسیاری از زن و شوهرها با آن درگیر هستند

از اینترنت بهره بگیرید یک بازی آنلاین مانند شطرنج انتخاب کنید و با هم به رقابت بپردازید. این روش احساس خوبی را به هر دوی شما منتقل خواهد کرد.

با هم یاد بگیرید

یک کلاس آنلاین تشکیل دهید و درسی را با هم بیاموزید. این کار نه تنها موضوعی برای گفتگو به شما ارائه می دهد بلکه احساس نزدیکی زیادی نیز به شما منتقل می کند.

برای هم هدیه بفرستید

حتما نباید مناسبت خاصی باشد، بدون هیچ دلیلی یک نامه عاشقانه، یک دسته گل، کارت پستال یا یک هدیه برای عشق تان بفرستید و معجزه آن را ببینید.

محدودیت ها را شناسایی کنید

در همان ابتدا سوالات مهم خود را بپرسید و درباره محدودیت های زندگی یکدیگر با هم گفتگو کنید تا دچار سوتفاهم نشوید. انتظارات و هدف هایتان را مطرح کنید تا به آنچه می خواهید، برسید. به عنوان مثال به او بگویید: «هدف ات از رابطه با من چیست؟»

به یکدیگر اعتماد کنید

افراد آرزوهای گوناگونی در سر دارند و هیچ کس نمی تواند دیگری را مجبور به کاری کند. تا زمانی که شما در رابطه ای عاطفی هستید، هیچ چیز حتی فاصله هم نمی تواند در احساس شما تغییری ایجاد کند. اگر روزی یکی از شما تمایلی به ادامه رابطه نداشته باشد، فرقی نمی کند فاصله شما کیلومترها باشد یا ۲ خیابان، همه چیز تمام می شود. بنابراین شما باید به یکدیگر اعتماد کامل داشته باشید و با دیدی مثبت وارد رابطه شوید تا مگر خلاف آن ثابت شود. یکدیگر را برای بیرون رفتن از خانه باز خواست نکنید. مسافت زیاد شما دلیلی نمی شود که از زندگی عادی خود باز مانید.

مثبت اندیش باشید

روی نکات منفی رابطه تان تمرکز نکنید. دور بودن از معشوق آنقدرها هم که فکرش را می کنید بد نیست. از این فرصت برای انجام علاقمندی ها و کارهای عقب مانده خود استفاده کنید. یکی از فواید رابطه راه دور این است که خلاقیت شما افزایش می یابد و سعی می کنید خودتان را تا دیدار بعدی خوب بسنجید و در پی بهبود شرایط خود باشید.

یادگاری بر جای بگذارید

با این روش، پس از جدا شدن از یکدیگر، احساس دوری نخواهید کرد. یکی از لوازم شخصی تان را به عشق تان بدهید تا در صورت دلتنگی آن را در آغوش گیرد و احساس نزدیکی، آرامش و شادی کند.

به توصیه های دیگران توجهی نکنید ممکن است افراد زیادی شما را به قطع این رابطه تشویق کنند اما هیج کس جز خود شما از صدای قلب تان آگاه نیست. بنابراین با نصیحت های آنها شک به دل تان راه ندهید.

منبع:مجله زندگی ایده آل / بتوته

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

شوهرم همیشه سر کاره

وقتی شوهرم به خانه بر میگردد چکار کنم

افکار اشتباه در رابطه زن و شوهر

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-08-07 19:14:55منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
20581





نظر شما در مورد مطلب زندگی با همسری که دور از خانه است چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




بدون اجازه بزرگترها ، بـــــــــــله
بدون اجازه بزرگترها ، بـــــــــــله

در نامزدی چه کارهایی نکنیم
در نامزدی چه کارهایی نکنیم

درمان گشادی واژن
درمان گشادی واژن

معاینه شخصی بیضه (T.S.E)
معاینه شخصی بیضه (T.S.E)

برای بهتر شدن روحیه چکار کنیم
برای بهتر شدن روحیه چکار کنیم

انتخاب همسر در اینترنت
انتخاب همسر در اینترنت










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

2046

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266465699

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام