مشاور سنتر

زنانی که باعث دلزدگی جنسی شوهرشان می شوند

زنانی که باعث کاهش میل جنسی شوهرشان می شوند

رفتارهایی که باعث دلزدگی جنسی مردان می شوذ،دلزدگی جنسی مردان،اگر خواهان زندگی جنسی موفق هستید، بهتر است دست بکار شوید و مشکل تان را ریشه یابی کنید. با شناسایی و اصلاح هر چه سریعتر رفتارهایی که ممکن است علت سردی همسرتان نسبت به شما باشد، بی شک تا دیر نشده خواهید توانست، رشته پیوند خود و همسرتان را محکم تر کنید و از احتمال تمایل او به جدایی عاطفی و یا خیانت بکاهید.

زنی که حس حسادت شوهرش را برانگیخته می کند


برخی از زنان برای آنکه خودشان را بسیار برتر و والا نزد همسرشان نشان دهند، به اشتباه تصور می کنند که می توانند با برانگیختن حس حسادت همسرشان بیش از پیش او را به خود راغب کرده و عشق شان را تقویت کنند، به همین دلیل شروع به تعریف داستانهایی از دوران مجردی می کنند که چگونه جذابیت شان باعث می شد جنس مخالف شان شیفته و واله شان شود و یا آن که از خواستگارانی حرف می زنند که با اسب سفید به دنبالشان آمده بودند و او با افتخار دست رد به سینه شان زده است و...

خودتان راجای همسرتان بگذارید، اگر قرار باشد او مدام از موردهای ازدواج و خواستگاری هایی که رفته صحبت کند، شما چه حالی می شوید؟! بی گمان نه تنها ناراحت و دلخور می شوید،عزت نفس تان را زیر سوال برده و مخدوش می سازید بلکه ذهن تان انباشته از افکاری منفی و واهی می شود که ممکن است شما را تا کجاها هم به پیش ببرد...؛ همسرتان هم مثل شماست پس به او کاملا حق بدهید که دوست نداشته باشد راجع به کسانی که قبل از او گزینه های انتخابی تان بوده اند چیزی بشنود و بداند. بهتر است تاریخچه خواستگاران خود را در گنجینه خاطرات ذهن تان بگذارید و سعی کنید حتی المقدور چیزی از خوب و بد آنها برای همسرتان تعریف نکنید.

گاهی اوقات برای این که همسرمان خیال بد نکند لازم است نقش بازی کنیم و این رفتاری است کاملا  طبیعی؛ چه بسا بسیاری از زن و شوهر ها در برهه ای از زندگی شان برای یکی دو بار هم که شده بدان متوسل شده اند تا به همسرشان ثابت کنند اشکالی در کار نیست!

زنی که برای همبستری آماده نمی شود


از آنجایی که هیچ مردی شبیه دیگری نیست؛ علایق و سلیقه آنها نیز شبیه به هم نیست. هر مردی جلوه  ویژه ای از پوشش همسرش  را در بستر می پسند و یا متمایل است همسرش را با آرایش یا زیورآلات خاصی ببیند.  زیبایی شما در بستر به سلیقه شخصی همسرتان بستگی دارد؛ علایق او را بشناسید و مطابق با آن، خود را بیارائید. در صورت لزوم می توانید با خود او دراین باره صحبت کنید و با صراحت هر چه بیشتر، جویای این مطلب شوید که او چه دوست دارد و بیشتر خواهان است که شما را چگونه ببیند. یادتان باشد به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید چون لباس ، آرایش و زیورآلات، نه تنها نقش بسیار مهمی در تحریک همسرتان دارد و او را بیشتر مجذوب شما می کند بلکه شیوه ای است که شوهرتان را به روابط تان نیز پایبند می سازد.

زنانی که تظاهر می کنند

گاهی اوقات برای این که همسرمان خیال بد نکند لازم است نقش بازی کنیم و این رفتاری است کاملا  طبیعی؛ چه بسا بسیاری از زن و شوهر ها در برهه ای از زندگی شان برای یکی دو بار هم که شده بدان متوسل شده اند تا به همسرشان ثابت کنند اشکالی در کار نیست! اما گاهی اجبار در نقش بازی کردن، چنان جلوه مصنوعی به خود می گیرد که همسرمان از همان ابتدای ایفای نقش به آن پی می برد و می داند که این رفتار کاملا ناخواسته و تصنعی است و بوی فریب می دهد، به همین دلیل ممکن است جبهه گیری کند و یا به صورت کاملا تدافعی وارد عمل شود.

برای پرهیز از این واقعه، بهتر است با همسرتان روراست باشید و حقیقت را اگر چه شاید موافق میلش هم نباشد، بیان کنید. اگر آمادگی روحی کافی برای برقراری رابطه ندارید،  بی حوصله اید  و یا احساس خستگی می کنید، بجای پیچاندن موضوع و  یا تظاهر، بهتر است همسرتان را از حال و روزتان آگاه کنید و شرایط فعلی تان را فقط با گفتن این جمله که " فعلا حال و حوصله رابطه جنسی ندارم" توضیح دهید. این گفته صادقانه، بهتر از هر رفتار فریبنده است، مطمئن باشید همسرتان متوجه این بی حوصلگی های گاه و بیگاه تان (و نه همیشه ) می شود، آن را می پذیرد و موقتا با آن کنار می آید. پس سعی کنید در دفعات بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای تظاهر و نقش بازی کردن، حقیقت را به همسرتان بگوئید.

زنی که سرد رفتار میکند


برخی از زنها، در بستر بسیار منفعل و غیرفعالند، چون چوب خشک بودن، مهمترین شکایتی است که اغلب مردها از همسرنشان ابراز می کنند. بی تحرکی زن در بستر، هرگز برای هیچ مردی قابل قبول و پسندیده نیست؛ همانطور که شما دوست دارید همسرتان به کوچکترین رفتار جنسی و یا غیر جنسی شما واکنش مثبت نشان دهد بی تردید او نیز چنین انتظاری از شما دارد و آن را نیز حق مسلم خود می داند.

تلاش کنید انتظارات و تمایلات همسرتان را شناسایی کنید، نقاط حساس بدن او را بشناسید، فنون معاشقه گری را یاد بگیرید، از وظایف زنان در بستر، مطلع و آگاه شوید و... تا بتوانید بیش از پیش همسرتان را اغناء کرده و رضایتش را جلب کنید.

آنچه در این یادداشت و یادداشت قبل خواندید، از جمله متداول ترین رفتارهایی هستند که شعله جنسی مردان را خاموش می کنند، با این حال، همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، مردان خیلی با هم متفاوت هستند، این شما هستید که باید سعی کنید مردتان و روحیاتش را بشناسید تا بدین طریق دریابید که کدام یک از رفتارهای شما عطش جنسی او را کم و یا خاموش می کند. هرگاه متوجه کوچکترین تغییرات، در زندگی جنسی تان شدید؛ بجای نادیده گرفتن و یا پشت گوش انداختن موضوع ، سریعا آن را به عنوان زنگ خطری درنظر بگیرید که چراغ قرمز آن، به شما هشدار می دهد که "بایست و بازنگری کن"، بهتر است احساس خطرتان را جدی بگیرید و با همسرتان در این زمینه به گفتگو بنشینید، سوال کنید و پاسخ های او را کاملا گوش دهید اگر چه شاید برخی از جوابهای او شما را ناراحت و دلخور کند، سعی کنید برافروخته و خشمگین نشوید، استرس تان را مدیریت کنید و به جای واکنش های دفاعی و حق به جانب، تلاش نمائید که حتی المقدور به موارد مطرح شده از جانب همسرتان توجه کرده و در صورت لزوم آنها را حذف و یا اصلاح کنید، یقین داشته باشید می توانید با اندکی تدبر و تمرین، زندگی جنسی تان را فعال کنید و رابطه تان را بهتر و پایدارتر سازید

منبع : تبیان

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

تفاوت اوج لذت جنسی در زنان و مردان

عادتهای زنانه که باعث سردی جنسی مردان می شود

رفتارهایی که باعث سرد شدن مردان می شود

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-12-27 20:12:00منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
19795





نظر شما در مورد مطلب زنانی که باعث کاهش میل جنسی شوهرشان می شوند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




 بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن
بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن

مشاوره ازدواج:دختر مورد علاقه ام بی پولی سرش نمی شود
مشاوره ازدواج:دختر مورد علاقه ام بی پولی سرش نمی شود

آیا زنان باید قبل و بعد از رابطه جنسی ادرار کنند
آیا زنان باید قبل و بعد از رابطه جنسی ادرار کنند

نقاط حساس بدن که باید تمیز شوند
نقاط حساس بدن که باید تمیز شوند

چه زمانی باید به روان پزشک و چه زمانی باید به روان شناس مراجعه کنیم؟
چه زمانی باید به روان پزشک و چه زمانی باید به روان شناس مراجعه کنیم؟

شب یلدا از کی آغاز شد؟شب یلدا در شهر های مختلف،چرا شب یلدا هندوانه و انار می خورند؟
شب یلدا از کی آغاز شد؟شب یلدا در شهر های مختلف،چرا شب یلدا هندوانه و انار می خورند؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9144

بازدید امروز:

17266

بازدید دیروز:

266992905

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام