نحوه پیش نوازی

نحوه پیش نوازی

تحریک زنان با پیش نوازی و چگونگی پیشنوازی

نحوه پیش نوازی برای تحریک زنان ، قبل از انجام رابطه جنسی سعی کنید، حدود 15 الی 20 دقیقه را برای پیش نوازی بگذارید. با این کار همسرتان کاملا برای داشتن رابطه جنسی خوب آماده می شود. یک رابطه جنسی عالی، با پیش نوازی عالی شروع می شود

پیش نوازی چیست؟

یکی از مسائلی که برای خانم ها در زمان برقراری رابطه، بسیار مهم است، این است که همسرشان قبل رابطه به نوازش کردن و بیان جملات و کلمه های عاطفی بپردازد. با این کار، مردان می توانند کار آماده سازی برای داشتن یک ارتباط خوب را انجام بدهند. پیش نوازی، می تواند ایجاد شور و هیجان بالایی را در خانم داشته باشد که نتیجه ی آن همان ارتباط جنسی سالم و با کیفیت است.

هنر پیش نوازی

همسران باید هنر همزیستی را یاد بگیرند تا بتوانند ارتباط خوبی را در تمام زمینه ها با یکدیگر داشته باشند. هنر همزیستی یعنی هنر با هم زندگی کردن. یکی از مسائلی که می تواند به عنوان زیر مجموعه هنر همزیستی باشد، هنر پیش نوازی در ارتباط جنسی است. برای انجام دادن این کار می توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید.


1- پیش نوازی یک هنر است. شما باید بدانید که چه کارهایی را باید انجام بدهید و چه کارهایی را نباید انجام دهید. بهترین منبع شناخت هم،خود همسرتان است. پیش نوازی آزمون و خطاست. یعنی شما باید رفتارها و کارهای مختلفی را انجام بدهید و از همسرتان بپرسید که کدام رفتار برایش جذابیت و لذت بیشتری را داشته است و بعد آن کار را به عنوان اولین هنر خود در پیش نوازی به کار ببرید.


2- در پیش نوازی، اعتماد به نفس داشته باشید. اگر خجالت بکشید که کلمات عاطفی را بیان نکنید و یا خجالت بکشید که رفتار خاص و یا نوازشی را انجام بدهید، در این کار موفق نمی شوید. سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و به این مساله فکر کنید که هر کاری را که می کنید ابتدا برای خوشحال کردن همسرتان است و بعد برای داشتن یک ارتباط خوب و با کیفیت با همسرتان است.

یکی از مسائلی که برای خانم ها در زمان برقراری رابطه، بسیار مهم است، این است که همسرشان قبل رابطه به نوازش کردن و بیان جملات و کلمه های عاطفی بپردازد

3- رفتارهای تکراری را نداشته باشید. اگر بخواهید همیشه یک نوع خاص رفتار کنید، خسته کننده و کسالت آور می شود و همچنین دیگر برای همسرتان جذابیتی ندارد. سعی کنید خلاق باشید و متناسب با نیازی که همسرتان دارد، راههای جدید را خلق کنید. به این نکته که یکی از بزرگترین روانشناسان دنیا، اریک برن، گفته است توجه کنید.این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، او می گوید:نوازش باید متناسب با نیاز نوازش گیرنده باشد. این مساله در همه ی جوانب زندگی می تواند رعایت شود. در نوع محبت، در گفت و گو، در حل مساله و همچنین در امر رابطه جنسی.


4- خشن نباشید. معمولا خانم ها به پیش نوازی همراه با ملایمت و نرمی رفتار علاقمند هستند و از دیدن اعمال خشونت آمیز به ویژه در ابتدای رابطه، لذتی نمی برند.


5- به دلیل این که خانم ها موجودات احساسی هستند و همچنین از دیدن و شنیدن کلمات محبت آمیز لذت می برند و می توانند متوجه محبت همسرشان بشوند، حتما از کلمات محبت آمیز قبل از ارتباط جنسی استفاده نمایید و در طول رابطه به زمزمه کردن این کلمات هم بپردازید.


6- بیان کردن مراحل برقراری ارتباط نیز می تواند برای خانم ها هیجان انگیز و لذت بار باشد. در طول رابطه کارهایی را که می خواهید انجام بدهید بیان کنید.


7- قبل از انجام رابطه جنسی سعی کنید حدود 15 الی 20 دقیقه را برای پیش نوازی بگذارید. با این کار همسرتان کاملا برای داشتن رابطه جنسی خوب آماده می شود. یادتان باشد، یک رابطه جنسی عالی، با پیش نوازی عالی شروع می شود

منبع : تبیان

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

نقش پیش نوازی در رابطه جنسی

معاشقه چرا و چگونه ؟

علت علاقه زنان به نوازش شدن

زنان ازن وازش کدام قسمت از بدن خود لذت می برند

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-12-30 20:01:00منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
29991





نظر شما در مورد مطلب نحوه پیش نوازی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




حد ابراز احساسات در دوره شناخت
حد ابراز احساسات در دوره شناخت

آشنایی از طریق اینستاگرام برای ازدواج
آشنایی از طریق اینستاگرام برای ازدواج

آزمایش های لازم برای خانم های بالای 40 سال
آزمایش های لازم برای خانم های بالای 40 سال

هشدار جدید برای مصرف ‌کنندگان ویاگرا
هشدار جدید برای مصرف ‌کنندگان ویاگرا

نقش هورمونها در هدایت عشق
نقش هورمونها در هدایت عشق

انتخاب همسر در اینترنت
انتخاب همسر در اینترنت










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

2811

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266466464

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام