مشاور سنتر

مردان باید بعد از چند دقیقه ارضا شوند

مرد باید بعد از چند دقیقه ارضا و انزال شود

مردان باید بعد از چند دقیقه ارضا شوند

The man must be Ejaculation after a few minutes.

زمان استاندارد برای انزال مردان
تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده و نشان داده ۳-۱۰ دقیقه ایده‌ال‌ترین زمانی است که رابطه جنسی می‌تواند طول بکشد. منظور عمل دخول است نه فرآیند رابطه جنسی  اما آیا انزال قبل از ۳ دقیقه انزال زودرس است؟
یکی از مسایلی که ذهن بسیاری از زنان و مردان را درگیر می‌کند مسئله انزال و زمان طبیعی یک رابطه جنسی است. بر اساس تحقیقی که در مجله International Society of sexual medicine منتشر شد، زمان طبیعی برای انزال حدود یک تا دو دقیقه است. انزال زودرس به انزالی گفته می‌شود که مرد هیچ کنترلی روی آن ندارد و به قدری زودهنگام رخ می‌دهد که مرد و زن هیچ یک به رضایت جنسی نمی‌رسند. در واقع انزال در تمام مردان زودهنگام است اما تفاوت اصلی در توانایی کنترل این موضوع است. ناتوانی در کنترل غیرطبیعی است و نیاز به مشورت دارد. اینکه ختنه روی رضایت جنسی مردان و طولانی‌تر شدن زمان رابطه جنسی تاثیر دارد یا نه نیز مدت‌هاست مورد بررسی قرار گرفته است. برخی مردان معتقدند که این‌طور است و برخی دیگر خیر. پیش از این گفته می‌شد که ختنه باعث کاهش میزان حساسیت آلت شده و به همین دلیل انزال را به تاخیر می‌اندازد اما متخصصان بسیاری بر این باورند که ختنه تاثیری بر زمان انزال ندارد و تنها از بروز برخی بیماری‌ های جنسی پیشگیری می‌کند.
در مورد انزال در مردان سوال‌های بسیاری وجود دارد که شاید کمتر کسی بتواند آن را حتی در حضور یک متخصص مطرح کند. سوال‌هایی مانند اینکه چرا برخی مردان می‌توانند چندین انزال با فواصل کوتاه داشته باشند اما برخی این توانایی را ندارند یا اینکه آیا میزان انزال با لذت جنسی ارتباطی دارد یا نه!

سوالات رایج مردان در مورد انزال

چرا برخی مردان چندین انزال را می‌توانند تجربه کنند اما برخی دیگر بعد از یک بار انزال دیگر توانایی برقراری رابطه جنسی ندارند؟

افزایش مدت زمان رابطه جنسی را با کلیک روی اینجا بخوانید

این موضوع به سن و توانایی‌های بدنی هر فرد بستگی دارد. یک مرد ۲۰ ساله بین ۳۰-۵ ثانیه می‌تواند مجددا رابطه زناشویی را آغاز کرده و انزال دیگری داشته باشد اما یک مرد ۵۰ ساله باید حداقل۲ تا ۳ ساعت بین دو رابطه زناشویی فاصله بگذارد.
چگونه می‌توان انزال را کنترل کرد و از انزال زودرس پیشگیری کرد؟
تکنیک‌های بسیاری وجود دارد که البته هیچ یک پایه و اساس ندارد و چندان کارآمد نیست. بهترین راه این است که بجای تمرکز روی بدن خودتان روی لذت خود و لذت همسرتان از رابطه زناشویی تمرکز کنید. برای این منظور تمرین‌های زیادی وجود دارد. اگر به شخصه موفق به کنترل انزال از این طریق نشدید، حتما با یک متخصص مشورت کنید.
انزال خشک به چه معنی است؟
این موضوع شایع نیست اما گاهی اسپرم به جای آنکه خارج بریزد داخل مثانه می‌ریزد. برخی از انواع جراحی مخصوصا جراحی‌های ناحیه پروستات و مصرف برخی داروها می‌تواند علت این موضوع باشد.
چرا هنگام انزال درد دارم؟
گاهی این موضوع ریشه روانی دارد. ترس یا ناخوشایند بودن رابطه زناشویی می‌تواند علت آن باشد. گاهی نیز درد علت فیزیکی دارد. مصرف برخی داروها یا جراحی می‌تواند در بروز درد دخیل باشد. در این شرایط باید با یک متخصص مشورت کرد. گاهی درد تنها در ناحیه آلت است اما گاهی بیضه‌ها، زیر شکم و رکتوم را هم درگیر می‌کند. برخی عفونت‌های جنسی قابل انتقال، بسته شدن مجاری انزال یا ناراحتی‌های پروستات می‌تواند دلیل این موضوع باشد.
آیا ممکن است مردی دچار انزال شود بدون اینکه لذتی از رابطه برده باشد؟
این موضوع مشغله ذهنی مردان نیست اما بسیاری از زنان در رابطه با میزان اسپرم خارج شده هنگام انزال و ارتباط آن با رضایت مردان سوال می‌پرسند. زمانی که مردی دچار استرس است یا مشغله‌ ذهنی دارد، ارگاسم می‌تواند با رضایت جنسی پایین همراه باشد. با افزایش سن نیز میزان اسپرم کاهش می‌یابد.
منبع : سایت سلامانه
این مطلب در تاریخ 2016-04-13 18:49:22منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
218571





نظر شما در مورد مطلب مردان باید بعد از چند دقیقه ارضا شوند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چطور از سلامت جسمی و جنسی همسر آینده مطلع شویم
چطور از سلامت جسمی و جنسی همسر آینده مطلع شویم

روشهای جذب و افزایش خواستگار
روشهای جذب و افزایش خواستگار

نزدیکی از پشت و احتمال بارداری
نزدیکی از پشت و احتمال بارداری

در دوران بارداری چی بخوریم
در دوران بارداری چی بخوریم

چطور بدون مشاوره و دارو استرس را درمان کنیم
چطور بدون مشاوره و دارو استرس را درمان کنیم

چرا زنان و دختران ایرانی در جامعه احساس نا امنی می کنند
چرا زنان و دختران ایرانی در جامعه احساس نا امنی می کنند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6796

بازدید امروز:

17266

بازدید دیروز:

266990557

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام