مردهایی که باعث سردی جنسی همسرشان میشوند

مردهایی که باعث سردی جنسی همسرشان میشوند

همان طور كه ميدانيد عشق ورزي يكي از مهمترين اجزاء سازنده يك رابطه پايدار است، در روابط جنسي كلا دو چيز هميشه مهم بوده است، رابطه جسمي و رابطه عاطفي.در روابط كوتاه مدت و یک شبه كه بيشتر به هدف لذت جويي يا بقای نسل صورت ميگيرند، تاكيد بروي رابطه بدني است اما اگر خواهان يك رابطه بلند مدت با همسرتان هستيد نميتوانيد صرفا به برقراري يك رابطه جسمي بسنده كنيد و خيالتان را راحت كنيد كه فقط به صرف عمل دخول و سكس ميتوانيد زندگي شيرين و خوبي را تجربه كنيد.براي اينكه بتوانيد رابطه جنسي تان را هميشه گرم نگه دارید و به فراخور آن زندگي شيريني را تجربه كنيد بايد نيازها و خواسته هاي طرف مقابلتان را نيز در نظر بگيريد و با شناسايي رفتارهايي كه موجب سرد شدن رابطه تان ميشود از عواقب احتمالي جلوگيري كنيد.همه مان اين مثل معروف را شنيديم كه پيشگيري بهتر از درمان است، لذا به همه آقايون عزيز توصيه ميكنم تا نكات آمده شده در اين مقاله را به دقت مطالعه كنند تا بتوانند با عواملي كه خود ميتوانند ايجاد كنند و باعث واكنشهاي منفي در خانمشان شوند، آشنايي پيدا كنند و از اين به بعد از تكرار اين كنشها و رفتارها جلوگيري كنند.



مردان زير براي خانمها سرد كننده هستند :

 


1- مردهايي كه با بدن زنها آشنا نيستند.

2- مردهايي كه بيش از حد با پستان های زن خودشان خشن رفتار می کنند. ( بهترین فردی که میتوان در نحوه مالش پستان به شما مشاوره بدهد خانم خودتان است، سعی کنید از او بپرسید که چه جوری دوست دارد مالششان بدهید )

3- مردهايي كه به هنگام سكس كثيف كاري ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه در اثر فيلمهاي پرنو گرافي تمايل دارند منيشان را بروي بدن زن خالي كنند، شكلات به بدن زنان بمالند و ادرارشان را روي سينه هاي زنان خالي كنند و …… هزار جور كثافت كاري ديگه )

4- مردهايي كه بيش از حد خشونت اعمال ميكنند.

5- مردهايي كه از بهداشت شخصي پاييني برخوردارند. ( قابل توجه كسانيكه دهانشان هميشه بوي بد ميدهد، ناخنهايشان بلند و زيرشان پر از چرك است، بدنشان بوي عرق متئفن ميدهد، دستهايشان پينه هاي زبر و خشن دارد، پاها و جورابهاي بد بو و كثيف دارند، ريش هاي پشمالو و آنکادرنشده دارند و … )

6- مردهايي كه بيش از حد به ظاهر، قيافه و سرو و وضع زن اهميت ميدهند. ( قابل توجه كسانيكه به اندام زنانشان خيلي توجه ميكنند و خود وجود زنانشان را فراموش ميكنند )

7- مردهايي كه زن ها را بر اساس ارگاسم ( رسيدن به اوج لذت جنسي ) او طبقه بندي ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه مدام از همسرشان ميپرسند "ارضاء شدي ؟” و بجاي اينكه به عشق ورزي در رابطه رو بياورد، اشتباها به ارگاسم بدني زن توجه ميكنند و ارگاسم جسمي زن را براي خود موفقيت ميدانند و به آن ميبالند ! )

8- مردهايي كه زن را مجبور به معاشقه ي … ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه خودخواهانه همسرشان را وادار ميكنند و اجبار را بر رابطه شان حاكم ميكنند ! )

9- مردهايي كه زياده از حد نگران عملكرد و توان جنسي خود هستند. ( قابل توجه كسانيكه مدام در اين خيال اند كه زود انزالي دارم، آلتم كوچيكه، نميتونم بيشتر از 10 دقيقه سكس كنم و … )

10- مردهايي كه با تلويزيون روشن عشق ورزي ميكنند ! ( قابل توجه كساني كه دوست دارند مثل بازيگران فيلمهاي پرونوگرافي با همسرشان رفتار كنند و به جاي سكس كردن با خانمشان در ذهنشان با هنرپيشه فيلم سوپر سكس ميكنند ! )

11- مردهايي كه هروقت مست يا نئشه هستند نياز جنسي پيدا ميكنند و حتما بايد در اين اوقات سكس كنند.

12- مردهايي كه بلافاصله پس از اتمام سكس و اطفاء شهوت به لحاظ احساسي و عاطفي از زن دور ميشوند.

13- مردهايي كه وقت كافي صرف تحريك كردن زن شان و پيشنوازش نميكنند و بلافاصله سراغ عمل دخول ميروند.

14- مردهايي كه عادات شخصي زشت و چندش آور دارند. ( دست كردن در بيني، گرفتن ناخنها روي زمين، آروغ كندن، باد در كردن، عطر تند زدن و ……. از جمله عادات چندش آور براي زنان ميباشند ! )

15- مردهايي كه دوست ندارند به همسر خودشان معاشقه … بدهند. ( قابل توجه كسانيكه گفتن كلمه دوستت دارم را براي مردان عار ميدونن و مردي را به سختي و بي احساسي ميدونند )

16- مردهايي كه اشتغال ذهني وسواس گونه و بيش از حدي به بدن خود دارند ( قابل توجه پروش اندام كاران عزیز ).

17- مردهايي كه با ديگران خوش رفتار نيستند. ( قابل توجه كسانيكه مدام تويه كوچه و خيابون و در حال رانندگي به اين و اون فحش ميدن و به مردم احترام نميگذارند )

18- مردهايي كه زنشان را دوست ندارند و نسبت به او هيچ احساسي ندارند.



جمع بندي و نتيجه گيري :

 


همان طور كه ميبينيد اين 18 مرد با اعمالشان باعث ميشوند تا زنانشان نسبت به رابطه با آنها سرد شوند و شور و شوق جنسي شان را از دست بدهند، پس همين جا به همتون توصيه ميكنم كه اگر جزو اين 18 دسته مرد هستيد حتما تجديد نطري كلي در نحوه عادات و رفتارهايتان بكنيد زيرا ادامه اين وضعيت موجب سرمزاجي جنسي خانمتان ميشود و بر همگان پوشيده نيست كه اگر اين فرمول در رابطه تان حاكم شود نتايجي خوشي در زندگي تان برجاي نميگزارد.

سرد مزاجي = خيانت جنسي يا خيانت احساسي يا خيانت فكري + دعوا + غرغر كردن + ايجاد سوالات مبهم ( چرا دير ميايي ؟ ، تا الان كجا بودي ؟ و … ) + طلاق + بي ميلي نسبت به زندگي مشترك + ………. + خطرات بسيار جدي براي آينده مشتركتان.

مردان عزيز، لطفا يك بار ديگر سرد كنندهايي كه برايتان ذكر كردم بخوانيد و تا حد امكان سعي كنيد تا عاداتتان را طوري تنظيم كنيد كه منجر به سرد كردن رابطه تان نشود چون در اين صورت فرمول بالا در زندگيتان اجرا خواهد شد و لذت و خوشي از زندگيتان رخت خواهد بست.

منبع: همکار تنظیم خانواده

این مطلب در تاریخ 2016-10-30 19:45:34منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
16046





نظر شما در مورد مطلب مردهایی که باعث سردی جنسی همسرشان میشوند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ازدواج با دختری که قبلا دوست پسر داشته
ازدواج با دختری که قبلا دوست پسر داشته

دروغ و پنهان کاری در ازدواج
دروغ و پنهان کاری در ازدواج

چسبندگی رحم-علل و درمان
چسبندگی رحم-علل و درمان

  درمان انواع بیماریهای جنسی با گیاهان دارویی
درمان انواع بیماریهای جنسی با گیاهان دارویی

روش هایی برای رهایی از استرس
روش هایی برای رهایی از استرس

عدم توجه به مجردها و رواج تجرد گرایی
عدم توجه به مجردها و رواج تجرد گرایی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

26370

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266462308

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام