مشاور سنتر

رابطه جنسی ایده آل از نظر زنان

رابطه جنسی ایده آل از نظر زنان

توجه به نوع ویژه نیاز جنسی زنان

یک رابطه جنسی ایده آل برای زنان در صورتی ایجاد می شود که در ابتدا از لحاظ روحی و عاطفی تامین شده باشد
فیزیولوژی بدن یک زن با بدن یک مرد کاملا تفاوت دارد و این تفاوت حتی در نوع ارتباطات جنسی آنها و ارضاء شدن آنها نیز موثر است. زنان برخلاف مردان که می توانند زود هنگام از طریق دخول به اوج لذت جنسی برسند، هم مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارند و هم به پیش نوازی و پس نوازی و همچنین به تجسم کردن رابطه با همسرشان نیز نیاز دارند. پس مردان باید برای رساندن همسرشان به اوج لذت جنسی، از صبر و حوصله بالا و وقت کافی برخوردار باشند.

نکته های طلایی برای رضایت جنسی زنان

1- قبل از برقراری ارتباط جنسی با همسرتان، سعی کنید صحبت کنید و یکدیگر را از نوع خاص نیاز جنسی ویژه ای که دارید با خبر سازید. هنگامی که همسران راجع به این مساله با یکدیگر صحبت میکنند دقیقا متوجه می شوند که نیاز همسرشان چیست؟

2- به یکدیگر اجازه بدهید که هر کاری را دوست دارید در ارتباط جنسی با همسرتان انجام بدهید. معمولا هر کاری را که یکی از طرفین انجام می دهد خواستار همان نوع ارتباط نیز برای خود هستند.

3- زنان نیاز دارند قبل از برقراری رابطه جنسی جسمی، از لحاظ روحی نیز تامین شوند. مردان باید حداقل از چند ساعت قبل از برقراری ارتباط جنسی، نیاز های عاطفی همسرشان را برآورده کنند. مثل گفتن کلمات محبت آمیز و لمس و نوازش همسر و بوسیدن او.

4- قبل از برقراری ارتباط جنسی جسمی، حتما پیش نوازی را داشته باشد. در پیش نوازی بدن زنان آماده تحریک شدن می شود.

5- مردان به دلیل فیزیولوژی که دارند، تند تند عرق کرده و ممکن است بوی تندی داشته باشد. حتما قبل از برقراری ارتباط جنسی، باید دوش بگیرند و از بوی خوش و ظاهری آراسته برخوردار شوند.

6- مردان سعی کنند با ملایمت و ملاطفت سمت همسرشان بروند و از همان ابتدا عمل دخول را انجام ندهند. سعی کنید با آرامش وارد رابطه جنسی با همسرتان بشوید.

7- قبل از عمل دخول به لمس و نوازش مناطق حساس بدن همسرتان بپردازید تا او را آماده انجام اعمال جنسی کنید.

8- در زمان برقراری ارتباط جنسی از کلمات و جملات محبت آمیز هم استفاده کنید.

9- بوسیده شدن و لمس شدن یک زن توسط همسرش، از تاثیرگذارترین مسایل در تحریک زنان می باشد.

10- بعد از ارتباط جنسی حتما پس نوازی را داشته باشید. اکثر مردان بعد از رسیده به اوج لذت جنسی پشت خود را به همسرشان می کنند و یا ممکن است به خواب بروند، که این حالت ممکن است از سمت زنان بی توجهی تلقی بشود. آقایان سعی کنند مهارت های پس نوازی را تمرین کنند تا در همسرشان سوء تفاهم ایجاد نکنند.
داشتن پیش نوازی و پس نوازی در ارتباطات جنسی همسران، می تواند تاثیرات مثبت زیادی را در نوع رابطه آنها بگذارد
11- در هنگام برقراری ارتباط جنسی با همسرتان، دقت کنید که همسرتان از چه فعالیتی لذت بیشتری را می برد. سعی کنید آن فعالیت را بیشتر انجام بدهید.

12- سعی کنید تنوع را در ارتباطات جنسی خود با همسرتان رعایت کنید. تغییر مکان و زمان رابطه و همچنین تغییر در نوع موقعیت های عمل جنسی می تواند کمک کننده باشد.

13- هیچ گاه در زمان انجام مناسبات جنسی راجع به مسایل و مشکلات زندگیتان که در زمان های عادی نتوانسته اید آن ها را حل کنید، صحبت نکنید.
14- قبل از برقراری ارتباط جنسی دقت کنید که هر دو نفرتان از لحاظ جسمی و روحی در حالت مناسبی به سر می برید و خسته، کسل و مضطرب نیستید.

15- زنان دوست دارند در زمان هایی به غیر از زمان ارتباط جنسی، همسرشان به سمتشان بیاید. در مواقعی که همسرتان در حال انجام دادن کاری مثل ظرف شستن، جارو کشیدن و یا دولا شدن می با شد، به سمت او بروید و سعی کنید او را در آغوش بگیرید. نیازی ندارد که حتما عمل دخول را انجام بدهید و همین کار و در آوش کشیدن همسرتان در این حالت می تواند به عنوان پیش نوازی محسوب بشود و همسرتان را آماده برقراری ارتباط جنسی در روزهای آینده کند.

16-  در زمان هایی مثل دیدن تلوزیون که در کنار یکدیگر نشسته اید دست همسرتان را بگیرید یا با یک بوسه یا نوازش موهای او، او را به آرامش برسانید.

17- زنان دوست دارند که در موقعیت هایی به غیر از موقعیت ارتباط جنسی عشق و محبت همسرشان را ببنند خریدن یک شاخه گل یا یک وسیله ای که همسرتان دوست دارد و یا حتی شکلات مورد علاقه او و همچنین ارسال پیامک های محبت آمیز و نوشتن نامه های عاشقانه می تواند این کار را به خوبی انجام بدهد.

18- به دلیل اینکه مردان بعد از انزال خسته هستند و نمی توانند مثل قبل توانمند باشند، پیشنهاد می شود در ابتدا خانم به ارگاسم برسد و بعد مرد به انزال برسد. زیرا زنان این نیاز را دارند که بعد از به ارگاسم رسیدن باز هم عمل جنسی را انجام بدهند

منبع: تبیان

این مطلب در تاریخ 2016-11-09 19:32:21منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
28833





نظر شما در مورد مطلب رابطه زناشویی ایده آل از نظر زنان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




افکاری که مانع ازدواج میشوند
افکاری که مانع ازدواج میشوند

متولدین ماههای مختلف چه زمانی عاشق می‌شوند
متولدین ماههای مختلف چه زمانی عاشق می‌شوند

باید و نبایدهای ورزش در بارداری
باید و نبایدهای ورزش در بارداری

باردار شدن با وجود دیابت
باردار شدن با وجود دیابت

فرآیند عمل تغییر جنسیت در ایران
فرآیند عمل تغییر جنسیت در ایران

خواستگاری های عجیب افراد مشهور (سلبریتی) ایران
خواستگاری های عجیب افراد مشهور (سلبریتی) ایران










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5299

بازدید امروز:

25654

بازدید دیروز:

266971794

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام