مردان در شب زفاف چگونه باشند

مردان در شب زفاف چگونه باشند

برخورد مردان با زنان در شب زفاف،نقش مردان در شب زفاف

شب زفاف برای مردی که در شُرُف ورود به دنیای تأهل است، شب پر التهابی است. از یک طرف اشتیاق ورود رسمی به دنیای تأهل و از طرف دیگر دلشوره های خاص رابطه پیش رو استرس زیادی را برای او ایجاد می کنند. 
به دلیل همین هیجانات و البته نداشتن آموزش مناسب در مورد چگونگی آماده کردن خود و همسر برای انجام رابطه، بعضی از آنها در این شب حساس اشتباهاتی را انجام می دهند که باید تاوان آن را تا سال ها بعد و چه بسا تا آخر زندگی زناشویی شان پس بدهند. در حالی که اکثر این اشتباهات با آموزش هایی ساده قابل پیشگیری هستند.

چگونه خودتان را برای شب زفاف آماده کنید؟

در بین عامه باوری وجود دارد که می گوید مردها در هر شرایطی قادر به برقراری رابطه جنسی و ارضاء شدن هستند که البته باور درستی نیست چون مردها به خصوص کسانی که تجربه ای در این باره ندارند بدون داشتن آمادگی مناسب با مشکلاتی مواجه خواهند شد. برای آماده شدن برای این مرحله حساس از زندگی تان می توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:
هر قدر قبل از رابطه بهتر بتوانید او را مورد نوازش ها و اقدامات لذت آفرین خود قرار بدهید، سطح آمادگی او را بیشتر کرده اید بیشتر بدانید
دانستن، مرحله مهمی برای افزایش آمادگی فردی شما برای شب زفاف است. چون به شما کمک می کند تا هم نسبت به فیزیولوژی جنسی خود و همسرتان شناخت بیشتری پیدا کنید و هم با شکل های مختلف برقراری رابطه آشنا بشوید و بتوانید با گزینه های بیشتری پا در میدان رابطه بگذارید. ضمن اینکه بیشتر دانستن، استرس شما را هم کم می کند و کمکتان می کند تا بتوانید در حین رابطه، هر چه بهتر از عهده مدیریت هیجاناتتان بر بیایید.

فکر کردن به اگرها را به بعد موکول کنید

برای هر مردی مهم است که هم خودش از رابطه جنسی ارضاء بشود و هم بتواند همسرش را ارضاء کند. به همین دلیل احتمال دارد که نگرانی هایی مانند «اگر نتوانم همسرم را ارضاء کنم...»، «اگر مشکل انزال یا نعوظ داشته باشم...» و... به سراغتان بیاید. در این موقعیت به خودتان یادآوری کنید که شما هنوز این رابطه را تجربه نکرده اید، پس بهتر است فکر کردن به این مسائل را -که اگر هم به واقعیت بپیوندند قابل درمان هستند- به بعد از رابطه موکول کنید و فعلاً روی رابطه متمرکز شوید.

فانتزی های مثبت داشته باشید

بعید است که کسی از اولین رابطه جنسی اش، بدون نقص رفتار کرده باشد. پس از خودتان توقع ایده آل نداشته باشید. اما خیلی هم خودتان را دست کم نگیرید. در این مواقع، خیالپردازی های جنسی می توانند برای شما مفید باشند. برای مثال خودتان را در حین یک رابطه رضایت بخش تصور کنید.

*چگونه همسرتان را برای زفاف آماده کنید؟

وقتی به دنبال کسب اطلاعات درباره مسائل جنسی بربیایید، متوجه خواهید شد که ساز وکار رابطه جنسی در زنان پیچیده تر از مردان است. یک دلیل آن این است که زن ها بیشتر از مردها از لحاظ روانی و عاطفی درگیر رابطه می شوند. به همین دلیل مهم است که شما بتوانید قبل از شروع اولین رابطه جنسی تان، او را از لحاظ روانی آماده کنید، آن هم با چند راهکار ساده:

دنیای او را بشناسید

هر قدر شما از احساسات، نیازها، نگرش ها و علایق همسرتان بیشتر بدانید بهتر می توانید او را برای زفاف آماده کنید. منظور از احساسات و علایق فقط احساسات و علایق مربوط به مسائل جنسی نیست بلکه هر مسئله ای که به لحاظ عاطفی برای او اهمیت دارد، باید در فرآیند آماده سازی لحاظ بشود. برای مثال اگر مسئله ای او را ناراحت کرده است قبل از زفاف آن را حل کنید یا اگر به خاطر شرم هنوز آماده رابطه نیست، به صورت تدریجی او را آماده کنید. این قبیل اقدامات شما کمک می کنند تا بتوانید احساس او را نسبت به رابطه مثبت تر کنید.

اجبار و تصمیم ناگهانی را کنار بگذارید

رابطه جنسی وقتی به ثمر می رسد که هر دو طرف آمادگی کافی و لازم را داشته باشند. پس بدون هماهنگی قبلی با او وارد رابطه نشوید.
دانستن، مرحله مهمی برای افزایش آمادگی فردی شما برای شب زفاف است. چون به شما کمک می کند تا هم نسبت به فیزیولوژی جنسی خود و همسرتان شناخت بیشتری پیدا کنید

درد او را بشناسید

همسر شما برای زفاف باید درد پاره شدن پرده بکارت را متحمل بشود که شدت آن بر حسب ویژگی های فیزیولوژیکی و روانی خانم ها متفاوت است. به همین دلیل رابطه در شب زفاف، به صبر و همدلی بیشتری از سوی شما نیاز دارد. همچنین بهتر است قبل از رابطه به او بگویید که هر موقع که احساس کرد این درد برایش خیلی آزاردهنده شده است، می تواند به شما بگوید که رابطه را برای چند دقیقه قطع کنید. برای چنین موقعیت هایی می توانید از شیوه های ارتباطی لذت بخش که نیاز به دخول ندارند استفاده کنید، مانند بوسیدن و...

پیش نوازش را جدی بگیرید

هر قدر قبل از رابطه بهتر بتوانید او را مورد نوازش ها و اقدامات لذت آفرین خود قرار بدهید، سطح آمادگی او را بیشتر کرده اید. به جز این، بعد از رابطه هم او را مورد توجه قرار بدهید و با تمام شدن رابطه، کار را تمام شده نبینید چرا که پس نوازش بخش مهمی از روند رضایتمندی جنسی زنان است.

از زیبایی او تعریف کنید

اگر جای زخم یا اثر ثانوی دیگری روی بدن همسرتان دیدید، پرس و جو کردن درباره آن را به موقعیت دیگری موکول کنید و از این فرصت فقط برای لذت بردن از زیبایی های او و بازگو کردن احساساتتان استفاده کنید. شک نکنید که همین چند کلمه حرف ساده در آماده کردن او به شدت تأثیر دارد.
این مطلب در تاریخ یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
59736





نظر شما در مورد مطلب مردان در شب زفاف چگونه باشند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




وقتی دختر نوجوان عاشق پسر جوان می شود
وقتی دختر نوجوان عاشق پسر جوان می شود

آنچه در روابط دوستی مانع ازدواج می شود
آنچه در روابط دوستی مانع ازدواج می شود

چرا مردها بعد از رابطه جنسی سرد می شوند
چرا مردها بعد از رابطه جنسی سرد می شوند

آزمایش ژنتیک برای چه کسانی لازم است
آزمایش ژنتیک برای چه کسانی لازم است

سن زوال عقل در زنان
سن زوال عقل در زنان

وضعیت نادرست ازدواج کودکان
وضعیت نادرست ازدواج کودکان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14650

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292413

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام