مشاور سنتر

علت هوس بازی مردان

علت هوس بازی مردان

زندگی با شوهر هوس باز،مرد هوسباز
در زمینه هوس بازی افراد دلایل متفاوتی ارائه می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:
- مردانی که به این دست روابط وارد می شوند عمدتا  از نزدیک شدن اضطراب شدید پیدا می کنند و آن را با برقرار ساختن رابطه جنسی خارج از قاعده، تسکین می دهند.
- همچنین تحقیقات نشان داده است چشم چرانی، تماشای فیلم های محرک جنسی، دیدن تصاویر شهوت انگیز، مشاهده
شخص تنوع طلب هیچ گاه به طور کامل ارضاء نمی شود، چنانچه شخص تنوع طلب بتواند چندین بار در رابطه زناشویی با یکی از شریک جنسی خود ارضای کامل جنسی را تجربه کند، میل به تنوع طلبی در او کمرنگ و به مرور زمان ریشه کن خواهد شد
فیلم های مبتذل، پوشش و آرایش نامناسب و تحریک کننده در جامعه، دیدن روابط جنسی وحشیانه، غیربهداشتی و خلاف واقع که اجرای آن خارج از توانایی زوجین و به نوعی ناتوان کننده است و همچنین مشاهده سریال های خیانت آمیز برخی شبکه های خارجی که سبب کاهش و کمرنگی قبح و زشتی روابط نامشروع می شود، از مهم ترین عواملی است که بر تنوع طلبی و هوس بازی جنسی افراد جامعه دامن زده و در پی آن انتظارات جنسی زوج ها را از یکدیگر بالا برده و رسیدن به لذت و ارضای طبیعی جنسی را با مشکل مواجه می سازد.
- برخی از کارشناسان نیز معتقدند ریشه اصلی تنوع طلبی جنسی بخصوص در مردان، نرسیدن به ارضای کامل جنسی است.
- اختلال میل جنسی مفرط که اگر به موقع درمان نشود، فرد را به سمت هوس بازی و تنوع طلبی جنسی می کشاند. این اختلال به میل شدید زن به برقراری رابطه جنسی و همچنین شدت نعوظ در مردان اشاره دارد دراین اختلال  تمایل و ارضا فرد، به طریقی باعث می شود که فرد کارهای روزمره خود را تحت تاثیر قرار دهد. در برخی از موارد وقتی این اختلال درمان نگردد و از طرف دیگر به خاطر شدت مشکل، همسر دچار سردی و نارضایتی از زندگی زناشویی شود، نتیجه آن تبدیل شدن این اختلال به هوس بازی یا تنوع طلبی خواهد بود.

هوس رانی مولود کدام آسیب اجتماعی است؟

طبعا اشخاصی که در روابط زناشویی به ارضاء کامل جنسی دست می یابند به رابطه زناشویی با همسر خود قانع اند، اما اگر کسی کاملا ارضاء نشود به آمیزش با همسر خود قانع نبوده و همواره در پی کشف فردی زیباتر و جذابتر و یا روشی جدید برای ارضای جنسی خویش است، به بیان ساده تر ریشه ی اصلی تنوع طلبی جنسی، هوس بازی، انحرافات جنسی و…، نرسیدن به ارضای کامل جنسی و گرسنه ماندن است، تنوع طلبی جنسی ذاتی و برخواسته از طبیعت انسان نیست، بلکه پدیده ای است که هرگاه عشق در روابط زناشویی جامعه کمرنگ می شود، این نارضایتی ها متولد می گردد، بنابراین میزان تنوع طلبی جنسی با میزان عشق در جامعه رابطه عکس دارد، در جامعه ای که عشق معنای خود را از دست بدهد، مردان و زنان در طمع کسب لذت بیشتر و ارضای تنوع طلبی خویش، به دنبال چشم چرانی و تماشای فیلم ها و تصاویر غیر اخلاقی , انحرافات جنسی و… خواهند رفت.

برای درمان تنوع طلبی جنسی چه باید کرد؟

تحقیقات بسیاری در جهان در زمینه تنوع طلبی جنسی انجام شده است كه حكایت از وجود چندین اختلال روانی در افراد مبتلا دارد. در روایات ما از تنوع طلبی جنسی مذمت به عمل آمده است و در روایات كسانی كه «ذوّاقون» هستند یعنی مدام به دنبال چشیدن زنان گوناگون هستند مورد لعن قرار گرفته اند.
در هر حال تنوع طلبی جنسی و هوس رانی  نیازمند درمان تخصصی است و در كنار چندین جلسه روان درمانی احیانا نیازمند دارو درمانی نیز می باشد. تنوع طلبی اگر حالت اجبار به خود بگیرد صد درد صد مرضی است و با هیچ مستند شرعی یا قانونی نمی توان به توجیه مرض و اختلال روانی پرداخت.
تنوع طلبی برخواسته از ارضاء های ناقص جنسی است و شخص تنوع طلب هیچ گاه به طور کامل ارضاء نمی شود، چنانچه شخص تنوع طلب بتواند چندین بار در رابطه زناشویی با یکی از شریک جنسی خود ارضای کامل جنسی را تجربه کند، میل به تنوع طلبی در او کمرنگ و به مرور زمان ریشه کن خواهد شد. لذا در این راستا دریافت کمکهای تخصصی به این دست افراد کمک شایان توجهی خواهد کرد.

ریتا زندگیش را نجات می دهد

گفته های ریتا

در ابتدا مطمئن نبودم که بخواهم دوباره همسرم سهیل را ببینم و با او ادامه دهم. از تصور اینکه او با زنان مختلفی ارتباط داشته، حالم به هم می خورد. اما بعد از اینکه فرصت پیداکردم تا موضوع را بررسی کنم تصمیم گرفتم با تمام وجود برای حفظ زندگیم تلاش کنم.
در آن زمان نمی دانستم آن تصمیم چقدر برایم ارزشمند است با وجود اینکه علی رغم همه سختی هایی که در طی این
مردانی که به این دست روابط وارد می شوند عمدتا  از نزدیک شدن اضطراب شدید پیدا می کنند و آن را با برقرار ساختن رابطه جنسی خارج از قاعده، تسکین می دهند
چند سال کشیده بودم تصمیم گرفتم وارد عمل شوم. ما هر دو اشتباه کرده بودیم او بیماریش را رها کرده بود تا عنان از دست دهد من هم برای حفظ زندگیم هیچ تلاشی نکردم. اکنون احساس می کنم می توانیم دوباره برای فرزندمان پدر و مادر خوبی باشیم واوهم در این میان درسهایی خواهد آموخت.
هر چند اطرافیان مرا به دیوانگی متهم می کردند و حتی گاهی خودم هم این احساس را داشتم اما تصمیم گرفته بودم که فرصتی دوباره به خودم و همسرم دهم و برای حفظ زندگیم تلاش کنم و به چهار قانون پیشنهادی مشاور عمل کنم. البته خودداری از خشم، قضاوت نامحترمانه و خواسته های خودخواهانه مشکل ترین بخش بود.
با بودن در کنار سهیل باید تمام واحدهای عشقی که از دست داده بودم را دوباره سپرده گذاری می کردم. سهیل موافقت کرد حداقل 15 ساعت در هفته را با هم باشیم. این بار با هم آموختیم که چطور برای هم دوستان خوبی باشیم. او همیشه همراهی با من را دوست داشت اما من به خاطر بی اخلاقی هایش همیشه او را از خود می راندم. عاقبت متوجه شدم چقدر عشق ارزشمند است و من خیلی زودتر می توانستم سهیل را وادار به درمان های تخصصی تر کنم و از این منجلاب رهایی بخشم.
او مدتهاست تحت درمانهای تخصصی و دارو درمانی است و برای درمانهای سکس تراپی هر دومان با هم اقدام کرده ایم و مهارتهای جدید آموخته ایم. علی رغم کاری که در حق من کرده اکنون می توانم به او اعتماد کنم زیرا از علاقه اش به خود اطمینان یافته ام و می دانم خودش هم از این بیماری کلافه شده و تلاش جدی برای درمان دارد.
همچنین می دانم دنبال کردن چهار قانون بود که موجب بهبود رابطه من و سهیل شد:
- قانون حمایت: عامل ناخشنودی همسرمان نباشیم
- قانون توجه: مهم ترین نیازهای عاطفی همسرمان را برطرف کنیم
- قانون زمان: زمان ویژه ای برای خلوت کردن با همسر و توجه کامل به او اختصاص دهیم.
- قانون صداقت: با همسرمان به طور کامل صادق و روراست باشیم.
منبع: تبیان
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2017-02-15 20:24:05منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
57047





نظر شما در مورد مطلب علت هوس بازی برخی مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




از ازدواج میترسم
از ازدواج میترسم

چه زمانی باید رابطه نامزدی را تمام کرد
چه زمانی باید رابطه نامزدی را تمام کرد

میدانید STDs چیست ؟( بیماری جنسی که براحتی منتقل میشود)
میدانید STDs چیست ؟( بیماری جنسی که براحتی منتقل میشود)

تاثیر تعداد رابطه جنسی بر باروری زنان
تاثیر تعداد رابطه جنسی بر باروری زنان

تفاوت اضطراب طبیعی با اضطراب بیمارگونه
تفاوت اضطراب طبیعی با اضطراب بیمارگونه

خودنمایی زنان و چشم چرانی مردان
خودنمایی زنان و چشم چرانی مردان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

7863

بازدید امروز:

25654

بازدید دیروز:

266974358

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام