رفتارهایی که باعث دوری مردان از زنان میشود

رفتارهایی که باعث دوری مردان می شود

وقتی می خواهید مردی را به خودتان جذب کنید باید بدانید چه رفتارها و کارهایی مانع می شوند. گاهی اوقات هر چه تلاش می کنید نتیجه برعکس می بینید به همین دلیل موارد زیر را با دقت بخوانید و تا جایی که می توانید از آن ها دوری کنید.

آرایش زیاد

شاید تصورتان این باشد که هفت قلم آرایش شما را زیباتر می کند اما نظر یک مرد کاملا متفاوت است و آرایش زیاد برای او هیچ جذابیتی ندارد. پس بیایید واقع بین باشیم. حقیقت این است که مردها با آرایش زیاد جذب شما نمی شوند.

سخن چینی کردن

ممکن است به اشتراک گذاشتن آخرین خبر و شایعه درمورد یکی از دوستان یا همکاران تان برای شما جذابیت داشته باشد اما این را بدانید که سخن چینی یکی از ویژگی های غیر جذاب از نظر مردهاست. شاید نیت شما این باشد که بخواهید از طریق با او بیشتر ارتباط برقرار کنید اما حرف زدن درباره دیگران عزت نفس پایین شما را نشان می دهد. خیلی ها به دلیل اعتماد به نفس پایینی که دارند سعی می کنند با حرف زدن درباره اشتباهات دیگران و سخن چینی احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. این را بدانید مردها جذب کسی می شوند که اعتماد به نفس داشته باشد، به خودشان ارزش بدهند و برای بالا بردن خودشان دیگران را سرکوب نکنند.

اعتماد به نفس بیش از حد

اعتماد به نفس یکی از ویژگی هایی است که برای مردها جذابیت بالایی دارد اما بین اعتماد به نفس و غرور و تکبر فرق هست. خودتان را باور داشته باشید، به داشته ها و موفقیت های تان افتخار کنید اما خودنمایی نکنید. خودستایی نتیجه برعکس می دهد و کاری اشتباه است. باید تواضع داشته باشید و آنقدر به خودتان اطمینان داشته باشید که نخواهید با خودستایی قابلیت های تان را نشان دهید. یک مرد نیاز ندارد که دائما عالی بودنتان را به او متذکر شوید. با این کار او برداشت خودش را خواهد کرد.

بدگویی کردن از همسر سابق

شاید فکر کنید بدگویی کردن از همسر سابق یا رابطه ای که قبلا داشتید کار درستی است اما این کار شما را بد نشان می دهد. نیت شما این است که به او نشان دهید جای هیچ نگرانی نیست اما دائما انتقاد کردن از رابطه سابق رفتاری کاملا غیر جذاب است و با این کار کینه توزی خود را نشان داده اید و او در ذهن خودش ناخودآگاه به این فکر می کند که ممکن است نفر بعدی که چنین کلماتی را پشت سرش می گویید او باشد. پس بهتر است گذشته را کاملا رها کنید و به حال و آینده فکر کنید.

دست نیافتنی بودن

مستقل بودن با دست نیافتنی بودن فرق دارد. شاید تصور کنید با در دسترس نبودن می توانید او را به خودتان جذب کنید اما با وقت نگذاشتن برای او سخت در اشتباه هستید. با نقش بازی کردن نشان می دهید که هیچ تمایلی برای شناخت او ندارید و نسبت به او بی توجه و بی علاقه هستید.

خود را محتاج نشان دادن

نکته ای که برای جذب مردها باید بدانید این است که مردها باید تشخیص دهند که به آن ها نیاز دارید. آن ها دوست دارند به زندگی شما ارزش بدهند و هیچوقت یک موجود اضافی و بی مصرف به حساب نیایند. خیلی از زن ها به اشتباه می خواهند این نیاز مردها را با حسادت کردن، بیش از حد احساس نیاز کردن و هر لحظه به او چسبیدن و وابستگی احساسی بیش از حد رفع کنند و با این روش های غلط خود را به او نزدیک تر کنند اما فقط او را از خودشان دور می کنند. مردها می خواهند مکمل زندگی شما باشند نه این که مرکز دنیای شما. راه حل این است که درباره خودتان هیچ جمله منفی نگویید و از منطقه امن خود بیرون بیایید.

موهای شینیون کرده

موهای شینیون کرده آنقدری که برای خودتان جذاب است برای مردها هیچ جذابیتی ندارد. مو یکی از مواردی است که مردها به آن توجه زیادی دارند بنابراین هر چه طبیعی تر باشید برای او جذاب تر هستید.

همیشه موافق بودن

باور کنید یا نه همیشه موافق بودن یکی از رفتارهایی است که مردها را نسبت به شما سرد می کند. می ترسید که عقاید خودتان را به زبان بیاورید، هیچوقت مخالفت نمی کنید یا هیچوقت با او بحث نمی کنید تا او را از خودتان دور نکنید این ها نشان دهنده عدم پذیرش و صداقت شما هستند. هر چه بیشتر افکار و احساس تان را به زبان بیاورید رابطه بهتر و محکم تری خواهید داشت. خودتان باشید نه کسی که فکر می کنید او دوست دارد باشید.
منبع : bedunim.ir

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

این مطلب در تاریخ 2017-04-28 18:45:19منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
18961





نظر شما در مورد مطلب رفتارهایی که باعث دوری مردان می شود چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




خیلی زود به هر پسری دل می بندم و بهش حس پیدا می کنم
خیلی زود به هر پسری دل می بندم و بهش حس پیدا می کنم

چه دخترانی برای ازدواج مناسب هستند
چه دخترانی برای ازدواج مناسب هستند

بهترین زمان باروری!؟
بهترین زمان باروری!؟

ترشحات قهوه ای قبل و بعد از قاعدگی
ترشحات قهوه ای قبل و بعد از قاعدگی

چرا خودخوری می کنیم
چرا خودخوری می کنیم

افکاری که طلاق را آسان جلوه می دهد
افکاری که طلاق را آسان جلوه می دهد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

7189

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266284952

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام