مشاور سنتر

رابطه جنسی در زنان مبتلا به دیابت

رابطه جنسی در زنان مبتلا به دیابت

چگونه در کنار دیابت عملکرد جنسی مناسبی داشته باشید؟

همان طور که گفته شد دیابت ممکن است رابطه جنسی را دشوار کند اما تا وقتی که خود شما به آن اجازه ندهید نمی تواند رابطه تان را از بین ببرد. برای اینکه بتوانید در کنار این بیماری کارکرد جنسی خود را حفظ کنید و آن را به سطح قابل قبول برسانید به چند پیشنهاد کاربردی زیر توجه کنید:

1. دیابت و راه های تأثیر آن روی عملکرد جنسی تان را بشناسید.

2. هوای خودتان را داشته باشید. اولین چیزی که باید باور کنید آن است که شما می توانید رابطه جنسی مطلوبی داشته باشید. برای این که به این موفقیت بزرگ برسید باید سعی کنید با ورزش منظم، تغذیه سالم، کاهش وزن، کاهش استرس، مصرف منظم داروها و مراجعه منظم به پزشک بیماری تان را تحت کنترل نگه دارید.

3. با سیگار قهر کنید. اگر سیگاری هستید و یا یکی از اعضای خانواده تان اهل سیگار کشیدن است باید به یک نکته توجه خاص داشته باشید: «وقتی که دیابت با دود سیگار ترکیب می شود به طرزی باور نکردنی به عروق خونی شما آسیب وارد می شود». بنابراین همین حالا سیگار را کنار بگذارید و از کسانی هم که در دور و برتان سیگار می کشند بخواهید نزدیک شما سیگار نکشند.

4. همسرتان را غیب گو تصور نکنید. درست است که شوهر شما از بیماری تان مطلع است و به احتمال زیاد این را هم می داند که این بیماری برخی مشکلات جنسی را برای شما ایجاد کرده است، اما این به معنای آن نیست که شما از همسرتان انتظار داشته باشید که فکر شما را بخواند. به خاطر داشته باشید که شوهر شما یک انسان است، بنابراین ممکن است گاهی فراموش کار شود، یا گاهی تمایل به رابطه امان او را ببُرد، یا گاهی خستگی از کار حافظه او را ضعیف کند و یا صدها گاهی دیگر. بنابراین باید با او صحبت کنید برای مثال به او بگویید که نسبت به رابطه چه حسی دارید، چگونه رابطه شما را اذیت می کند و...

5. رابطه بدون دخول را از قلم نیندازید. اول اینکه دخول جزء مراحل آخر یک رابطه است به علاوه خیلی از خانم هایی که

روان سازها محیط داخلی واژن شما را مرطوب و لغزنده می کنند و در نتیجه به تسهیل رابطه جنسی تان کمک می کنند

به دیابت مبتلا نیستند هم در حین دخول ارگاسم را تجربه نمی کنند. بنابراین حیف است که رابطه تان را فقط در دخول خلاصه کنید. تحقیقات هم نشان داده اند که انجام کارهایی مانند نوازش شدن گردن، مکیده شدن نرمه گوش، تحریک شدن لبها به وسیله بوسیدن، لمس شدن پستان ها و سایر اندام های بدن زن توسط شوهر می توانند لذت زیادی را در او به وجود بیاورند و به تقویت میل جنسی او کمک کنند. این موارد در مردها هم ایجاد لذت می کنند. پس با شوهرتان در این باره صحبتی داشته باشید و راه رابطه بدون دخول را هم باز بگذارید.

6. از روان سازها استفاده کنید. روان سازها محیط داخلی واژن شما را مرطوب و لغزنده می کنند و در نتیجه به تسهیل رابطه جنسی تان کمک می کنند.

7. از ویبراتور استفاده کنید. ویبراتورها احساس شهوانی شما را تقویت می کنند و به همین دلیل می توانند آسیبهایی که به دلیل دیابت به اعصاب اندام جنسی شما وارد شده است را تا حدودی جبران کنند. توصیه می شود که برای انتخاب یک روان ساز و یک ویبراتور مناسب از پزشک تان مشورت بگیرید.

8. یک درمانگر جنسی پیدا کنید. درمانگری که روی رابطه جنسی زن و شوهرها کار می کنند، در واقع به مراجعین شان آموزش می دهند که در شرایط مختلف از جمله در شرایطی که یکی از زوجین به یک بیماری مزمن مانند دیابت مبتلا است، چگونه رابطه را مدیریت کنند طوری که هر دو طرف تا بیشترین حد ممکن از آن لذت ببرند.

 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2017-06-19 19:01:04منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
9270





نظر شما در مورد مطلب رابطه جنسی در زنان مبتلا به دیابت چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




با پسری هستم که ازم عشق بازی می خواد و نمیتوانم قبول کنم چکار کنم
با پسری هستم که ازم عشق بازی می خواد و نمیتوانم قبول کنم چکار کنم

ابراز علاقه به نامزد
ابراز علاقه به نامزد

15 نشانه اولیه بارداری
15 نشانه اولیه بارداری

آنچه مردان باید در مورد مایع منی بدانند
آنچه مردان باید در مورد مایع منی بدانند

شخصیت‌ شناسی از روی گل موردعلاقه
شخصیت‌ شناسی از روی گل موردعلاقه

علت افزایش ازدواج زودهنگام
علت افزایش ازدواج زودهنگام










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

1086

بازدید امروز:

17246

بازدید دیروز:

267060131

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام