کارهایی که بعد رابطه جنسی باید انجام دهید

کارهایی که بعد آمیزش جنسی باید انجام دهید
حتی در 40 سالگی و بعد از آن هنوز هم می توانید بهترین لذت ها را از رابطه جنسی ببرید. از آن گذشته در این سن با وجود تجربه ای که دارید کاملا می دانید چه می خواهید و از تجربه آن خجالت نمی کشید. ولی حتی با وجود تجربه ای که داریم ممکن است فراموش کنیم چه کارهایی بعد رابطه جنسی لازم است انجام دهیم. مثلا رفتن به دستشویی و بی لباس خوابیدن. این نکات را باید به خاطر بسپارید تا زندگی جنسی شما به سلامت و با تمام سرعت به جلو پیش برود.

1 . بعد از رابطه جنسی احساسات خود را ابراز کنید

بعد از اتمام عشقبازی، زمانی را برای نشان دادن عکس العمل به احساساتی که از رابطه جنسی داشته اید اختصاص دهید. روی جزئیات تمرکز کنید، به یاد بیاورید که واقعا چه چیزی احساسات شما را برانگیخته است. افکارتان را بلافاصله با شریک خود در میان بگذارید. فرصت ندهید که احساساتتان از دست برود. با این حال اگر احساس خوبی از این جلسه رابطه خود نداشتید بهتر است احساسات ناخوشایند خود را رها کنید و حرفی از آن به میان نیاورید و به جای آن شریک خود را در آغوش بکشید. مطالعات نشان داده که این عمل منجر به روابط شادتری در آینده خواهد شد.

2 . پیگیری اختلالات غیر طبیعی

به طور معمول درد در زمان رابطه جنسی اتفاق می افتد. دلایل آن می تواند اسپاسم عضلانی، کمبود روانکاری، یبوست و یا حتی ضربه خوردن اتفاقی به تخمدان باشد. ولی همه دردها عادی نیست به خصوص اگر تکرار شود و مدت زمانی طولانی بعد از رابطه جنسی ادامه داشته باشد . در این صورت باید با پزشک خود مشورت کنید چون ممکن است مشکلی اساسی داشته باشد مانند فیبروئید، کیست رحم یا تخمدان، آندومتریوز یا کج شدن دهانه رحم و یا حتی سرطان.

3 . هنگام شستشو از صابون استفاده نکنید

به یاد داشته باشید که بعد از رابطه جنسی سطح آلت تناسلی خود را با ملایمت شستشو دهید. اغلب باکتری ها از طریق دهان، انگشت یا روان کننده شریک جنسیتان منتقل می شود که میتواند منجر به عفونت مخمری یا باکتریایی شود که به راحتی می توانید با استفاده از لیف حمام و آب خالص آلت تناسلی خود را بشویید. ازمصرف صابون های معطر که پوست ظیف و حساس این ناحیه را تحریک می کند اجتناب نمایید. فقط باید قسمت بیرونی آلت تناسلی خود را از جلو به عقب بشویید. بدنتان روش مخصوصی برای پاکسازی تمام بخش های داخلی بدن واژن دارد که نباید در آن دخالت کنید.

4 . بعد از رابطه جنسی آب ولرم بنوشید

رابطه جنسی مانند دویدن، پیاده روی یا هر ورزش دیگری یک فعالیت بدنی محسوب می شود بنابراین مهم است که بعد از آن زمانی را به آبرسانی به بدن اختصاص دهید. در صورت کم شدن آب بدنتان نه تنها دهان بلکه واژن هم خشک خواهد شد. اگر می توانید آب را کنارتان قرار دهید. بهتر است از نوشیدن بلافاصله آب سرد اجتناب نمایید و در صورت نیاز آب عسل ولرم استفاده کنید.

5. بعد از رابطه جنسی در وان استراحت کنید

حمام رفتن بعد از رابطه جنسی احساس خوبی به شما می دهد. نشستن در وان نه تنها احساس خوبی به شما می دهد بلکه ناحیه واژن را هم تمیز کرده و به پوستتان آبرسانی می کند. می توانید مقداری روغن هم به آب اضافه کنید. روغن نارگیل فوق بکر یا روغن بچه که برای پوست های حساس باشدف بهترین گزینه ها هستند. یک حمام گرم می تواند به تسکین اندام های ملتهب در اثر رابطه جنسی کمک کند.

6 . بعد از رابطه جنسی یک میان وعده غنی از پروبیوتیک مصرف کنید

رابطه جنسی اغلب باعث گرسنگی می شود. به هر حال مقداری کالری در زمان رابطه سوزانده اید. خوردن میان وعده از غنی از پروبیوتیک مثل کامبوچا و کیمچی یا ماست می تواند باکتری های خوب واژن را جایگزین کند. همچنین احتمال ابتلا به عفونت مخمری یا باکتریایی واژن را کاهش دهد.

7 .بعد از رابطه جنسی بدون لباس بخوابید

وقتی به کارهایی که باید بعد از رابطه جنسی انجام دهید فکر میکنید، بدون لباس خوابید را فراموش نکنید. این کار احتمال ابتلا به عفونت مجاری ادراری یا عفونت های باکتریایی و مخمری را در شما کاهش می دهد. اگر خیلی خجالت می کشید می توانید از یک زیرشلوای نخی که امکان عبور هوای مناسب داشته باشد استفاده کنید.

چه کارهایی نباید بعد از رابطه جنسی انجام دهید

بعد از رابطه جنسی از دستمال مرطوب استفاده نکنید

دستمال مرطوب پر از مواد شیمیایی، خشبوکننده ها، گلیسرین و سایر روغن هاست. این مواد می توانند باعث تحریک ناحیه واژن شما شوند. به خصوص بعد از رابطه جنسی که ناحیه آلت شما حساس تر شده است. استفاه از دستمال مرطوب می تواند باعث خشکی، خارش، حساسیت و التهاب ناحیه تناسلی شما شود.

با لباس خواب های شیک و زیبا که مخصوص رابطه جنسی هستند نخوابید

یکی از مهم ترین مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که با لباس های شیک و جذاب که برای رابطه جنسی استفاده می شوند به هیچ عنوان نخوابید. اغلب این لباس ها از پارچه هایی ساخته شده اند که رطوبت را نگه می دارند. به خصوص لباس هایی که از الیاف مصنوعی و پلی استر ساخته شده اند. این الیاف اجازه عبور هوا از ناحیه واژن را نمی دهند که می تواند منجر به ایجاد عفونت مخمری شود. یا از لباس های نخی بعد از رابطه استفاده کنید یا این که بدون لباس بخوابید.

منابع : سیمرغ

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
این مطلب در تاریخ 2018-04-30 18:39:47منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
17179





نظر شما در مورد مطلب کارهایی که بعد آمیزش جنسی باید انجام دهید چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




حقایق ازدواج
حقایق ازدواج

با کسی که به ما علاقه داره ولی ما حسی بهش نداریم چطور برخورد کنیم
با کسی که به ما علاقه داره ولی ما حسی بهش نداریم چطور برخورد کنیم

رابطه جنسی با وجود ابتلا به بیماری
رابطه جنسی با وجود ابتلا به بیماری

علت ناباروری در زنان و مردان
علت ناباروری در زنان و مردان

عواقب اعتیاد به موبایل
عواقب اعتیاد به موبایل

نکاتی برای مدیریت زمان
نکاتی برای مدیریت زمان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11566

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266289329

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام