عواملی که باعث خیانت زنان می شود

عواملی که باعث خیانت زنان می شود
زنها به همان دلایلی به همسران خود خیانت می‌کنند که مردها این کار را می‌کنند: «جدا شدن و تمام کردن رابطه کار سختی است». آنها ترجیح می‌دهند خیانت کنند و رابطه‌ی زناشویی را حفظ کنند تا اینکه به سختی زندگی مشترک را پایان بدهند و با عواقبش روبرو شوند.

زنها برای خیانت کردن دلایل متفاوتی با مردها دارند که در ادامه به متداول‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

1. از نظر روحی و عاطفی کمبود دارد 

وقتی زنی احساس کند از نظر عاطفی و هیجانی آسیب می‌بیند، شروع می‌کند به جستجوی اطمینان خاطر و قوت قلبی که یک مرد می‌تواند به او بدهد. اگر مردی در این زمینه حرکتی بکند، ممکن است به راحتی بتواند چنین زنی را به دست بیاورد! 
شوهر عزیز! کاری کن که همسر شما در کنارتان احساس امنیت روحی داشته باشد تا در جاهای دیگر به دنبال قوت قلب و اطمینانی که شما به او نمی‌دهید نگردد.

2. پول پرست است 

آیا همسرتان واقعا عاشق خود شماست یا پول‌تان؟! بعضی از خانمها واقعا پول پرستند. این زن بیشتر به پول شما و امکاناتی که برایش فراهم می‌کنید اهمیت می‌دهد تا خود شما. زندگی با چنین زنی امیدوارکننده نیست. چون همیشه مردهایی هستند که پل بیشتری دارند و می‌توانند چنین زنهایی را جذب کنند.

3. فکر می‌کند حق دارد خیانت کند چون رابطه‌ی زناشویی‌اش دچار بحران است 

او فکر می‌کند رابطه‌اش با همسرش بحران زده و نامطلوب است. اما واقعیت این است که قرار نیست زندگی زناشویی همیشه پُر از لحظات رمانتیک و رضایت بخش باشد. هر رابطه‌ای فراز و نشیب‌های خودش را دارد و این بخشی از بازی زندگیست. مهم این است که در کنار هم بمانید و با هم مشکلات را حل کنید. اما زنی که تصور اشتباهی از زندگی زناشویی دارد در مواجهه به بحران و تلاطم در رابطه‌ی زناشویی به خودش می‌گوید که حق دارد به همسرش خیانت کند!
زنها در خیانت کردن و پنهان کردن آن از همسرشان، بهتر عمل می‌کنند‎

4. با مردی آشنا شده که حس خوبی به او می‌دهد، واقعا خوب! 

مطمئنا این تیپ مردها را می‌شناسید؛ آنهایی که واقعا خوش تیپ‌اند، جاذبه‌ای جادویی دارند و خوب حرف می‌زنند. زنها عاشق چنین مردهایی هستند و از تعریف و تمجیدها و لاس زدنهای‌شان لذت می‌برند. چیزی که می‌تواند در ابتدا صرفا «خوش گذراندن و تفریح» تلقی شود ممکن است خیلی زود به چیزی فراتر از لحظه‌ای گذرا و حسی موقتی تبدیل شود.

5. احساس می‌کند نیازهای جنسی‌اش تامین نمی‌شود 

مردهایی که ناتوانی جنسی دارند، اختلال نعوظ دارند یا با هر گونه مشکلی در این زمینه مواجهند، متاسفانه بد شانسد! چون بعضی از زنها فکر می‌کنند این مسائل مجوزی است برای آنها که به شریک زندگی خود خیانت کنند. آنها می‌خواهند نیازهای جنسی‌شان تامین شود اما نمی‌دانند خیانت، راه حل نیست.

6. در مورد احساسات‌ش گیج شده 

همانطور که می‌دانید احساسات یک زن مانند دریاست؛ جزر و مد دارد. گاهی نمی‌تواند در وصف خوبیهای شما زیاده روی نکند و هیجان زده نشود، گاهی هم نمی‌تواند دست از شکایت و ایراد گرفتن از شما بردارد. وقتی مرد دیگری درست در زمانی مناسب وارد ماجرا می‌شود می‌تواند فورا این زن را علیه مردش بشوراند و خودش برنده شود.

7. مردی که با او آشنا شده از او حمایت عاطفی می‌کند 

زنها واقعا دوست دارند درک شوند. آنها نیاز به پشتوانه‌ی عاطفی دارند و اگر شما نتوانید این حمایت را از او بکنید، او جای دیگری به دنبالش خواهد گشت. گاهی شانه‌ای برای تکیه دادن می‌تواند خیلی زود به خیانت جنسی برسد. پس مهم است که شما به عنوان شوهر، همیشه از نظر روحی و هیجانی برای همسرتان آماده و پاسخگو باشید، تا هر دوی شما بتوانید حامی عاطفی دیگر باشید. حتما می‌دانید که این یکی از بسترهای اساسی یک رابطه‌ی سالم است.

8. نمی‌تواند در برابر وسوسه مقاومت کند 

اگر یک دختر زیبا و جذاب هر جا که می‌روید کنارتان باشد و سعی کند اغوای‌تان کند چه واکنشی نشان خواهید داد؟ پس عجیب نیست که همسرتان هم گاهی وسوسه شود.

9. خیانت می‌کند چون همسرش برای او وقت نمی‌گذارد 

زنها نیاز به محبت و نوازش‌های غیر جنسی دارند. اگر سرتان آنقدر شلوغ باشد که زمانی برای همسرتان صرف نکنید او احساس می‌کند نادیده گرفته می‌شود. در نتیجه ممکن است جای دیگری به دنبال محبت و توجه بگردد. همیشه برای همدیگر وقت بگذارید. این عادت خوبی است که دست کم یک بار در هفته فقط با هم باشید و به هم توجه کنید و نه هیچ چیز دیگری! قرارهای عاشقانه بگذارید، دست مانند زمانی که سعی داشتید دل همدیگر را بربایید و برای جلب محبت همدیگر هر کاری می‌کردید.
برای مردها سخت است که بپذیرند چرا زنها خیانت می‌کنند، اما بالاخره هر کسی دلایل خودش را برای رفتارهایش دارد. مراقب همسرتان باشید، حمایتش کنید، برایش وقت و انرژی بگذارید و نیازهایش را بشناسید. اینها، لازمه‌ی بی‌چون و چرای حفظ شادابی یک زن و با هم ماندن هستند.
منبع: برترین ها 
 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
مشاوره ازدواج و زناشویی - تلفنی - آنلاین - حضوری
این مطلب در تاریخ 2018-07-24 18:54:15منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
6163





نظر شما در مورد مطلب عواملی که باعث خیانت زنان می شود چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




مدت زمان لازم برای شناخت قبل از ازدواج
مدت زمان لازم برای شناخت قبل از ازدواج

ازدواج های مدرن ( خودم انتخاب میکنم نه پدرو مادرم ...)
ازدواج های مدرن ( خودم انتخاب میکنم نه پدرو مادرم ...)

افتادگی سینه
افتادگی سینه

روش بزرگ کردن آلت
روش بزرگ کردن آلت

آشنایی با ماده مخدر سالویا
آشنایی با ماده مخدر سالویا

تاثیر اختلال سازگاری در زندگی زناشویی
تاثیر اختلال سازگاری در زندگی زناشویی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

27225

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266463163

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام