مشاور سنتر

چند وقته ازدواج کردم اما دچار زود انزالی هستم

چند وقته ازدواج کردم اما دچار زود انزالی هستم

سلام با گذشت ۹ ماه از ازدواج من و با اینکه تقریبا بعضی وقتا ۷ روز هفته نزدیکی داشتم ولی دچار زود انزالی هستم و با اینکه تو سایت شما خونده بودم با افزایش دفعات نزدیکی این موضوع مرتفع میشه اما مشکل من برطرف نشد ، گاهی وقتا کمتر از ۳۰ ثانیه ارضا میشم ابتدای رابطه معاشقه دارم با همسرم تا نیم ساعت ولی کم و زیاد کردن زمان معاشقه هم تاثیری در افزایش زمان انزال من نداشته ، ۳۶ سالمه و قبل از ازدواج هم با جنس مخالف رابطه نداشتم ، مشکل یا بیماری هم ندارم ، لطفا راهنمایی کنید ، با تشکر

به هر سه موارد توجه كنيد زود انزالی یک مسئله نسبی است و در سن قبل از ازدواج بعلت عدم نزدیکی کافی عادی است

 و درمان ان ١-افزايش تعداد دفعات نزديكى ٢-افزايش زمان معاشقه حد اقل ٤٥ دقيقه بدون دخول بلکه مالش روی کلیتوریس پاتنر است ٣-در موقع دخول گرفتن الت بمدت يك دقيقه و فشار دادان ان و دردناك كردن ان بدون کج و انحنا دادن الت توسط فرد یا پاتنر . ٤-مصرف كلومى پيرامين ٢٥ میلی هفته اول يك قرص و از هفته دوم صبح و شب تا سه ماه سپس با گاهش مصرف بارامى ظرف ده تا يك هفته قطع و فقط سه ساعت قبل از هر نزديكى همين قرص ميل شود در شروع ممكن است عوارض دارو اذيت كند ولى با تحمل بعد از چند روز اثرش ظاهر مى شود و عارضه از بين مى رود. پس صبور باشید عوارض مهم ان بیخوابی یا خواب الودگی است که بعد از دو هفته کاملا قابل تحمل است .

خوب است بدانید انزال پدیده ای است که در آن دو دستگاه عصبی مرکزی و محیطی با هم هماهنگ می شوند تا انزال انجام شود . اگر این دو از نظم خارج شوند یکی از اختلالات انزالی رخ خواهدداد. برای این کار واسطه های عصبی وجود دارند که باعث ترشح سروتونین می شود. سروتونین موجب مهار انزال می شود و در افرادی که انزال زودرس دارند دارویی داده می شود تا میزان سروتونین مغز را افزایش دهد. بعضی از بیماران به روان درمانی و رفتاردرمانی هم نیاز دارند .
 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

 

آیا انزال قبل از 2 دقیقه دلیل قطعی برای وجود انزال زودرس است؟

شایع ترین نوع اختلال انزال، انزال زودرس است. در علم پزشکی هر بیماری تعریف خاص خود را دارد. بنابراین مردان بعد از خواندن این مطلب نباید تصور کنند که علائمی شبیه به آن دارند. انزال زودرس حتما باید در تعریف علمی بگنجد. اگر مردی در بیش از 50 درصد از روابط زناشویی اش ظرف 2 دقیقه دچار انزال شود انزال زودرس دارد. البته همین تعریف هم مشروط بر آن است که مرد و زن روابط زناشویی منظمی داشته باشند. رابطه زناشویی منظم یعنی مرد و زن هر هفته 2 تا 3 بار رابطه زناشویی داشته باشند .

ممکن است فردی از ابتدا دچار انزال زودرس باشد و بعد از ازدواج شدیدتر شود؟

انزال زودرس یا اولیه یا ثانویه :

انزال زودرس اولیه : یعنی فرد از همان ابتدا دچار انزال زودرس است .

انزال زودرس ثانویه : فردی که مدت ها پس از داشتن رابطه زناشویی طبیعی مثلا بعد از 15- 19 سال ، دچار انزال زودرس شده است (یعنی قبل از آن هیچ مشکلی نداشته). ثانویه ممکن است به دلیل وجود بیماری هایی باشد که شایع ترین آنها عفونت و التهاب پروستات است. مردانی که با این شکایت به پزشک مراجعه می کنند، مستلزم بررسی های تخصصی تری هستند. البته انزال زودرس دلایل گوناگونی دارد که یکی از آنها عفونت در پروستات است .

افرادی که رابطه زناشویی منظمی ندارند، مشکلات عاطفی دارند و افراد مضطربی هستند، دچار یکی از اختلالات هورمونی (مثلا غده تیروئید پرکار دارند) ممکن است دچار انزال زودرس شوند. بنابراین در مراجعه به پزشک حتما باید همه موارد را در نظر بگیرند تا تصمیم درستی اتخاذ شود. مثلا برای فردی که دچار عفونت پروستات است یا غده تیرویید پرکار دارد نمی توان از دارو استفاده کرد (دارو مدت انزال را بیشتر می کند) . چنین داروهایی مشکل بیمار را حل نمی کند .

فاصله بین دو رابطه زناشویی از عوامل زود انزالی

از عوامل موثر در اختلال انزال زودرس می توان به فاصله زیاد بین روابط زناشویی اشاره کرد. وقتی احساسات زناشویی بین زوجین متراکم می شود، معمولا کنترل یک باره آنها دشوار شده و منجر به انزال زودرس می شود. علاوه بر این بیشتر افراد در اوایل زندگی زناشویی به دلیل تجربه کمی که دارند دچار این مشکل می شوند و به مرور زمان باتجربه بیشتر مشکل شان رفع می شود. عوامل پزشکی بازدارنده نظیر آسیب های جسمی، تداخلات دارویی و مشکلات هورمونی هم از دیگر عوامل زود انزالی هستند


 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

این مطلب در تاریخ 2018-11-26 19:23:00منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
5136





نظر شما در مورد مطلب چند وقته ازدواج کردم اما دچار زود انزالی هستم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




شکست عشقی در دوران دانشجویی
شکست عشقی در دوران دانشجویی

شرایطی که دختر برای ازدواج نیاز به اجازه پدر ندارد
شرایطی که دختر برای ازدواج نیاز به اجازه پدر ندارد

کدام روش تشخیص بارداری مطمئن تر است
کدام روش تشخیص بارداری مطمئن تر است

علت و درمان سوزش ادرار
علت و درمان سوزش ادرار

تاثیر موسیقی دیس لاو بر خودکشی شنوندگان آن
تاثیر موسیقی دیس لاو بر خودکشی شنوندگان آن

نکات مهم برای ازدواج با افراد مطلقه
نکات مهم برای ازدواج با افراد مطلقه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

21587

بازدید امروز:

17246

بازدید دیروز:

267080632

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام