مشاور سنتر

زنان بعد از ارضا شدن و رابطه جنسی چکار کنند

زنان بعد از ارضا شدن و رابطه جنسی چکار کنند

کارهایی که زنان بعد از نزدیکی و رابطه جنسی باید انجام دهند برای سلامت جسمی و جنسی آنها ضرورت دارد، بنا بر این به توصیه هایی که درا ین مطلب برای زنان بعد از مقاربت ارائه شده توجه شود

برای داشتن رابطه جنسی سالم و بدون مشکل بایستی نکات بهداشتی بعد از این رابطه را جدی گرفت ، زنان رابطه جنسی را بعد از نزدیکی بایستی به مسیر بهداشت و مراقبت از سلامت واژن هدایت کنند


 
مراقبت های بهداشتی زنان بعداز رابطه جنسی


آنچه زنان باید بعد از رابطه جنسی انجام دهند

خانم ها باید بدانند که یکی از کارهای مهم بعد از نزدیکی ادرار کردن است منظور ما این نیست که بلافاصله بعد از نزدیکی از رختخواب بلند شوند بلکه برای پیشگیری از عفونت و مشکلات مقاربتی این توصیه مهم ترین اصل برای رعایت بهداشت روابط زناشویی است پس نباید نادیده گرفته شود.

عفونت های ادراری در خانم ها به خصوص در آن دسته که فعالیت زناشویی بیشتری دارند رایج است


اهمیت ادرار کردن زنان بعد از نزدیکی

اهمیت ادرار کردن زنان بعد از نزدیکی

عفونت زمانی اتفاق می افتد که باکتری ها از طریق مجرای ادرار و مثانه وارد بدن شوند به همین دلیل ادرار کردن قبل و بعد از نزدیکی شانس عفونت را کاهش می دهد. اگر احساس می کنید ادرار دارید حتما انجام دهید نه تنها بعد از نزدیکی بلکه هروقت احساس کنید ادرار دارید و ادرار را خارج نکنید برگشت ان به مثانه موجب عفونت میشود.
بعضی خانمها نسبت به خانم های دیگر بیشتر در معرض عفونت هستند بعضی ها هستند که بیشتر از دیگران در معرض خطر عفونت ها و بیماری ها هستند اگر در شش ماه پیش از 2عفونت ادراری دارید جزء آن دسته هستید
اگر بعد از نزدیکی ادرار نمی کنید و احساس خوبی هم دارید اگر با ادرار نکردن بعد از نزدیکی مشکلی ندارید نشان می دهد که بهداشت را رعایت کرده اید و منظم ادرار کرده اید.
مطلب مرتبط
نکات مهم برای زنا نبعد از ارضا شدن


دوش اب گرم: بعد از نزدیکی دوش گرفتن عالی است مخصوصا اگردوش اب گرم باشد به همین خاطربعد از نزدیکی یک دوش آب گرم تمام الودگی ها را ازبین میبرد.

نوشیدن آب: همانطور که هنگام ورزش نیازبه رطوبت دارید د رنزدیکی هم رطوبت لازم است خشکی روی کل بدن تاثیر میگذارد پس اگردهانتان خشک می شود حتما آب نوشیدتا ادرار کنیدومیکروبهاخارج شود.

انزال خانمها بعد از نزدیکی عفونت و میکروب هادر مقعد و آلت تناسلی قرار می گیرند که امکان دارد به داخل سرایت کند و خطر ابتلا به عفونت در مثانه را بالا میبرد پس تنها راه دور کردن این بیماری با ادرار کردن بعد از نزدیکی است.

مقعد به واژینال نزدیک است بنابراین چون واژینال و مقعد به هم نزدیک هستند باکتری ها هم به راحتی به داخل سرایت می کنند پس ادرار بعد از نزدیکی اجباری است.




زنان بعد از رابطه جنسی آب بنوشند

زنان بعد از رابطه جنسی آب بنوشند

خوردن موادحاوی پروبیوتیک: موادغذایی که بعداز نزدیکی میخورید بسیارحائز اهمیت است ، خوردن مواد حاوی پروبیتیک بعد ازنزدیکی الودگی ها عفونی را ازبین میبرد.

کنارگذاشتن موادشوینده: سریع بعد از نزدیکی قسمت تناسلی رابا مواد شوینده نشویید چون حساس است و باعث خشکی می شود و پ هاش آن را دچار اختلال می شود.

لباس زیر رادر بیاورید: بعضی از لباس زیرها از جنس نایلون وپلی استر هستند و نمیگذارد هوا تبادل شود و بعد از نزدیکی خیس میشودو امکان رشد باکتری ها بالا میبرد .

کنار گذاشتن دستمال مرطوب: دستمال های مرطوب حاوی مواد شیمیایی و بودار هستند که می توانند به اندام تناسلی آسیب بزنند در مواقعی که به دستمال نیاز دارید برای پاک کردن خود مقداری آب گرم سرکه را ترکیب و دستمال را به آن آغشته و خود را با ان پاک کنید.

جلوگیری از بیماریهای قارچی با سشوار: ممکن است متعجب شوید اما بسیاری از خانم ها بعد از نزدیکی سشوار را روی آلت خود می گیرد تا به این ترتیب از بیماری قارچ و عفونی جلوگیری کنند.
منبع : نمناک
 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
 

 
این مطلب در تاریخ 2018-12-26 19:49:18منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
20284





نظر شما در مورد مطلب زنان بعد از ارضا شدن و رابطه جنسی چکار کنند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




خواستگاری دختر از پسر
خواستگاری دختر از پسر

با تمام شدن رابطه عاطفی چطور کنار بیاییم
با تمام شدن رابطه عاطفی چطور کنار بیاییم

بزرگ کردن آلت تناسلی بدون عمل جراحی
بزرگ کردن آلت تناسلی بدون عمل جراحی

پرده بکارت مرجع کامل
پرده بکارت مرجع کامل

چرا همه شدن روانشناس و مشاور
چرا همه شدن روانشناس و مشاور

طلاق بگیریم یا بسوزیم و بسازیم ؟
طلاق بگیریم یا بسوزیم و بسازیم ؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11353

بازدید امروز:

17266

بازدید دیروز:

266995114

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام