مشاور سنتر

اعتیاد به دیدن تصاویر زنان برهنه

اعتیاد به دیدن تصاویر زنان برهنه

باسلام من پسری 29 ساله و متاهل هستم،موضوع اینجانب از این قرار است که من علاقه زیادی به تماشای عکس بدن خانمهای برهنه دارم،در حالیکه از تماشای فیلمهای پورنو متنفرم و هرگز علاقه ای به دیدن اینگونه فیلمها ندارم،میخواستم بپرسم که آیا تماشای بدن خانمهای برهنه که گاهی نیزباعث انزال در اینجانب می گردد اشکال دارد یا نشانه انحراف جنسی است؟همچنین باید بگویم که در میزان رابطه زناشویی با همسرم گاهی تاثیر + و گاهی منفی می گذارد،یعنی گاهی تمایل به رابطه زناشویی با همسرم را افزایش داده و گاهی کاهش میدهد!خواهشمند در این مورد نظرات و راهنمایی های خودتان را بفرمایید با تشکر

پاسخ مشاور جنسی :

اگر شما با دیدن عکسهای برهنه تحریک میشوید و لذت میبرید اما با دیدن فیلمهای پورنو چنین وضعیتی به شما دست نمی دهد علت اینست که با دیدن عکس رابطه جنسی را آنگونه که دوست دارید در ذهن پرورش میدهید اما با دیدن فیلم ، رابطه ای که در فیلم برقرار میشود را میبینید که آن رابطه متناسب با فانتزی یاتخیلات جنسی شما نمیباشد در نتیجه عکس شما را تحریک و لی فیلم چنین حسی به شما القاء نمیکند  در هر صورت با توجه به وضعیت تاهل شاید در مرحله اولیه به انحراف جنسی منجر نشود اما اثرگذاری آن بر روی رابطه با همسرتان اجتناب نا پذیر است و ممکن است میل به تنوع پذیری را در شما بیشتر پرورش دهد لیکن توصیه میشود از دیدن عکس و فیلم اجتناب کنید و لذت بردن از رابطه جنسی را صرفا به روح و تن همسرتان معطوف کنید


مطلب مرتبط
آیا دیدن فیلم پورن با همسر اشکالی دارد ؟

 

چطور اعتیاد به تماشای تصاویر پورن را ترک کنید :

مقابله با اعتیاد به پورنوگرافی و ترک پورنوگرافی

1. بدانید که پورنوگرافی به خاطر تاثیرات هورمونی که دارد، از عادت های بد دیگر اعتیادآورتر است و درنتیجه فقط زمانیکه خودتان واقعاً بخواهید، می توانید آن را کنار بگذارید.

2. منابعی که از آن پورنوگرافی دریافت می کنید را شناسایی کنید. آیا این منبع اینترنت است؟ یا یک مجموعه فیلم؟. بین خودتان و آن منابع فاصله بیندازید. مثلاً: کامپیوترتان را در یک اتاق عمومی در خانه قرار دهید، نه در اتاق خواب شخصیتان. همچنین می توانید این وب سایت ها را در ویندوز کامپیوترتان بلاک کنید تا دیگر نتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

3. موقعیت هایی که شما را بیشتر تحریک می کنند، شناسایی کنید و با این موقعیت ها فاصله بگیرید. اگر یک آهنگ یا بازی ویدئویی خاص این تحریک را ایجاد می کند، آن را برای مدتی کنار بگذارید. شاید مجبور شوید چند وقت از رفت و آمد با دخترها یا پسرهای جذاب صرفنظر کنید. البته بعد از اینکه اعتیادتان از بین رفت، می توانید به وضعیت عادی برگردید.

4. یک عادت تازه را شروع کرده تا جایگزین عادت به پورنوگرافی شود.

5. پیگیری روند پیشرفتتان هم می تواند کمک کند. به ازای هر روزی که بدون پورنوگرافی می گذرانید، یک تیک روی تقویمتان بزنید. سعی کنید یک رشته طولانی از این تیک ها ایجاد کنید.

6. از دوستانی که شما را به اینکارها ترغیب می کنند، دوری کنید.

7. از شر منابعی که در دست دارید، خلاص شوید. روی دی وی دی های حاوی فیلم و تصاویر پورنو با خودکار خط بیندازید که دیگر قابل استفاده نباشند و بعد دور بریزیدشان. عکس ها و مجله های پورنویی که دارید را پاره کرده و دور بریزید. کلیه فایل های پورنویی که روی کامپیوترتان دارید را پاک کنید.

8. اگر به هر دلیل دوباره به پورنوگرافی روی آوردید، برای اینکه نتوانسته اید خودتان را کنترل کنید خود را مجازات نکنید، چون اینکار فقط اعتماد به نفس شما را پایین می آورد و باعث می شود بیشتر از قبل به پورنوگرافی روی بیاورید. برای چند روز استفاده از فیلم ها، عکس ها، شبکه ها و سایت های پورنو را برای خود ممنوع کنید.

9. استفاده از کامپیوتر را برای خود محدود کنید. شاید اگر کامپیوتر جلوی رویتان نباشد، به فکر این چیزها نیفتید. سعی کنید شب ها پای کامپیوتر ننشینید.

10. بعد از گذشت یک مدت طولانی—مثلاً شش ماه، یک سال– به خودتان پاداش بدهید.

11. کارهای اینترنتی مثبت برای خود ایجاد کنید. درمورد یک موضوع خاص عضو یک انجمن شوید. یا وقتی احساس بیکاری و بی حوصلگی میکنید از بازی های آنلاین استفاده کنید.

12. در صورت امکان از تنها ماندن در شب ها جلوگیری کنید.

13. در صورت امکان، برنامه ای دانلود کنید که کلیه سایت های پورنو را فیلتر می کند.

14. اگر با دیدن یک دختر یا پسر فکرهای اینچنینی به مغزتان رسید، سعی کنید بلافاصله فکرتان را به چیز دیگری مشغول کنید.

15. اگر با گوش کردن به موسیقی هوس میکنید سراغ پورنوگرافی بروید، مراقب خواننده هایی که آهنگ هایشان را گوش می کنید، باشید.

16. با کسانی که به آنها اعتماد دارید، در این رابطه حرف بزنید و از آنها بخواهید که از شما حساب بکشند. اکثریت مردم به پورنوگرافی اعتیاد دارند اما خجالت می کشند که آن را به زبان بیاورند.

منبع : بخش اول سایت تنظیم خانواده بخش دوم topnaz.com


 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
این مطلب در تاریخ 2019-01-21 19:24:35منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
18034





نظر شما در مورد مطلب اعتیاد به دیدن تصاویر زنان برهنه چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




پرسش نامه مشاوره قبل از ازدواج
پرسش نامه مشاوره قبل از ازدواج

اختلاف قد در ازدواج چقدر مهم است؟
اختلاف قد در ازدواج چقدر مهم است؟

چطور بفهمیم به ایدز مبتلا شده ایم
چطور بفهمیم به ایدز مبتلا شده ایم

بیماری مقاربتی در زنان
بیماری مقاربتی در زنان

آلودگی هوا باعث چه اختلال روانی می شود
آلودگی هوا باعث چه اختلال روانی می شود

شرط بچه دار نشدن در ازدواج
شرط بچه دار نشدن در ازدواج










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14834

بازدید امروز:

25654

بازدید دیروز:

266981329

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام