مشاور سنتر

تاثیر قاعدگی بر میل جنسی زنان

تاثیر عادت ماهانه بر میل جنسی

آیا میل جنسی زنان در دوران قاعدگی افزایش می یابد ؟

میل جنسی در دوران قاعدگی نیز دستخوش تغییرات زیادی قرار دارد با تغییر هورمونی میل جنسی و تمایلات خانم ها به برقراری این روابط نیز تغییر می کند حتی شرایط برقراری این ارتباط نیز تغییر می کند . در این دوره ی خاص احساسات خانم ها نیز بسیار تغییر می کند و حتی حس آن ها نیز نسبت به همسرانشان تغییر کرده و میل جنسی در دوران قاعدگی نیز به طبع این قضیه تغییر پیدا می کند.

معمولا چند روز مانده به شروع عادت ماهیانه و حتی چند روز بعد از اتمام آن، خانم ها دچار تغییرات خلق و خویی می شوند که گاهی به صورت افسردگی، پرخاشگری، عصبی بودن، بی قراری، تورم یا درد در ناحیه شکم و همچنین کاهش میل جنسی یا افزایش میل جنسی همراه است. بنابراین این تغییرات خلق و خویی طبیعی است ولی به یاد داشته باشید که در همه خانم ها یکسان نیست، همانطور که تمایلات جنسی شما در این دوره افزایش می یابد در حالی که ممکن است در خانمی دیگر با کاهش میل جنسی همراه باشد. 

اغلب خانم ها اظهار می دارند که امیال جنسی در آنها در زمان قاعدگی افزایش پیدا می کند. البته این زمان مناسب نیست و شاید برخی خانم ها تمایلی به برقراری رابطه در این زمان نداشته باشند. به عنوان مثال اگر او از تامپون استفاده کند زمانی که آنرا خارج می کند واژن خشک می شود و زمان زیادی طول می کشد تا مجددا از طریق روان کننده طبیعی (و نه خون) مرطوب گردد. اگر از نوار بهداشتی استفاده کند، ممکن است از بوی بد و ظاهر آن خجالت زده شود. او دوست ندارد شما هیچ یک از این ها را مشاهده کنید و تمام کارها را در تنهایی انجام میدهد که این امر به خودی خود او را از برقراری رابطه جنسی دور می کند.


مطلب مرتبط
چرا رابطه جنسی در دوران قاعدگی حرام است

مشکل دیگر سکس در زمان عادت ماهانه، آلودگی آن است. خانم ها اغلب با این مشکل آشنا هستند و تعجبی از خون و کثیفی به جا مانده ندارند، اما ممکن است آقایون احساس تهوع کنند و تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. بنابراین تصمیم با خودتان است که قید دارید در طول این دوره چه نوع رابطه ای با هم داشته باشید.

يک راه حل مناسب براي پيشگيري از کثيفي و آلودگي استفاده از اسفنج دريايي است. البته استفاده از آن هنوز رايج نشده است اما آنها مي توانند به راحتي حداقل براي چند ساعت جلوي خون ريزي را بگيرند. مي توانيد انها را از داروخانه ها تهيه کنيد. البته بايد توجه داشته باشيد که حتما از انواع دريايي آن باشد، چرا که اسفنج هاي ساختگي کار مشابه را نمي توانند انجام دهند. نوع دريايي، اسفنجي است که فقط در اقيانوس ها يافت مي شود و قيمت آن کمي بالاست.


 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
این مطلب در تاریخ 2019-02-03 18:36:34منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
5201





نظر شما در مورد مطلب تاثیر عادت ماهانه بر میل جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ترس از ازدواج به علت سابقه خودارضایی
ترس از ازدواج به علت سابقه خودارضایی

از کجا بفهمید احساسات در انتخاب همسر فریبتان میدهد
از کجا بفهمید احساسات در انتخاب همسر فریبتان میدهد

علت افزایش درد قاعدگی
علت افزایش درد قاعدگی

مهمترین نشانه ها و علائم نداشتن بکارت در دختران
مهمترین نشانه ها و علائم نداشتن بکارت در دختران

5 نشانه باهوش بودن، آیا شما باهوش هستید؟
5 نشانه باهوش بودن، آیا شما باهوش هستید؟

چرا مردان زنان سفیدپوست را بیشتر دوست دارند
چرا مردان زنان سفیدپوست را بیشتر دوست دارند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

12882

بازدید امروز:

25654

بازدید دیروز:

266979377

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام