روشهای افزایش محبت بین زن و شوهر

روشهای افزایش محبت بین زن و شوهر

یک سری راهکارها وجود دارد که باعث افزایش محبت بین زن و شوهر می شود و این افزایش محبت می تواند باعث افزایش محبت جنسی بشود.در ادامه با ما همراه باشید.

1- زن و شوهر باید در زندگی مشترک یکدیگر را تشویق و تایید کنند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله اینترنتی کولاک، بیان نکات مثبت باعث تشویق زوجین می شود .متاسفانه بعصی از آقایان یا خانم ها در زندگی مشترکشان قیاس وجود دارد.مثلا خانم یک قورمه سبزی بسیار خوب درست کرده است حال کم یا زیاد بالاخره از یک تازه عروس نمی توان انتظار بسیار زیادی داشت و بعد موقع خوردن آقا عرص می کند که قورمه سبزی خیلی خوشمزه شده است دست شما درد نکند ولی خانم دوستم عجب قورمه سبزی درست می کند.

خانم تشکر اول را گرفته ولی بعدش دچار یک بحران می شود یک خلع چند ثانیه ای و گاها در بعضی از افراد شاید تا چند روز هم طول بکشد که این البته خوب نیست و باید کنترل بشود و یا برعکس آن مثلا وقتی آقا آشغال ها را بیرون می برد خانم به جای تشکر به شوهرش می گوید پدرم هرشب بدون اینکه مادرم به او چیزی بگوید آشغال هارا بیرون می گذارد.

به جای این قیاس کردن ها طرف مقابل را تشویق و تایید کنید و نکات مثبت را بازگو بکنید.بنابراین هر دو نفر برای افزایش محبت جنسی بینشان باید تشویق و تایید شوند .نکات مثبت یکدیگر را حتی در جمع باز گو کنند و اگر انتقاد و تذکر منفی وجود دارد باید در خلوت و به صورت محرمانه و با لحن آرام و محبت آمیز بیان گردد.

۲- نوع حرف زدن و انتقاد کردن بسیار مهم می باشد.

برای خصوصیات و نیازمندی هایتان در روابط عاطفی و کلامی و اقدام ها و تصمیم گیری هایتان باید به افکار و خواسته های همسرتان توجه بکنید.

زندگی مشترک مثل جنگل نیست که زن و شوهر فقط به خواسته ها و نیازهای خودشان اهمیت بدهند چون زندگی یک تعامل دونفره می باشد که بعدها با به دنیا آمدن فرزندان تبدیل به تعامل ۳ و ۴ حتی بیشتر می شود.پس این تعامل باید خوب جلو برود.

نگذارید اختلافاتی که بین شما و همسرتان وجود دارد روی هم تلنبار شود و باعث شود محبت بین شما فروپاش شود.چون وقتی تعداد اختلافات زناشویی زیاد می شود تبدیل به معظل می شود و آن وقت است که دیگر نمی توان آن را حل کرد.هر اختلافی را باید همان لحظه حل کرد و بهترین حل دعوا همان قانونی می باشد که می گویند باید اختلاف را تبدیل به محبت بکنید .باید یاد بگیرید که هر اتفاق ناخوشایندی که در زندگی مسترک می افتد چطور باید آن را حل بکنیم .

هرچقدر اختلاقات کوچک بزرگ شود و روی هم تلنبار شود می تواند به معظل بزرگی تبدیل شود که گاها فرد را به سمت و سوی طلاق می کشاند.

مثلا گاهی اوقات در روابط جنسی شوهر دچار زود انزالی می باشد و خانم از سر خجالت این مورد را به همسرش نمی گوید . هنگام روابط جنسی تظاهر به ارگاسم می کند و همیشه در خلوت خود از روابط جنسی بین خود و همسرش ناراضی می باشد که همین نارضایتی جنسی باعث سرد شدن و از بی رفتن محبت بین زن و شوهر می شود. پس اگر همسران به ویژه خانم ها یاد بگیرند که مسائل خود را مطرح کنند و از گفتن آن واهمه نداشته باشند بسیاری از اختلافات بین زن و شوهر حل خواهد شد.

۳-به ظاهر و تناسب اندام و آراستگی خود اهمیت بدهید.

نکته بعدی این است که مراقب اندام و ظاهر خودتان باید باشید. برای اندام تان و اینکه زیباتر به نظر برسید باید وقت بگذارید این موضوع بسیار مهمی می باشد که هم در اقایان و هم در خانم ها باید رعایت بشود.گاها دیده می شود که خانم ها از اینکه همسرشان به خودشان نمی رسند شکایت دارند که این موارد اثرات منفی روی رابطه زناشویی آنها می گذارد و یا اینکه آقایان از اینکه خانم انها به تناسب اندام خود اهمیت نمی دهند ناراحت هستند.همه این موارد به تدریج باعث سرد شدن روابط احساسی و در نتیجه جنسی می شود و باعث بروز مشکل در اتاق خواب جنسی خود خواهند شد.

۴- خشونت را با خشونت پاسخ ندهید

سعی کنید هنگام اختلاف و بحث و جدل خشونت را خشونت پاسخ ندهید و سکوت پیشه کنید.اگر رفتاری در همسرتان برایتان مبهم می باشد در نهایت آرامش و محبت از او بخواهید به صورت شفاف برای شما توضیح بدهد.هنگام خشونت و عصبانیت باید سکوت کنید و بعد در موقعیت مناسب راجع به موضوع مورد نظر بحث و گفت و گو کنید. باید این موضوع را بدانید که در موقعیتی که بحث و جدل می باشد اگر داد و فریاد کنید و با همسر خود یکی به دو کرده به هیج نتیجه ای نخواهید رسید.

ممکن است خیلی از زن و شوهرها بگویند که حتی وقتی سکوت می کنند و بعد در موقعیت مناسب راجع به مشکلشان صخبت می کنند به هیچ نتیجه ای نمی رسند اما نکته مهم این است که حداقل در این حالت پرده حیا بین شما برداشته نمی شود و رویتان به روی همسرتان باز نمی شود که حرمت بین زن و شوهر در زندگی مشترک خیلی مهم می باشد.

امیداوریم این نکات را در زندگی زناشویی خود کاربردی کنید.


 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
این مطلب در تاریخ 2019-02-09 19:05:03منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
4719





نظر شما در مورد مطلب روشهای افزایش محبت بین زن و شوهر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چطور دیگران را عاشق خود کنیم
چطور دیگران را عاشق خود کنیم

استرس و اضطراب قبل از ازدواج
استرس و اضطراب قبل از ازدواج

هشدار وزارت بهداشت به جوانان
هشدار وزارت بهداشت به جوانان

علت گشادی واژن
علت گشادی واژن

چطور در زندگی تغییر ایجاد کنیم
چطور در زندگی تغییر ایجاد کنیم

ازدواج‌های اینترنتی در کشور رو به افزایش است
ازدواج‌های اینترنتی در کشور رو به افزایش است










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4182

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266281945

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام